Wszystkie (402)
Komentarz ekspercki (82)
HR (22)
bazy danych (6)
Badania i raporty (15)
Inspiracje (21)
Klientomania (22)
Obsługa klienta (18)
Podsumowania (13)
Prawo (15)
Prezentacje (1)
relacja z wydarzenia (18)
Rozmowy o telemarketingu (5)
rozwój (6)
Rynek (16)
Strategia (16)
technologia (17)
Telesprzedaż (6)
Trendy (7)
Zarządzanie (6)

Forumowe podsumowanie sierpnia 2017

Maciej Buś
Wrzesień 3, 2017
0
Nowy serwis Na Słuchawkach, dwóch nowych członków naszego Forum, dwa nowe formaty eventowe, całoroczny przegląd wydarzeń branżowych – tak w telegraficznym skrócie przedstawiają się efekty upalnego sierpnia. Zapraszam do mojego – forumoweg...

Branża na słuchawkach

Maciej Buś
Sierpień 29, 2017
1
Mimo, że w polskim wydaniu ma już na karku ponad 20 lat, piszą o niej w gazetach, bywa przedmiotem kontrowersji, a jednak trudno bez niej się obyć, branża call center pozostaje wciąż niedookreślona. Długo szukaliśmy modelu efektywnej, ale i efektowne...

Startują ccmeetups

Forum Call Center
Sierpień 16, 2017
0
Już od września pod nazwą „ccmeetup” startujemy z merytorycznymi spotkaniami specjalistów oraz pasjonatów wielokanałowej obsługi klienta. Raz w miesiącu w sprzyjających progach jednego z warszawskich pubów swoimi osiągnięciami oraz doświadczeniami bę...

Święta trójca świata „lajfów”

Marta Jeż
Sierpień 8, 2017
0
Siła nagrań wideo z miesiąca na miesiąc staje się coraz większa. Nawet najpopularniejszy serwis społecznościowy nie kryje się z tym, że w swoich algorytmach traktuje nagrania typu „live” lepiej niż sam tekst czy nawet wpisy opatrzone grafiką. Również...

Forumowe podsumowanie lipca 2017

Maciej Buś
Sierpień 3, 2017
0
Po półrocznej przerwie wracamy do forumowego podsumowywania mijającego miesiąca. Ponownie w jednym miejscu zbieramy najważniejsze wnioski, wydarzenia, projekty jakie wypełniły poprzednie 30 dni. Tradycyjnie już okres letnich wakacji to w Forum czas p...

Newsletter Forum Call Center