Członkowie Forum

Alfavox

Systemy contact center
Alfavox jest dostawcą zaawansowanych platformy dla systemów telekomunikacyjnych klasy contact center dedykowanych dla małych, średnich i dużych odbiorców. Obecnie najnowszym i już docenionym rozwiązaniem dostarczanym dla klientów jest system alfa Video Contact Center

Algotech Polska sp. z o.o.

Customer Experience Integrator, Automatyzacja procesów biznesowych
Algotech jest znaczącą międzynarodową firmą europejską dostarczającą rozwiązania teleinformatyczne dla przedsiębiorstw. Firma jest najwyższej klasy ekspertem od Call Center i Contact Center oraz nowoczesnej komunikacji.

Competence Call Center

Multilanguange / Outsourcing Contact Center
CCC oferuje swoim klientom obsługę w ponad 28 językach. Infolinie, kampanie wychodzące, korespondencja mailowa/faksowa/listowna, livechat, monitoring i wsparcie mediów społecznych oraz rozwiązania e-commerce należą do naszych kluczowych kompetencji.

DBMS

E-mail marketing / Bazy danych
Kampanie e-marketingowe, profilowane bazy danych oraz aplikacje internetowe to tylko część naszych atutów. W naszych działaniach zawsze dbamy o jak najdokładniejsze dane i nowoczesne profilowanie klienta – chcemy, aby każdy otrzymywał reklamy, tylko w tematach, które go interesują.

Dzinga

CFM – call flow management
Dzinga to międzynarodowa firma, która specjalizuje się w oprogramowaniu dla biznesu, które oparte jest na "chmurze" (SaaS) i nosi nazwę platformy CFM (call flow management). Rozwiązania Dzingi są bezpieczne i mogą być stosowane w biznesie bez względu na jego wielkość.

Delta Contact

Outsourcing Contact Center
Skutecznie pomagamy naszym Partnerom w sprzedaży ich produktów, usług, obsłudze zamówień, windykacji należności oraz innych zakresach, stanowiących kompleksowe wsparcie rozwoju naszego Klienta.

Dimension Data

Integrator systemów contact center
Założona w 1983 roku, Dimension Data plc jest dostawcą usług i rozwiązań ICT, który wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie technologii, zdolność świadczenia usług na poziomie globalnym oraz ducha przedsiębiorczości w celu wspierania realizacji ambicji biznesowych swoich klientów.

Nowa Era

wydawnictwo pedagogiczne / customer service
Nowa Era to wiodące wydawnictwo edukacyjne, którego kompleksowa i nowoczesna oferta obejmuje wszystkie przedmioty i etapy kształcenia. Uzupełnia ją największa w Polsce oferta kartograficzna oraz oprogramowanie wspomagające zarządzanie oświatą.

Systell

Systemy contact center
Jesteśmy zespołem młodych projektantów, którzy z pasją tworzą rozwiązania dla Państwa potrzeb. Nasze doświadczenie zdobywamy wdrażając kolejne systemy. Podstawą naszych działań jest wiedza i profesjonalizm.

Tide Software

Komunikacja SMS / E-mail marketing / Systemy contact center
Tide Software jest wiodącym dostawcą kompleksowych usług telekomunikacyjnych Jesteśmy autorem zaawansowanej technologicznie aplikacji dla contact center. Działamy na rynku przeszło 10 lat, w tym pod marką Tide Software od 2008 roku.

Unified Factory

Customer service automation, system conatct canter
Unified Factory S.A. jest producentem i globalnym dostawcą rozwiązań automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta. Bazą oferowanej technologii jest platforma klasy Customer Service Automation działająca w oparciu o zaawansowane algorytmy pamięci asocjacyjnej.
Forum Ekspertów

Forum Ekspertów to grupa osób o wysokich kompetencjach w zdefiniowanych obszarach gotowa wspierać merytorycznie firmy, organizacje i projekty, które potrzebują pomocy

Rekomendowane wydarzenia

Customer Contact Expo – London 2017
  • Wrzesień 27, 2017
  • 10:00 to 17:00
  • Olympia London Hammersmith Rd, London W14 8UX, Wielka Brytania
Digital Customer Care. Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji
  • Wrzesień 28, 2017
  • 09:00 to 16:00
  • Siedziba Dziennika Rzeczpospolita ul. Prosta 51, Warszawa
Marketing Progress – Klient w centrum uwagi
  • Październik 12, 2017
  • 09:00 to 16:00
  • Wrocław, Nowe Horyzonty

Newsletter Forum Call Center