BIG DATA & AI: Think Big Congress

  • Październik 17 – 18, 2017

opis wydarzenia

Najważniejszym know how współczesnego biznesu jest wiedza o tym jakie dane posiadamy, jak je rozumieć oraz jak wykorzystać je biznesowo. Informacja niezmiennie stanowi podstawowy i kluczowy zasób gwarantujący funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstwa. Wielkie Wolumeny Danych są wyzwaniem, ale także szansą na wykorzystanie wielu danych, które są generowane zarówno poprzez społeczeństwo, administrację jak i biznes.

Wyścig w konkurencyjnym środowisku wymaga zdolności pozyskiwania, analizowania i  łączenia danych z różnych źródeł. Konieczność nadążania za oczekiwaniami klienta, wskazanie trendów, przyzwyczajeń i oczekiwań które analizować można w czasie rzeczywistym wymaga kompleksowego podejścia do systemu zarządzania danymi. Big Data stanowi klucz do sukcesu nowoczesnej firmy i podnoszenia jej konkurencyjności w dynamicznie zmiennym środowisku biznesowym. U podstaw powodzenia stosowania tego typu rozwiązań leży idea (pomysł), talent – zrozumienie tego, co chcemy osiągnąć oraz dobranie odpowiedniej platformy produktowej.

Jak pozyskać dane? Gdzie je kupić? W jaki sposób optymalnie przeanalizować? I ostatecznie, w jaki sposób wyciągnięte z analizy wnioski skutecznie wdrożyć i wykorzystać do budowania przewagi kompetencyjnej? Kluczem do rozwiązania tych i innych zagadnień jest Big Data.

Big Data jest odpowiedzią na jeden z najważniejszych tematów biznesowych w regionie, jakim jest możliwość użycia danych, komunikowaniu urządzeń różnego typu a także utworzenia ekosystemu produktów i usług.

Wydarzenie stanowi unikalne, prestiżowe i ugruntowane na rynku spotkanie najważniejszych przedstawicieli każdego sektora biznesu, administracji rządowej i samorządowej, mediów i nauki. Tworzy zarazem unikalną możliwość konfrontowania i wymiany doświadczeń z ekspertami zajmującymi się tą specyficzną i niezwykle rozwojową częścią działalności nie tylko w obszarze Big Data, ale także krajowego i międzynarodowego rynku, praktycznego wykorzystania technologii i rozwiązań. To strategiczne spotkanie już na stałe wpisało się w biznesowe kalendarze, gromadząc najważniejszych przedstawicieli reprezentujących obszar pomysłu, wiedzy i technologii największych firm krajowych i globalnych wszystkich sektorów biznesu. Jest także doskonałą okazją do nawiązania i zacieśnienia relacji biznesowych dla wszystkich liderów, którzy chcą wyznaczać kierunki rozwoju.

Ceremonię wręczenia nagród poprawdzi Grzegorz Tomaszewski.

Gala to doskonała okazja do spotkania przedstawicieli branży i zaproszonych gości, m.in. ekspertów branży cc, przedstawicieli firm biorących udział w konkursach, firm szkoleniowych i technologicznych oraz mediów. Uczestnicy spotkania mogą spędzić czas w miłej atmosferze, a w kuluarach nawiązywać relacje biznesowe.

Ramowy program wydarzenia
  • 17.10.2017
  • 9:00 — 09:30 Uroczyste otwarcie Kongresów
  • 09:30 — 10:40 Case study
  • 10:40 – 11:55 – Debata – Europejskie rozporządzenie i krajowe wdrożenia – biznes w nowych realiach., Jak przeorganizować procesy biznesowe w organizacji (aspekt technologiczny i ludzki)., Kara finansowa to nie wszystko. Jak utrata wizerunku przekłada się na dalsze straty?, Oczekiwania biznesu, sektora prywatnego i naukowego wobec instytucji państwowych w Polsce oraz oczekiwania instytucji państwowych wobec sektora niepublicznego – cele, założenia i długofalowe plany, Jak to robią praktycy? Skuteczna ochrona firmy i klientów – holistyczne podejście do cyberbezpieczeństwa
  • 11:55-12:30 – FireChat
  • 12.30-13:00 – Przerwa Networking’owa
  • 13:00 – 13:20 – Case study
  • 13:20-14:30 – Debata – Sztuczna inteligencja, jako wiodący czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej. Robot zastąpi pracownika czy będzie z nim pracował ramię w ramię? Czy należy obawiać się rewolucji na rynku pracownika?Sztuczna inteligencja, jako pracownik – jak przygotować swoją firmę i zasoby na „współpracę” z sztucznym mózgiem?Realne koszty wdrożenia robotów w przedsiębiorstwie – w które działy funkcjonowania firmy warto zainwestować aby koszty nie przekroczyły zysków?Odpowiedzialność AI – robotyka, maszyny i systemy vs. Podatki, przepisy prawe – kto powinien ponosić odpowiedzialność za funkcjonowanie AI – twórca, menager a może ona sama?
  • 14:30-14:50 – Case study 
  • 14:50-15:50 – Debata – Budowa systemów hiperkonwergentnych – jak płynnie przeprowadzić biznes z tradycyjnych do nowoczesnych rozwiązań?, Czy sukces wdrożeń tkwi jedynie w odpowiedniej architekturze IT? Gdzie jeszcze upatrywać wyzwań?, Zyski vs. Koszty – kontrola kosztów transformacji IT przy tworzeniu centrów danych.
  • 15:50-17:00 – Lunch
  • 18.10.2017
  • 09:00-09:20 – Rozpoczęcie II Dnia Kongresu
  • 09:20 – 09:40 – Case study
  • 09:40 – 10:50 – Debata. Czy dostępne bezpłatne rozwiązania znajdą zastosowania, jako baza do budowy własnych rozwiązań w biznesie czy stanowią jedynie zabawkę edukacyjną dla uczniów?Trening sztucznej inteligencji i zasilanie danymi – w jakim stopniu dla małych i średnich firm korzystna jest współpraca z dużym rynkowym podmiotem a w jakim zakup danych?Jakie obszary oferują w najbliższym czasie największy potencjał dla komercyjnych zastosowań AI? Jakie warunki muszą być spełnione po stronie dostawców (i odbiorców) rozwiązań, aby zrealizować ten potencjał?Czy infrastruktura hiperkonwergentna oznacza początek końca publicznej chmury?
  • 10:50 – 11:10 – Case study
  • 11:10 – 11:30 – Case study
  • 11:30 – 12:40 Debata – Konstrukcja portfeli inwestycyjnych – jak algorytmy wpłyną na poprawę określania profilu ryzyka, płynności i zarządzania aktywami?, Systemy wsparcia decyzji klienta – czy udostępnienie superinteligentnych rozwiązań do użytku publicznego poprawi czy zepsuje rynek?, Zabezpieczenie organizacji od odpowiedzialności prawnej / finansowej – czy isntnieje „wyjście awaryjne” dla niekorzystnych decyzji / działań podjętych przez algorytmy?, Wprowadzanie rozwiązań w sprzedażowych – czy chatboty mogą stanowić samodzielne narzędzie czy jednak część mechanizmów platform marketing automation?, Jak koordynować, sprawdzać i zasilać wiedzą „sztucznego” sprzedawcę? Czy wymagany jest nadzór człowieka?
  • 12:40 – 13:10 Przerwa Networking’owa
  • 13:10 – 14:30 Case study
  • 14:30 – 14:50 Case study
  • 14:50 – 15:50 Debata – Sztuczna inteligencja na zakupach – jak przekuć technologię w realne zyski?, Analizy zachowań klienckich – w jakich sposób mogą, pomóc w optymalizacji oferty i lepszym zrozumieniu konsumenta?, Internet of Eyes – na co pozwoli rozpoznawanie marek, emocji, twarzy, zachowania?, Konwergencja handlu tradycyjnego i e-commerce – w jaki sposób połączenie AI ze światem IoT i Big Data redefiniuje interakcję z konsumentem, Efektywne i etyczne wykorzystanie AI – neuromarketing, reklama in-image i inne sposoby prezentacji oferty

  • 15:50-17:00 Lunch
zakup biletów

Koszt uczestnictwa w BIG DATA & AI: Think Big Congress wynosi:

Cena dla biznesu:
2195 zł + 23% VAT do 21 września 2017 r.
2795 zł + 23 % VAT po 21 września 2017 r.

Cena dla administracji publicznej:
695 zł + 23% VAT do 21 września 2017 r.
995 zł + 23 % VAT po 21 września 2017 r.

http://bigdatacee.pl/bilety/

Rekomendowane wydarzenia
Customer Contact Expo – London 2017
  • Wrzesień 27, 2017
  • 10:00 to 17:00
  • Olympia London Hammersmith Rd, London W14 8UX, Wielka Brytania
Digital Customer Care. Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji
  • Wrzesień 28, 2017
  • 09:00 to 16:00
  • Siedziba Dziennika Rzeczpospolita ul. Prosta 51, Warszawa

Newsletter Forum Call Center