Digital Customer Care. Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji

  • Wrzesień 28 – 29, 2017
  • 09:00 to 16:00
  • Siedziba Dziennika Rzeczpospolita ul. Prosta 51, Warszawa

opis wydarzenia

Warsztaty Digital Customer Care to kompleksowa formuła:

  • 12 PRAKTYCZNYCH SESJI TEMATYCZNYCH
    prowadzonych przez doświadczonych specjalistów obsługi klienta z czołowych firm
  • CASES STUDIES
  • AKTUALNE TRENDY
  • ROZWIĄZANIA RYNKOWE
  • ANALIZY WDROŻEŃ I PROCESÓW MIGRACJI DO CYFROWEJ PLATFORMY

W PROGRAMIE M.IN.

  • Jak efektywnie wspierać migrację klienta z kanału tradycyjnego do środowiska cyfrowego, na podstawie doświadczeń Medicover
  • Zarządzanie procesami budowania relacji z klientem w social media w praktyce PZU
  • Zarządzanie kosztami oraz mierniki i wskaźniki digital customer care, które stosuje TVN SA
  • Digital Crisis, czyli jak skutecznie koordynować obsługę i wsparcie klienta w sytuacji kryzysowej
  • Obsługa wielokanałowa, a spójna strategia on i offline – jak zbudował ją Volkswagen Group Polska

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak powyższe rozwiązania zostały wdrażane i jak działają na najwyższym poziomie biznesowym – przyjdź na Warsztaty Digital Customer Care i zainspiruj się doświadczeniem specjalistów z obszaru cyfrowego zarządzania obsługą klienta.

Ramowy program wydarzenia
  • 28.09.2017
    9.00 – 15.40
  • 29.09.2017 
    9.00 – 15.40
Rekomendowane wydarzenia
Customer Contact Expo – London 2017
  • Wrzesień 27, 2017
  • 10:00 to 17:00
  • Olympia London Hammersmith Rd, London W14 8UX, Wielka Brytania
Digital Customer Care. Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji
  • Wrzesień 28, 2017
  • 09:00 to 16:00
  • Siedziba Dziennika Rzeczpospolita ul. Prosta 51, Warszawa

Newsletter Forum Call Center