Marketing Progress – Klient w centrum uwagi

  • Październik 12 – 13, 2017
  • 09:00 to 16:00
  • Wrocław, Nowe Horyzonty

opis wydarzenia

Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. Wpływać na ich doświadczenia w sposób przemyślany. Myśleć w kategoriach strategicznych, szczególnie w obliczu cyfrowych zmian. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, mającej na celu zrozumienie, odpowiadanie na oczekiwania i zachwycenie klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas październikowej edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience w praktyce.

Doświadczenie klienta to dziś jeden z głównych obszarów konkurencyjności firm. Nie wiąże się z dobrą ceną, powszechną dostępnością produktów bądź usług, czy jedynie „byciem bliżej konsumenta” do czasu zamknięcia transakcji. Pamiętaj, że klientowi zależy na uczciwym i godnym traktowaniu. Charakter relacji z nim stanowi o wartości Twojego biznesu.

Stąd podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości. Skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia? Poznasz sposoby budowania trwałych relacji z klientem. Otrzymasz szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.

Zgromadzeni specjaliści pokażą Ci, jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Poza tym dołączysz do ekskluzywnego grona marketerów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów.

Marketing Progress to także warsztaty, które odbywają się równolegle do prelekcji. Dadzą Ci szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z user experiencedesign thinkingucontent marketingusocial media, client serviceczy customer experience.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek KotarbińskiJulia IzmałkowaMarek Gonsior (Agata S.A.), Sebastian Umiński (3M) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach.

Konferencja to przestrzeń wymiany doświadczeń i wiedzy, zarówno pomiędzy uczestnikami, jak i prelegentami, którzy także aktywnie uczestniczą w konferencji. Wspólnie z prelegentami przygotowujemy dla Ciebie solidną dawkę wiedzy i inspiracji. Niemniej nie możemy oddać jej za darmo. Jeśli na co dzień zajmujesz się profesjonalnie komunikacją marketingową, zależy Ci na rozwoju Twoich umiejętności i oczekujesz od spotkania znacznie więcej niż tylko „podstawy”, mamy dla Ciebie bilety w dobrej cenie.

Ramowy program wydarzenia
  • 12.10.2017. 
    9.00 – 17.00
  • 13.10.2017.
    9.00 – 15.30
zakup biletów

Opłata konferencyjna:

299 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 lipca

499 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 sierpnia

699 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 30 września

899 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 12 października

Rejestracja 

Rekomendowane wydarzenia
Customer Contact Expo – London 2017
  • Wrzesień 27, 2017
  • 10:00 to 17:00
  • Olympia London Hammersmith Rd, London W14 8UX, Wielka Brytania
Digital Customer Care. Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji
  • Wrzesień 28, 2017
  • 09:00 to 16:00
  • Siedziba Dziennika Rzeczpospolita ul. Prosta 51, Warszawa

Newsletter Forum Call Center