Next Generation Consumer Care

  • Październik 18 – 19, 2017
  • 09:00 to 17:00
  • Warszawa, Hotel Airport Okęcie

Szanowni Państwo,
Mam ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szóstej edycji konferencji Next Generation Consumer Care, która odbędzie się w dniach 18-19 października w Warszawie. Wydarzenie to, począwszy od 2012 roku dostarcza polskim managerom inspiracji i wspiera w rozwoju projektów customer experience & consumer care.
Kolejna edycja konferencji to w głównej mierze przegląd najciekawszych projektów związanych ze stymulowaniem doświadczeń klientów i kreowaniem pozytywnej relacji z marką w świecie multi-touchpointów.
Hasłem przewodnim tegorocznej konferencji jest ‘culture is a KING’, ponieważ klientocentryczność to nie kolejny projekt CX, ale nastawienie całej organizacji na klienta i jego potrzeby.

Ramowy program wydarzenia

Szczegóły wkrótce

zakup biletów

http://www.trioconferences.pl/www-NEXT6/zglos-udzial/

Rekomendowane wydarzenia
Customer Contact Expo – London 2017
  • Wrzesień 27, 2017
  • 10:00 to 17:00
  • Olympia London Hammersmith Rd, London W14 8UX, Wielka Brytania
Digital Customer Care. Nowe strategie obsługi klienta w dobie cyfrowej transformacji
  • Wrzesień 28, 2017
  • 09:00 to 16:00
  • Siedziba Dziennika Rzeczpospolita ul. Prosta 51, Warszawa

Newsletter Forum Call Center