Forum Call Center jest dla Nas ważną przestrzenią dzięki, której możemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem.
Polecamy współpracę z fundacją.
Forum Call Center to profesjonaliści z wiedzą, pasją i wysokimi kompetencjami. To również doskonali organizatorzy imprez branżowych, w których od lat uczestniczymy i które dają nam możliwość budowania i rozwijania biznesowych przyjaźni. Cieszę się, że Alfavox jest częścią tej prężnie działającej społeczności.
Na rynku potrzebna jest taka organizacja jak Forum CC, dzięki działaniu Forum zmienia się postrzeganie branży. Forum ma wpływ zarówno na biznes jaki i przyszłych pracowników. Cieszę się że Telmon może uczestniczyć w takim przedsięwzięciu i wspólnie pracować nad wizerunkiem CC.
Forum Call Center postrzegam niezmiennie jako eksperta z pasją do tematów bliskich „Klientomanii“ – zawsze aktualnie, koniecznie z dużą dawką kreatywności i innowacyjności i niezliczonym nakładem rzetelnych informacji z branży.
Pełen zapał do działania połączony z profesjonalizmem współpracy jest dla mnie od lat dowodem słuszności wyboru Call Center Forum jako partnera na polskim rynku.
Forum Call Center to dla mnie miejsce, zrzeszające organizacje które mocny akcent kładą na szeroko pojętą jakość obsługi klienta i na zarządzanie doświadczeniami klientów.
Jestem przekonany że FCC to również to miejsce dzięki któremu inne firmy mogą wymieniać się swoimi pomysłami, doświadczeniami i wiedzą w tematach customer serivce i customer experience i same poszukują inspiracji do dalszego rozwoju swoich produktów bądź też usług.
Wraz z Forum Call Center analizujemy jak zmienia się rynek pracy z świetle rekrutacji konsultantów oraz menadżerów w naszej branży. Wspólne wnioski przekuwamy na działania wewnątrz firmy, modyfikujemy i wprowadzamy nowe narzędzia służące nie tylko pozyskaniu, ale też prowadzeniu działań antyrotacyjnych wśród pracowników. Forum Call Center pozwala nam nie tylko szybciej dotrzeć do rozwiązań i pomysłów na rozwój biznesu, ale też na stworzenie rozwiązań szytych na miarę dla Tivron.