Usługi Polskiego Forum Call Center

Wspieramy przedsiębiorstwa, aby dostarczały obsługę, za którą klienci je pokochają
Polecamy

Wspieraj działania Polskiego Forum Call Center i korzystaj z dostępu do wiedzy, informacji i świadczonych przez nas usług. Przygotowaliśmy dwie formy członkostwa: indywidualne – dla osób fizycznych oraz firmowe – dla podmiotów gospodarczych.

Analizujemy informacje oraz przygotowujemy sektorowe opracowania, badania i raport na temat sytuacji w branży, kierunków rozwoju, konkurencyjności rynku. Opiniujemy dane pochodzące ze źródeł zewnętrzych.

Prowadzimy audyty efektywności operacyjnej oraz zgodności procesów biznesowych z normami prawnymi oraz branżowymi. Przygotowujemy rekomendacje działań rozwojowych. Pomagamy w budowie odpowiedzialnego biznesu.

Doradzamy w zakresie tworzenia oraz wprowadzania zmian w strategii komunikacji i obsługi klienta opartych na zdalnych kanałach komunikacji. Wspieramy w budowie oraz optymalizacji struktur customer contact center.

Pomagamy w doborze najlepszych rozwiązań technologicznych i operacyjnych dla realizacji Twoich celów biznesowych. Rekomendujemy rzetelnych i sprawdzonych sprawdzonych dostawców.

Polecamy

Wspieraj działania Polskiego Forum Call Center i korzystaj z dostępu do wiedzy, informacji i świadczonych przez nas usług. Przygotowaliśmy dwie formy członkostwa: indywidualne – dla osób fizycznych oraz firmowe – dla podmiotów gospodarczych.

Organizujemy śniadania i spotkania biznesowe, podczas których w kameralnej atmosferze prezentowane są ciekawe i wartościowe dla uczestników treści. Dbamy o najwyższe standardy organizowanych wydarzeń.

Zapewniamy spersonalizowane wsparcie dla managerów pełniących kluczowe funkcje w organizacjach contact center i obsługi klienta. Wspieramy w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów.

Organizujemy specjalistyczne szkolenia i warsztaty skierowane do kady zarządzającej struktur contact center, obsługi klienta, telesprzedaży i wsparcia w nowoczesnych kanałach komunikacji.

Wspieramy managerów i szkoleniowców struktur contact center w rozwoju kompetencji trenerskich. Uczymy uczyć, przygotowywać atrakcyjne zajęcia i budować zaangażowanie uczestników.

Prowadzimy prelekcje merytoryczne podczas konferencji, na uczelniach oraz podczas wewnętrznych wydarzeń firmowych. Zapewniamy aktualność przekazywanej wiedzy oraz wysoki poziom prezentacji.

Polecamy

Wspieraj działania Polskiego Forum Call Center i korzystaj z dostępu do wiedzy, informacji i świadczonych przez nas usług. Przygotowaliśmy dwie formy członkostwa: indywidualne – dla osób fizycznych oraz firmowe – dla podmiotów gospodarczych.

Pomagamy w znalezieniu idealnych kandydatów na kluczowe stanowiskach w firmach i strukturach contact center. Łączymy szukających nowych wyzwań z możliwościami rozwoju kariery.

Merytorycznie i marketingowo wspieramy organizacje w budowaniu wizerunku atrakcyjnego i odpowiedzialnego pracodawcy. Nasze działania wspierane są przez inicjatywę Call Center Sector Branding.

Publikuj swoje oferty pracy w naszych serwisach internetowych. Udostępniamy rozbudowany katalog ofert pracy dla konsultantów na nasluchawkach.pl oraz dla managerów w na forumcallcenter.pl.

Polecamy

Wspieraj działania Polskiego Forum Call Center i korzystaj z dostępu do wiedzy, informacji i świadczonych przez nas usług. Przygotowaliśmy dwie formy członkostwa: indywidualne – dla osób fizycznych oraz firmowe – dla podmiotów gospodarczych.

Pomagamy w znalezieniu idealnych kandydatów na kluczowe stanowiskach w firmach i strukturach contact center. Łączymy szukających nowych wyzwań z możliwościami rozwoju kariery.

Analizujemy informacje oraz przygotowujemy sektorowe opracowania, badania i raport na temat sytuacji w branży, kierunków rozwoju, konkurencyjności rynku. Opiniujemy dane pochodzące ze źródeł zewnętrzych.

Na bieżąco monitorujemy media w poszukiwaniu istotnych informacji na temat aktualnych wydarzeń w szeroko pojętej branży customer contact center. Każdego dnia udostępniamy kilkanaście wartościowych treści.

Monitorujemy, agregujemy i udostępniamy informacje o przetargach i zapytaniach ofertowych na świadczenie usług lub dostawę rozwiązań technologicznych w sektorze customer contact center.

Polecamy

Wspieraj działania Polskiego Forum Call Center i korzystaj z dostępu do wiedzy, informacji i świadczonych przez nas usług. Przygotowaliśmy dwie formy członkostwa: indywidualne – dla osób fizycznych oraz firmowe – dla podmiotów gospodarczych.

Pomagamy w znalezieniu idealnych kandydatów na kluczowe stanowiskach w firmach i strukturach contact center. Łączymy szukających nowych wyzwań z możliwościami rozwoju kariery.

Promujemy firmy i ekspertów w swoich dziedzinach. Dysponując wiarygodnymi mediami o odpowiednim zasięgu docieramy do odbiorców zarówno w branży contact center jak i poza nią.

Organizujemy śniadania i spotkania biznesowe, podczas których w kameralnej atmosferze prezentowane są ciekawe i wartościowe dla uczestników treści. Dbamy o najwyższe standardy organizowanych wydarzeń.

Merytorycznie i marketingowo wspieramy organizacje w budowaniu wizerunku atrakcyjnego i odpowiedzialnego pracodawcy. Nasze działania wspierane są przez inicjatywę Call Center Sector Branding.

Obejmujemy naszym patronatem wartościowe idee i projekty. Wspieramy ich organizację merytorycznie oraz marketingowo. Promujemy najlepsze praktyki, służymy dobrą radą oraz opiniujemy programy.

Pomagamy firmom w dotarciu do potencjalnych odbiorców ich usług poprzez wiarygodny kontekst merytorycznych treści. Realizujemy projekty tematyczne, pomagamy w opracowaniu materiałów.

Daj się znaleźć potencjalnym partnerom biznesowym. Rozbudowana wizytówka w katalogu pomaga zainteresowanym dotrzeć do informacji o Twojej firmie oraz wszystkich powiązanych treści.

Polecamy

Wspieraj działania Polskiego Forum Call Center i korzystaj z dostępu do wiedzy, informacji i świadczonych przez nas usług. Przygotowaliśmy dwie formy członkostwa: indywidualne – dla osób fizycznych oraz firmowe – dla podmiotów gospodarczych.

Uczestnicz w pracach i dyskusjach zamkniętych grup projektowych. Dziel się swoim doświadczeniem. Znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytania wprost od zaangażowanych praktyków. Bądź na bieżąco.

Pomagamy w nawiązywaniu kontaktów międzynarodowych i rozszerzeniu działalności poza granice Polski. Promujemy potencjał polskich firm na rynkach Europy. Organizujemy polskie stoisko na targach CCW.

Promujemy firmy i ekspertów w swoich dziedzinach. Dysponując wiarygodnymi mediami o odpowiednim zasięgu docieramy do odbiorców zarówno w branży contact center jak i poza nią.

Obejmujemy naszym patronatem wartościowe idee i projekty. Wspieramy ich organizację merytorycznie oraz marketingowo. Promujemy najlepsze praktyki, służymy dobrą radą oraz opiniujemy programy.

opinie naszych partnerów

Dowiedz się dlaczego warto współdziałać w ramach Polskiego Forum Call Center

bądźmy w kontakcie

Newsletter Forum Call Center