Polskie Forum Call Centerorganizacja powołana dla współdziałania

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Wspieramy firmy i rynek promując dobre praktyki, łącząc podmioty dla bardziej efektywnego działania, budujemy platformę porozumienia rynkowego, w której zachęcamy do współdziałania. Wierzymy, że właśnie współdziałanie – współpraca, dzielenie się wiedzą, analiza przypadków, rozmowy i wspólne projekty są najlepszą drogą do osiągnięcia trwałych sukcesów biznesowych i budowania pozytywnego wizerunku branży.

Nasza misjaniezmienna od narodzin ideii (2011)

Współdziałanie
Rozwój
Integracja

Nasz manifest

Dostarczamy wiedzę
Inspirujemy do działania

Budujemy największy i najbardziej aktualny zasób wiedzy na temat zarządzania  i organizacji procesów zdalnej komunikacji z klientami. Motywujemy firmy i ich managerów do wdrażania sprawdzonych strategii.

Łączymy
Potrzeby z możliwościami

Budujemy platformę kontaktu pomiędzy inwestorami, zleceniodawcami, managerami, a wykonawcami i dostawcami rozwiązań wspierających obsługę klienta. Rekomendujemy  sprawdzonych vendorów.

Promujemy
Dobre praktyki

Propagujemy najlepsze standardy i rozwiązania zarządzania contact center. Upowszechniamy wiedzę o najlepszych praktykach stosowanych przez firmy w Polsce i w innych krajach. Organizujemy skuteczny transfer idei.

Promujemy
Idee, Rozwiązania, Ludzi i Firmy

Dbamy o wizerunek branży customer contact center. Promujemy idee, organizacje, wydarzenia i ludzi, które wpływają na profesjonalizację sektora i wzrost zaufania ze strony inwestorów oraz konsumentów.

opinie o naszych działaniachDowiedz się dlaczego warto współdziałać w ramach Polskiego Forum Call Center

Zapraszamy do kontaktu z nami

biuro Polskiego Forum Call Center

współpraca programowa

Jeżeli potrzebujesz wsparcia merytorycznego swojego projektów, chcesz porozmawiać o współdziałaniu, szukasz dodatkowych informacji o rynku contact center zapraszam do kontaktu:

Maciej_Bus
Maciej Buś
Prezes Forum
+48 500 074 621

współpraca marketingowa

Zajmuję się efektywną komunikacją rynku contact center. Jeżeli szukasz możliwości wsparcia marketingowego Twoich projektów zapraszam do kontaktu:

e_wlodarczyk
Elżbieta Włodarczyk
Marketing Manager
+48 693 307 237

Fundacja Customer Fixe

bądźmy w kontakcie

Newsletter Forum Call Center