Startują ccmeetups

Już od września pod nazwą „ccmeetup” startujemy z merytorycznymi spotkaniami specjalistów oraz pasjonatów wielokanałowej obsługi klienta. Raz w miesiącu w sprzyjających progach jednego z warszawskich pubów swoimi osiągnięciami oraz doświadczeniami będą się dzielić zaproszeni przez nas eksperci. Będzie praktycznie, networkingowo i inspirująco.

ccmeetups to cykl “mniej formalnych” spotkań osób zawodowo zajmujących się profesjonalną obsługą klienta w zdalnych kanałach kontaktu (popularnie zwanych call- lub contact center). Każdy ccMeetup poświęcony jest jednemu zagadnieniu i składa się z trzech merytorycznych prezentacji oraz części networkingowej.

Dla kogo?

Dla pasjonatów i ciekawych. ccMeetup powstał z myślą o managerach oraz specjalistach, dla których komunikacja, contact center i szeroko pojęta obsługa klienta jest nie tylko zawodem, ale i pasją. Nasze zaproszenie kierujemy zatem do każdego kto jest związany z branżą contact center (w szerokim rozumieniu tego pojęcia) i szuka inspiracji do lepszego działania.

Gdzie?

W warszawskim pubie.  ccmeetup to „mniej formalne” spotkanie. I taki entourage chcemy zapewnić. Uciekamy od sal konferencyjnych, hoteli i ośrodków szkoleniowych, dążąc do osiągnięcia jak najbardziej naturalnej komunikacji, swobody wymiany idei, myśli i słów. Chcemy w ten sposób znieść wszelkie bariery formalizmu, które stają pomiędzy prelegentami i słuchaczami, uczestnikami między sobą oraz ideą i rzeczywistością.

Za ile?

Za darmo. ccMeetup jest nie jest projektem komercyjnym. Wynika w najczystszej postaci z manifestu Polskiego Forum Call Center oraz statutu naszej fundacji. Na ccMeetup nieodpłatnie może wejść każdy kto jest zainteresowany tematem i dopełni formalności związanych z rejestracją. Jeżeli jesteś dostawcą wesprzyj nasz projekt płacąc symboliczną opłatę za bilet.

Kto?

Praktycy – do wystąpień na meetupowej scenie zapraszamy osoby, które mogą spełniają minimum trzy warunki: są pasjonatami tego co robią, osiągnęły rezultaty, którymi mogą inspirować oraz są otwarte by dzielić się swoją wiedzą. Szukamy ich zarówno wewnątrz branży, ale równie chętnie wychodzimy poza ustalone (nie wiem kiedy i przez kogo) ramy. Chcemy dostarczać również sporo świeżości w spojrzeniu i działaniu.

O czym?

O skuteczności. Monitorujemy trendy, potrzeby, problemy środowiska. Na początek zidentyfikowaliśmy cztery tematy, które: albo spędzają sen z powiek, albo są niedopowiedziane lub nieodkryte, albo odpowiadają na pytania i potrzeby najczęściej zadawane wyszukiwarce google (przez HRowców).

  • 12.09.2017 g. 18:00 – Contact Center Employer Branding
  • 17.10.2017 g. 18:00 – Social Media Command Center
  • 07.11.2017 g. 18:00 – Grywalizacja w contact center – budowanie społeczności i zaangażowania
  • 07.12.2017 g. 18:00 – Rekrutacja do contact center – nieodkryte narzędzia i strategie

ccmeetup ma charakter otwarty. Chcemy aby kolejne tematy wynikały z głosu uczestników rynku. Dlatego bardzo mocno stawiamy na rozwój sieci społecznościowej pasjonatów skupionych wokół naszego projektu.

Dlaczego?

Bo będzie prawdziwie. Bardzo wierzymy w ideę współdziałania i to właśnie ona stanowi punkt wyjścia do projektu spotkań. Wiele razy zadawaliśmy sobie w Forum pytanie, dlaczego ktoś miałby przyjść na organizowany przez nas ccmeetup? Oto co nam wyszło:

  • Każde spotkanie to konkretny temat – dotyczy mnie przychodzę, nie dotyczy zostaję w domu, ewentualnie kiedyś obejrzę online
  • Nie ma pytań bez odpowiedzi – na naszych meetupach wymagamy od prelegentów aby dzielili się swoją wiedzą w sposób praktyczny – bez niedopowiedzeń, bez „tego nie mogę powiedzieć”.
  • 3 godziny po południu – to czas, który mogę poświęcić na pójście do kina, na siłownie, do pubu ze znajomymi, albo do pubu na meetup i poznać nowych znajomych.
  • Cena – no cóż… wydaje się być dość atrakcyjna.
  • Społeczność – wraz ze startem projektu uruchamiamy grupę uczestników na Facebooku. Chcemy, aby idea współdziałania rozciągała się na 365 dni w roku.
  • Streaming – Wszystkie prezentacje będą transmitowane na żywo. Co prawda nie zastąpi to kontaktu osobistego, ale zawsze daje dostęp do naszego spotkania osobom z poza Warszawy
  • Dostępne materiały – po każdym spotkaniu nagrania prezentacji będą dostępne dla jej uczestników (zarówno tych w realu jak i online)
  • Zapewne jedno z nielicznych spotkań na których telefony w rękach będą mile widziane, zdjęcia, komentarze i share uwielbiamy i na których możesz podczas prezentacji dzierżyć w dłoni szklankę z mlekiem, wodą sokiem lub piwem – w zależności co kupisz dla siebie w barze.

Do zobaczenia na ccmetup

Dodaj komentarz

Newsletter Forum Call Center