19 października w Warszawie rusza dwudniowa konferencja poświęcona prewindykacji, skip tracing i obsłudze klienta B2B i B2C. Podczas wydarzenia 9 prelegentów, w tym Tide Software, podzieli się know-how w zakresie możliwości zwiększenia kontaktowalności z klientem opóźniającym płatność.
W dniach 19-20 października w centrum szkoleniowym Adgar Ochota w Warszawie odbędzie się dwudniowa konferencja “Zarządzanie relacjami z klientami opóźniającymi płatności”, która zrzeszy osoby z różnych branż, borykających się na co dzień z klientami nie płacącymi w terminie. Prelegenci będą reprezentować banki, firmy windykacyjne, szkoleniowe, zarządzające ryzykiem finansowym, a nawet prywatną opiekę medyczną i branżę telekomunikacyjną. Osoby te podzielą się wiedzą na temat podstaw prawnych, narzędzi informatycznych, obserwowanych trendów i dobrych praktyk w zakresie pre i windykacji, skip tracingu i obsłudze klienta opóźniającego płatność.
Podczas 9 prelekcji, swoją wiedzą podzieli się również Tide Software, omawiając dobór form i narzędzi komunikacji w zależności od zamierzonego celu, zautomatyzowane i tanie procesy komunikacyjne oraz sposoby podniesienia dodzwanialności. Wystąpieniu Tide Software wartości doda zdobyte doświadczenie w różnych branżach i znajomość zróżnicowanych narzędzi telekomunikacyjnych.
Zobacz też: 7 trików zwiększających szansę dodzwonienia się do klienta
To kolejna już konferencja poświęcona contact center, którą wspiera Tide Software. Poprzednia poświęcona KPI w windykacji zdobyła uznanie, gdyż sprzyjała nawiązywaniu relacji biznesowych i wymianie spostrzeżeń. Tak było poprzednio:
I tym razem, organizatorzy pamiętali o pozostawieniu czasu na dyskusję i zadbaniu o interakcję w trakcie wystąpień prelegentów.
Ciekawym punktem będzie z pewnością wystąpienie partnera merytorycznego, firmy konsultingowej Gekko Collections, w temacie tworzenia procesów skip tracingu i poprawy kontaktowalności.
Tide Software, jako sponsor wydarzenia, zachęca do rejestracji na stronie organizatora.