Polskie Forum Call Center > Artykuły > News > 10. edycja konkursu Telemarketer Roku 2018

10. edycja konkursu Telemarketer Roku 2018

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprasza do udziału w 10. edycji konkursu Telemarketer Roku. W jubileuszowej odsłonie dopuszczono możliwość zgłaszania rozmów dłuższych niż 20 minut. Poza nagrodami dla najlepszych konsultantów, zostanie przyznana również nagroda Grand Prix Telemarketera Roku 2018 dla firmy. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa 9 marca.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz dziesiąty organizuje konkurs Telemarketer Roku. To jedno z najważniejszych wydarzeń polskiej branży call i contact center, w którym nagradzani są konsultanci telefoniczni. Udział w konkursie Telemarketer Roku to nie tylko możliwość promocji i podniesienia prestiżu firmy na rynku, ale także okazja do aktywizowania konsultantów przez wprowadzenie elementów rywalizacji w zespole, wzmacniania pewności siebie telemarketerów i nagradzania ich zaangażowania w swoją pracę. SMB zależy na tym, aby poprzez konkurs promować najlepsze standardy i praktyki w telefonicznej komunikacji z klientami, co przyczyni się do poprawy wizerunku branży cc.

Konkurs polega na zgłoszeniu trzech rozmów przeprowadzonych przez danego konsultanta telefonicznego. W I etapie konkursu nagrania przechodzą weryfikację formalną m.in. sprawdzane jest spełnienie wymogu wyciszenia danych osobowych klientów. Jedną z ważniejszych modyfikacji regulaminu tegorocznej edycji konkursu, jest dopuszczenie możliwości zgłaszania rozmów, które trwają ponad 20 minut. Będzie się to jednak wiązało z koniecznością poniesienia dodatkowej opłaty. W standardowym zgłoszeniu, tak jak dotychczas, rozmowa nie powinna trwać dłużej niż 20 minut.

W kolejnym etapie, rozmowy oceniane są przez członków Jury. Czterech najlepiej ocenionych telemarketerów w każdej z kategorii zostaje nominowanych do III etapu. Finał konkursu odbywa się w siedzibie Organizatora, w Warszawie. Nominowani uczestnicy wykonują symulację rozmowy telefonicznej według scenariusza przygotowanego przez Jury, a następnie czeka ich bezpośrednie spotkanie z Jurorami, podczas którego dokonują autoprezentacji i odpowiadają na pytania.

Telemarketerzy mogą być zgłaszani do jednej z ośmiu kategorii: Obsługa klienta, Helpdesk dla klientów, Helpdesk wewnętrzny, Windykacja, Sprzedaż inbound, Sprzedaż outbound, Inne projekty telefoniczne oraz Wideorozmowa.

Zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku 2018 będą przyjmowane w dwóch turach na stronie https://telemarketerroku.pl/wez-udzial. Rozpoczęła się już I tura przyjmowania zgłoszeń, która potrwa do 1 marca 2018 roku,  II tura zgłoszeń będzie prowadzona od 5 do 9 marca 2018. W związku z przyjmowaniem aplikacji konkursowych w dwóch terminach, SMB wyklucza możliwość przedłużania terminu zgłoszeń.

W tegorocznej edycji konkursu, oprócz nadania konsultantom tytułu Telemarketera Roku 2018, zostanie przyznana również nagroda Grand Prix Telemarketera Roku 2018 dla firmy, której grupa konsultantów zostanie najlepiej oceniona przez Jury podczas II etapu konkursu, czyli odsłuchiwania zgłoszonych rozmów. O nagrodę będą rywalizowały wyłącznie te firmy, które zgłoszą do konkursu co najmniej 5 Uczestników.

Nad merytoryczną stroną konkursu Telemarketer Roku 2018 czuwa Rada Programowa, w której zasiadają przedstawiciele największych polskich firm związanych z branżą call i contact center: Maciej Wielkopolan (Saski Business Consulting), Rafał Dywan (Bank Millennium), Wojciech Glapa (Arteria), Janusz Jankowiak (Arvato Polska), Agnieszka Wrońska (PKO BP), Krzysztof Zając (Orange Polska).

Konsultanci są oceniany przez 24-osobowe Jury, w którym zasiadają eksperci rynku call i conctact center, którzy na co dzień są odpowiedzialny za szkolenia i jakość pracy telemarketerów. Oto skład Jury konkursu Telemarketer Roku 2018: Przewodniczący Jury – Adam Pluciński (Circinus Training Center), Arleta Bałazy (Alior Bank), Agnieszka Bera (Euro Bank), Rafał Brożyna (BBP Edukacja), Piotr Dąbkowski (ING Bank Śląski), Magdalena Domańska (Idea Call Center), Aneta Dzięgelewska (DHL Parcel), Elżbieta Gierczak (Mellon Poland), Andrzej Gruszczyński  (Skarbnica Narodowa), Martyna Grzelak (Gallup Arteria Management), Maria Honkisz (UPC Polska), Rafał Jarosz (Customer-Heroes.com), Michał Jonczyk (Vivus.pl), Sylwia Koleszka (x-kom, al.to), Piotr Kulicki (PKO Bank Polski), Anna Lewandowska (Orange Polska), Marcin Lewicki (Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center Banku Pekao), Patryk Piotrowski (Forum Media Polska), Celina Rutkowska-Juszko (Bank Millennium), Dawid Sinulingga (Grupa PZU), Katarzyna Strzelec (Krajowy Rejestr Długów), Tomasz Urbańczyk (AXA), Kinga Wyszyńska (T-Mobile Polska) i Joanna Ziętara (HILLWAY Training & Consulting).

Zwieńczeniem konkursu Telemarketer Roku 2018  będzie uroczysta gala z wręczeniem nagród, która odbędzie się 24 maja 2018 w Warszawie. Gala to niezwykłe wydarzenie, które co roku gromadzi przedstawicieli najważniejszych firm związanych z rynkiem cc, szkoleniami, HR i technologiami.

Dla firm i konsultantów, którzy są zainteresowani udziałem w konkursie Telemarketer Roku 2018, SMB przygotowało specjalne plakaty i balony promujące wydarzenie. W celu otrzymania bezpłatnych materiałów promocyjnych, należy przesłać wiadomość na adres telemarketer@smb.pl

 

Więcej informacji o konkursie dostępne na stronie: https://telemarketerroku.pl

 

SMB.PL

Polskie Forum Call Center

About Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Visit My Website
View All Posts

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.