Aktualności Forum

Polskie Forum Call Center > Aktualności Forum
podsumowanie_stycznia_2018

Forumowe podsumowanie stycznia 2018

Maciej Buś
04/02/2018
Nowy rok, nowy miesiąc, nowe miejsce, nowe projekty. Wydarzenie marzeń wypełnia niemal całą listę moich działań, tegoroczna berlińska misja odwołana, ale poza tym jak zwykle jedziemy na CCW, podważamy kolejne oczywistości czyli „kija w mrowisko” kolejne odsłony, poznaliśmy gwiazdy outsourcingu contact center.
avaya ny gielda

Uderzeniem w dzwon otwarcia Avaya zainauguruje notowania na nowojorskiej giełdzie NYSE

admin
17/01/2018
Avaya Holdings Corp. (NYSE:AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, w dniu 17 stycznia uczci swój debiut giełdowy uderzeniem w dzwon otwarcia nowojorskiej giełdy NYSE (New York Stock Exchange). Avaya wchodzi na giełdę po pomyślnym przeprowadzeniu restrukturyzacji finansowej, która umożliwiła obniżenie zadłużenia firmy o miliardy dolarów i przeznaczenie 300 mln dolarów na inwestycje w innowacje techniczne...
podsumowanie_grudnia_2017

Forumowe podsumowanie grudnia 2017

Maciej Buś
02/01/2018
Grudzień był jednym z najfajniejszych miesięcy roku 2017. Świetnie nam się udało branżowe podsumowanie roku, ruszyłem z organizacją konferencji moich marzeń, dalej wkładamy kij w mrowisko, na rynku pojawiły się dwa ważne raporty, ale..., przeprowadziłem Forum do Łodzi.
podsumowanie_LISTOPADA_2017

Forumowe podsumowanie listopada 2017

Maciej Buś
11/12/2017
Będziemy w druku, wystartowały przygotowania do polskiej misji na CCW 2018, rozpoczęliśmy zmagania z nową międzynarodową normą dla Contact Center, wspólnie z Cludo rozmawiamy o dobrych praktykach obsługi klienta, a sami wkładamy „kij w mrowisko” szukając konstruktywnych opinii na oczywiste (z pozoru) tematy.
avaya

Sąd zatwierdził plan restrukturyzacji Avaya

admin
01/12/2017
Firma Avaya poinformowała, że zgodnie z rozdziałem Rozdziałem 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego Sąd Upadłościowy dla Południowego Dystryktu Stanu Nowy Jork (zwany dalej „Sądem”) zatwierdził drugi, znowelizowany plan restrukturyzacji spółki (zwany dalej „Planem”). W efekcie firma Avaya spodziewa się zakończenia procesu restrukturyzacji przed końcem bieżącego roku. „Zatwierdzenie naszego Planu przez Sąd stanowi ukoronowanie wielu miesięcy ciężkiej pracy i szeroko zakrojonych...
ccc

CCC po raz kolejny partnerem spółki ARDIAN jako udziałowiec większościowy

admin
27/11/2017
CCC chce dalej rozwijać swoją obfitującą w sukcesy działalność biznesową i otwiera nowe biura na dotychczasowych i nowych rynkach. W tym celu od 2018 roku CCC ponownie podejmie współpracę ze spółką ARDIAN. Sprawdzeni partnerzy kontynuują historię sukcesu CCC. CCC jako jeden z ostatnich niezależnych europejskich dostawców pragnie pełnić aktywną rolę w trwającej konsolidacji rynku usług...
szefsprzedazy_fcc

Forum Call Center w magazynie “Szef Sprzedaży”

Polskie Forum Call Center
09/11/2017
Nasze Forum poprowadzi rubrykę poświęconą contact center w magazynie „Szef Sprzedaży”. Będziemy odpowiedzialni za dobór treści i opracowania merytoryczne w zakresie nowoczesnych kanałów kontaktu firm z ich klientami. Pierwsze forumowe materiały dostępne będą już w styczniowo-lutowym numerze magazynu.
podsumowanie_pazdziernika_2017

Forumowe podsumowanie października

admin
03/11/2017
Chyba straciłem poczucie czasu. Zmiana koloru liści oraz siła przyciągania, która spowodowała, że duża ich część sięgnęła bruku uświadomiły mi, że nadeszła jesień. Październik przeminął nawet nie wiem kiedy. Było szybko, wietrzenie i konferencyjnie. Zapraszam do, tradycyjnego już, forumowego podsumowania miesiąca. Miesiąca października 2017. About the Author Latest PostsAbout Maciej BuśEkspert rynku customer contact center,...
Load More