Aktualności Forum

Polskie Forum Call Center > Aktualności Forum
quadrado-FB-tło

Quadrado – Nowoczesne rozwiązanie Digital Signage

admin
21/04/2018
Rozwiązania Digital Signage już od jakiegoś czasu nas otaczają, chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Obserwujemy elektroniczne wyświetlacze już nie tylko w galeriach handlowych – prekursorach w stosowaniu nowoczesnych systemów promocji wizualnej, ale także w sklepach, restauracjach czy nawet na stacjach benzynowych. About the Author Latest PostsAbout Polskie Forum Call CenterPolskie Forum Call...
alfavox nagroda

Alfavox zwycięzcą konkursu Hit Roku 2018 – biometryczna video identyfikacja wyróżniona przez grono ekspertów z branży IT

admin
13/04/2018
Nowoczesne i przełomowe – tym charakteryzuje się Hit Roku, zwycięskie rozwiązanie technologiczne wybrane przez elitarne grono doświadczonych ekspertów z branży IT w ramach prestiżowego konkursu Gazety Bankowej. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia uznanie jury zdobył system biometrycznej video identyfikacji Alfavox, producenta wielokrotnie nagradzanych i wyróżnianych rozwiązań dla sektora finansowego. About the Author Latest PostsAbout Informacja prasowaAlfavox...
MCW2018

My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowane doświadczeniami

admin
05/04/2018
Już 9 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się premiera My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowanego doświadczeniami klientów. Ponad 45 wystąpień eksperckich, 32 wystawców, 3 premiery i przeszło 400 osób poszukujących wiedzy i inspiracji, skoncentrowanych na świecie klienta w jednym miejscu About the Author Latest PostsAbout Polskie Forum Call CenterPolskie Forum Call...
podsumowanie_marca_2018

Forumowe podsumowanie marca 2018

admin
03/04/2018
Dwa nowe odcinki klientomaniackich rozmów, rekordowy „Kij w mrowisko” i ostatecznie uformowane wydarzenie My Customer World 2018 – tak w jednym zdaniu można streścić najważniejsze marcowe wyzwania. About the Author Latest PostsAbout Maciej BuśEkspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą...
podsumowanie_LUTEGO_2018

Forumowe podsumowanie lutego 2018

admin
06/03/2018
To był wyjątkowo „szybki” miesiąc. Luty obfitował podróże, spotkania, nowe relacje, a większość z tych aktywności silnie wspierało przygotowania do naszego wydarzenia My Customer World 2018. Jak co roku od niemal 10 lat obowiązkowym elementem lutowej agendy jest uczestnictwo w CCW w Berlinie – najważniejszym w Europie wydarzeniu branży contact center. About the Author Latest...
podsumowanie_stycznia_2018

Forumowe podsumowanie stycznia 2018

Maciej Buś
04/02/2018
Nowy rok, nowy miesiąc, nowe miejsce, nowe projekty. Wydarzenie marzeń wypełnia niemal całą listę moich działań, tegoroczna berlińska misja odwołana, ale poza tym jak zwykle jedziemy na CCW, podważamy kolejne oczywistości czyli „kija w mrowisko” kolejne odsłony, poznaliśmy gwiazdy outsourcingu contact center.
avaya ny gielda

Uderzeniem w dzwon otwarcia Avaya zainauguruje notowania na nowojorskiej giełdzie NYSE

admin
17/01/2018
Avaya Holdings Corp. (NYSE:AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, w dniu 17 stycznia uczci swój debiut giełdowy uderzeniem w dzwon otwarcia nowojorskiej giełdy NYSE (New York Stock Exchange). Avaya wchodzi na giełdę po pomyślnym przeprowadzeniu restrukturyzacji finansowej, która umożliwiła obniżenie zadłużenia firmy o miliardy dolarów i przeznaczenie 300 mln dolarów na inwestycje w innowacje techniczne...
podsumowanie_grudnia_2017

Forumowe podsumowanie grudnia 2017

Maciej Buś
02/01/2018
Grudzień był jednym z najfajniejszych miesięcy roku 2017. Świetnie nam się udało branżowe podsumowanie roku, ruszyłem z organizacją konferencji moich marzeń, dalej wkładamy kij w mrowisko, na rynku pojawiły się dwa ważne raporty, ale..., przeprowadziłem Forum do Łodzi.
podsumowanie_LISTOPADA_2017

Forumowe podsumowanie listopada 2017

Maciej Buś
11/12/2017
Będziemy w druku, wystartowały przygotowania do polskiej misji na CCW 2018, rozpoczęliśmy zmagania z nową międzynarodową normą dla Contact Center, wspólnie z Cludo rozmawiamy o dobrych praktykach obsługi klienta, a sami wkładamy „kij w mrowisko” szukając konstruktywnych opinii na oczywiste (z pozoru) tematy.
avaya

Sąd zatwierdził plan restrukturyzacji Avaya

admin
01/12/2017
Firma Avaya poinformowała, że zgodnie z rozdziałem Rozdziałem 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego Sąd Upadłościowy dla Południowego Dystryktu Stanu Nowy Jork (zwany dalej „Sądem”) zatwierdził drugi, znowelizowany plan restrukturyzacji spółki (zwany dalej „Planem”). W efekcie firma Avaya spodziewa się zakończenia procesu restrukturyzacji przed końcem bieżącego roku. „Zatwierdzenie naszego Planu przez Sąd stanowi ukoronowanie wielu miesięcy ciężkiej pracy i szeroko zakrojonych...
Load More