Polskie Forum Call Center > Artykuły > Komentarze ekspertów > Artur Kapacki z Telmon podsumowuje rok 2017

Artur Kapacki z Telmon podsumowuje rok 2017

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: Komentarze ekspertów

Wydarzenie roku 2017

Rynek

Dla mnie jednym z najważniejszych wydarzeń minionego roku jest sprawa unijnej dyrektywy RODO, która wymogła na przedsiębiorcach przeprowadzenie gruntownych zmian w zakresie polityki ochrony danych osobowych. Mimo że do wprowadzenia nowej regulacji pozostało nam jeszcze trochę czasu, branża wciąż ciężko pracuje aby wszystko dopiąć na ostatni guzik. RODO to odpowiedź na czasy, w których żyjemy: zdigitalizowane i zautomatyzowane. I choć oczywiście cieszę się, że technologia pomaga nam w wykonywaniu pracy to uważam, że dzięki RODO prawo idzie z nią pod rękę pierwszy raz w historii.

Telmon

W Telmon udało nam się szybko zaadaptować do nowych wytycznych unijnych. Choć wymagało to od wszystkich wiele pracy, teraz wiem, że dane osobowe naszych klientów będą chronione w zgodzie z europejskimi normami. Zatrudniliśmy również wielu nowych konsultantów w różnym wieku i o różnym poziomie doświadczenia , co tylko pokazuje, że praca w call center przestaje być zajęciem dorywczym, a zaczyna (nareszcie) być świadomą ścieżką zawodową.

Trend roku 2017

Rynek

Oczywiście automatyka i robotyzacja – rokrocznie trend ten rośnie w siłę coraz bardziej, tworząc coraz to nowsze kanały sprzedażowe oraz wyznaczając nowe standardy obsługi klienta. Omnichanneling jest i pozostanie najważniejszym trendem jeszcze przez wiele lat – i bardzo dobrze, ponieważ w tym przypadku technologia przyczynia się do zwiększenia zadowolenia klientów i celnego zaspokojenia ich potrzeb.

Telmon

Dużo inwestujemy w innowacje oraz specjalistyczne szkolenia – uważam, że to przede wszystkim najnowocześniejsze narzędzia pracy pozwalają konsultantom realizować w pełni swój potencjał sprzedażowy. Co więcej, bardzo zwracamy uwagę na zróżnicowanie zatrudnionych konsultantów. Chcemy łamać zarówno bariery związane z wiekiem, jak i te orbitujące wokół tematu macierzyństwa czy innych obowiązków wykonywanych po godzinach pracy. W Telmon zatrudniamy coraz więcej osób w wieku 50+ a także matek wychowujących dzieci – nasze doświadczenie pokazuje, że są to bardzo wartościowi i zaangażowani pracownicy, których nie należy marginalizować w procesie rekrutacji.

Sukces roku 2017

Rynek

Największym sukcesem jest utrzymanie wysokiego poziomu świadczonych usług w branży, co ma bezpośrednie przełożenie na jej błyskawiczny rozwój. Branża profesjonalizuje się w coraz większym stopniu – widać to choćby po udziale zagranicznego kapitału w polskim sektorze BPO, stajemy się powoli jednym z większych centrum usług w Europie.

Telmon

Dla Telmon rok 2017 był rokiem pełnym sukcesów i ważnych wydarzeń, takich jak poszerzenie zespołu konsultantów czy praca na nowych, dużych projektach. To również rok, w którym po raz kolejny pojawialiśmy się w mediach z komentarzami eksperckimi. Cieszymy się, że dobre praktyki naszej firmy pozytywnie wpływają na całą branżę.

Porażka roku 2017

Wydaje mi się, że branża call center nie przeżyła w tym roku żadnego spektakularnego rozczarowania. Podobnie jak rok temu, największym wyzwaniem będzie zmiana podejścia zleceniodawców, którzy wciąż upierają się przy projektach rozliczanych za sukces. Pomijając tę bolączkę, to był kolejny, dobry rok dla całego sektora CC.

Prognoza na rok 2018

Rynek

Z pewnością rok 2018 będzie dla branży CC rokiem przełomowych wdrożeń i błyskawicznego rozwoju. Mam tutaj tez na myśli ogromne zmiany związane z wejściem w życie nowej ustawy o ochronie danych osobowych. Sankcje za niedostosowanie się do przepisów RODO mogą być bardzo dotkliwe, będzie to z pewnością ciężki rok dla firm, które nie zatroszczyły się o wdrożenie odpowiednich procedur bezpieczeństwa w swoich strukturach.

Telmon

W Telmon planujemy dalszy rozwój firmy, planujemy otworzyć trzeci oddział. Chcemy zatrudnić jeszcze więcej konsultantów ze względu na strategiczne projekty, które wejdą w życie w roku 2018. Dla nas będzie to przede wszystkim rok ciężkiej pracy i wielu innowacji.

Artur Kapacki

Twórca i od grudnia 2010 r. prezes zarządu firmy Telmon, specjalizującej się w przeprowadzaniu kampanii telesprzedażowo-marketingowych. Firma intensywnie się rozwija, ma dwa oddziały, w Łodzi i w Toruniu, w których zatrudnionych jest ponad 500 osób. Artur Kapacki posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w telemarketingu, głównie z zakresu finansów i ubezpieczeń. Ukończył Politechnikę Warszawską, Wydział Inżynierii Produkcji na kierunku Zarządzanie i Marketing. W latach 2002-2010 pełnił wiele funkcji menedżerskich w branży ubezpieczeniowej i finansowej.

Polskie Forum Call Center

About Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Visit My Website
View All Posts

Dodaj komentarz