08 Cze
podsumowanie_maja
Forumowe podsumowanie maja 2018

Po 5 miesiącach przygotowań nadszedł ten miesiąc i ten dzień, w których rzeczywistość powiedziała „sprawdzam”. 9 maja My Customer World – wydarzenie moich marzeń, otworzyło swoje drzwi przed gośćmi. Zarówno sam projekt jak i otoczenie działalności naszego Forum stały się źródłem majowych pytań jakie postawiłem w kolejnej rozmowie na słuchawkach oraz wkładając kij w mrowisko....

Czytaj więcej
28 Maj
avaya
Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera CC już po raz siedemnasty. Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. Przedsiębiorstwa w raportach Gartner Magic Quadrant zaliczane do...

Czytaj więcej
21 Maj
My Customer World
My Customer World 2018 – relacja z wydarzenia inspirowanego doświadczeniami

Dwa dni inspiracji, nietuzinkowej atmosfery współdziałania, wymiany wiedzy, doświadczeń i informacji. My Customer World 2018 – wydarzenie, które odbyło się 9 i 10 maja zebrało w jednym miejscu i czasie ponad 200 osób związanych zawodowo z obszarem komunikacji marek z klientami, obsługi klienta i contact center. Uczestnicy zgodnie potwierdzali: „to jedno z najbardziej merytorycznych wydarzeń...

Czytaj więcej
07 Maj
avaya
Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji  i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na  integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi.

Czytaj więcej
03 Maj
podsumowanie_KWIETNIA
Forumowe podsumowanie kwietnia 2018

Kwiecień w Polskim Forum Call Center to miesiąc finalizacji kluczowych etapów przygotowań do My Customer World oraz eksplozja działań marketingowych. Dołóżmy do tego jeszcze premierę nowego podcastu jaki stworzyłem z myślą wprost o branży na słuchawkach oraz mój webinarowy debiut w sieci. To były bardzo owocne 4 tygodnie.

Czytaj więcej
21 Kwi
quadrado-FB-tło
Quadrado – Nowoczesne rozwiązanie Digital Signage

Rozwiązania Digital Signage już od jakiegoś czasu nas otaczają, chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Obserwujemy elektroniczne wyświetlacze już nie tylko w galeriach handlowych – prekursorach w stosowaniu nowoczesnych systemów promocji wizualnej, ale także w sklepach, restauracjach czy nawet na stacjach benzynowych.

Czytaj więcej
21 Kwi
telemarketer roku 2018
Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2018

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma ogromny zaszczyt ogłosić listę finalistów konkursu Telemarketer Roku 2018. Do jubileuszowej edycji konkursu wpłynęło łącznie 171 zgłoszeń z ponad 30 firm. Laureatów X edycji konkursu Telemarketer Roku poznamy już 24 maja podczas Gali rozdania nagród w warszawskim Teatrze Capitol. W tym roku, oprócz indywidualnych nagród dla najlepszych telemarketerów, zostanie wręczona...

Czytaj więcej
13 Kwi
alfavox nagroda
Alfavox zwycięzcą konkursu Hit Roku 2018 – biometryczna video identyfikacja wyróżniona przez grono ekspertów z branży IT

Nowoczesne i przełomowe – tym charakteryzuje się Hit Roku, zwycięskie rozwiązanie technologiczne wybrane przez elitarne grono doświadczonych ekspertów z branży IT w ramach prestiżowego konkursu Gazety Bankowej. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia uznanie jury zdobył system biometrycznej video identyfikacji Alfavox, producenta wielokrotnie nagradzanych i wyróżnianych rozwiązań dla sektora finansowego.

Czytaj więcej
05 Kwi
MCW2018
My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowane doświadczeniami

Już 9 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się premiera My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowanego doświadczeniami klientów. Ponad 45 wystąpień eksperckich, 32 wystawców, 3 premiery i przeszło 400 osób poszukujących wiedzy i inspiracji, skoncentrowanych na świecie klienta w jednym miejscu

Czytaj więcej