01 kw.
54411823_513514735843100_6731330027717132288_n
Dlaczego MCW 2019 będzie jeszcze wspanialsze?

Prace nad drugą edycją wydarzenia My Customer World idą pełna parą. Podobnie jak w roku ubiegłym, będę dzielił się informacjami z frontu naszych przygotowań. W ubiegłym roku ustawiliśmy bardzo wysoko poprzeczkę – zarówno sobie jak i innym. Mimo to, a może właśnie dlatego MCW 2019 będzie jeszcze wspanialsze. Zacznijmy od zmiany Budując coś sercem bardzo...

Czytaj więcej
13 lis
wspolpraca
Spółki z sektora komunikacji elektronicznej dla biznesu powołają Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej

Spółki z sektora komunikacji elektronicznej dla biznesu powołają Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej. Podmioty podpisały list intencyjny, obecnie trwają czynności formalne w celu oficjalnego zawiązania współpracy. Inicjatywa skupia firmy reprezentujące około 90 proc. rynku komunikacji masowej w Polsce i ma na celu m.in. szerzenie wiedzy na temat technologii mobilnych w biznesie, prowadzenia badań dotyczących rynku...

Czytaj więcej
13 lis
MCW CITY lodz
MCW City – Gdańsk Łódź Kraków

MCW City to cykl konferencji regionalnych poświęconych komunikacji firm i marek i z klientami. Zanurzamy się w Świat Klienta, staramy się My Customer World City go pokazać i zrozumieć, a następnie przedstawić, nie koniecznie oczywiste, sposoby działania.

Czytaj więcej
08 cze
podsumowanie_maja
Forumowe podsumowanie maja 2018

Po 5 miesiącach przygotowań nadszedł ten miesiąc i ten dzień, w których rzeczywistość powiedziała „sprawdzam”. 9 maja My Customer World – wydarzenie moich marzeń, otworzyło swoje drzwi przed gośćmi. Zarówno sam projekt jak i otoczenie działalności naszego Forum stały się źródłem majowych pytań jakie postawiłem w kolejnej rozmowie na słuchawkach oraz wkładając kij w mrowisko....

Czytaj więcej
28 maj
avaya
Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera CC już po raz siedemnasty. Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. Przedsiębiorstwa w raportach Gartner Magic Quadrant zaliczane do...

Czytaj więcej
21 maj
My Customer World
My Customer World 2018 – relacja z wydarzenia inspirowanego doświadczeniami

Dwa dni inspiracji, nietuzinkowej atmosfery współdziałania, wymiany wiedzy, doświadczeń i informacji. My Customer World 2018 – wydarzenie, które odbyło się 9 i 10 maja zebrało w jednym miejscu i czasie ponad 200 osób związanych zawodowo z obszarem komunikacji marek z klientami, obsługi klienta i contact center. Uczestnicy zgodnie potwierdzali: „to jedno z najbardziej merytorycznych wydarzeń...

Czytaj więcej
07 maj
avaya
Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji  i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na  integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi.

Czytaj więcej
03 maj
podsumowanie_KWIETNIA
Forumowe podsumowanie kwietnia 2018

Kwiecień w Polskim Forum Call Center to miesiąc finalizacji kluczowych etapów przygotowań do My Customer World oraz eksplozja działań marketingowych. Dołóżmy do tego jeszcze premierę nowego podcastu jaki stworzyłem z myślą wprost o branży na słuchawkach oraz mój webinarowy debiut w sieci. To były bardzo owocne 4 tygodnie.

Czytaj więcej
21 kw.
quadrado-FB-tło
Quadrado – Nowoczesne rozwiązanie Digital Signage

Rozwiązania Digital Signage już od jakiegoś czasu nas otaczają, chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Obserwujemy elektroniczne wyświetlacze już nie tylko w galeriach handlowych – prekursorach w stosowaniu nowoczesnych systemów promocji wizualnej, ale także w sklepach, restauracjach czy nawet na stacjach benzynowych.

Czytaj więcej