Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić skład Jury 10. edycji konkursu Telemarketer Roku. W tegorocznej edycji konkursu Jurorskie grono zostało rozszerzone do 24 ekspertów, którzy zostali wyłonieni spośród 67 zgłoszonych kandydatów.
Nowy rok, nowy miesiąc, nowe miejsce, nowe projekty. Wydarzenie marzeń wypełnia niemal całą listę moich działań, tegoroczna berlińska misja odwołana, ale poza tym jak zwykle jedziemy na CCW, podważamy kolejne oczywistości czyli „kija w mrowisko” kolejne odsłony, poznaliśmy gwiazdy outsourcingu contact center.
Czwartkowy wieczór w Gdyni rozświetliły gwiazdy outsourcingu, wybrane już po raz piąty w konkursie Outsourcing Stars organizowanym przez Fundację Pro Progressio. W szranki o tytuł Outsourcing Star roku 2017 stanęło tym razem ponad 30 firm sektora contact center.
Avaya Holdings Corp. (NYSE:AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, w dniu 17 stycznia uczci swój debiut giełdowy uderzeniem w dzwon otwarcia nowojorskiej giełdy NYSE (New York Stock Exchange). Avaya wchodzi na giełdę po pomyślnym przeprowadzeniu restrukturyzacji finansowej, która umożliwiła obniżenie zadłużenia firmy o miliardy dolarów i przeznaczenie 300 mln dolarów na inwestycje w innowacje techniczne...
Wdrożenie RODO w firmach, które rzetelnie realizowały obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych, nie powinno stanowić większego problemu. Dodatkowo warto wspomnieć o ostatniej interpretacji WG29 – czyli podmiotu, którego zadaniem jest interpretacja przepisów o ochronie danych osobowych, który generalnie, pod pewnymi warunkami, dopuścił do dalszego wykorzystywania danych pozyskanych w oparciu o dotychczasowe zgody – co...
Grudzień był jednym z najfajniejszych miesięcy roku 2017. Świetnie nam się udało branżowe podsumowanie roku, ruszyłem z organizacją konferencji moich marzeń, dalej wkładamy kij w mrowisko, na rynku pojawiły się dwa ważne raporty, ale..., przeprowadziłem Forum do Łodzi.
Na początku grudnia, w jednym dniu ukazały się dwa bardzo długo wyczekiwane raporty branżowe. Pierwszy z nich to badanie branży outsourcing call center, drugi dotyczył obecności i wizerunku „branży call center” w mediach. O ile pierwszy nie przyniósł rewolucyjnych danych (zgadzam się z hasłem #jeststabilnie) o tyle materiał przygotowany przez Press Service wywołał u mnie...
Automatyka i robotyzacja – rokrocznie trend ten rośnie w siłę coraz bardziej, tworząc coraz to nowsze kanały sprzedażowe oraz wyznaczając nowe standardy obsługi klienta. Omnichanneling jest i pozostanie najważniejszym trendem jeszcze przez wiele lat. Technologia przyczynia się do zwiększenia zadowolenia klientów.
Rynek w 2017 jeśli chodzi o contact center można powiedzieć był w „lekkim uśpieniu”. Brak było spektakularnych regulacji prawnych, inwestycji w duże systemy. Po części wynika to z dojrzałości organizacji contact center w firmach, po części z samych fuzji i przejęć wśród dużych klientów.