15 lut
telemarketer roku 2018
Jury konkursu Telemarketer Roku 2018

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić skład Jury 10. edycji konkursu Telemarketer Roku. W tegorocznej edycji konkursu Jurorskie grono zostało rozszerzone do 24 ekspertów, którzy zostali wyłonieni spośród 67 zgłoszonych kandydatów.

Czytaj więcej
04 lut
podsumowanie_stycznia_2018
Forumowe podsumowanie stycznia 2018

Nowy rok, nowy miesiąc, nowe miejsce, nowe projekty. Wydarzenie marzeń wypełnia niemal całą listę moich działań, tegoroczna berlińska misja odwołana, ale poza tym jak zwykle jedziemy na CCW, podważamy kolejne oczywistości czyli „kija w mrowisko” kolejne odsłony, poznaliśmy gwiazdy outsourcingu contact center.

Czytaj więcej
29 sty
os2017
Gwiazdy outsourcingu call center 2017

Czwartkowy wieczór w Gdyni rozświetliły gwiazdy outsourcingu, wybrane już po raz piąty w konkursie Outsourcing Stars organizowanym przez Fundację Pro Progressio. W szranki o tytuł Outsourcing Star roku 2017 stanęło tym razem ponad 30 firm sektora contact center.

Czytaj więcej
17 sty
avaya ny gielda
Uderzeniem w dzwon otwarcia Avaya zainauguruje notowania na nowojorskiej giełdzie NYSE

Avaya Holdings Corp. (NYSE:AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, w dniu 17 stycznia uczci swój debiut giełdowy uderzeniem w dzwon otwarcia nowojorskiej giełdy NYSE (New York Stock Exchange). Avaya wchodzi na giełdę po pomyślnym przeprowadzeniu restrukturyzacji finansowej, która umożliwiła obniżenie zadłużenia firmy o miliardy dolarów i przeznaczenie 300 mln dolarów na inwestycje w innowacje techniczne...

Czytaj więcej
13 sty
dbms
Jak ocenić gotowość firmy do RODO? Checklista od DBMS

Wdrożenie RODO w firmach, które rzetelnie realizowały obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych, nie powinno stanowić większego problemu. Dodatkowo warto wspomnieć o ostatniej interpretacji WG29 – czyli podmiotu, którego zadaniem jest interpretacja przepisów o ochronie danych osobowych, który generalnie, pod pewnymi warunkami, dopuścił do dalszego wykorzystywania danych pozyskanych w oparciu o dotychczasowe zgody – co...

Czytaj więcej
02 sty
podsumowanie_grudnia_2017
Forumowe podsumowanie grudnia 2017

Grudzień był jednym z najfajniejszych miesięcy roku 2017. Świetnie nam się udało branżowe podsumowanie roku, ruszyłem z organizacją konferencji moich marzeń, dalej wkładamy kij w mrowisko, na rynku pojawiły się dwa ważne raporty, ale..., przeprowadziłem Forum do Łodzi.

Czytaj więcej
29 gru
cc w mediach
Call Center w mediach – recenzja raportu medialnego Press Service

Na początku grudnia, w jednym dniu ukazały się dwa bardzo długo wyczekiwane raporty branżowe. Pierwszy z nich to badanie branży outsourcing call center, drugi dotyczył obecności i wizerunku „branży call center” w mediach. O ile pierwszy nie przyniósł rewolucyjnych danych (zgadzam się z hasłem #jeststabilnie) o tyle materiał przygotowany przez Press Service wywołał u mnie...

Czytaj więcej
21 gru
PR2017 - arturkapacki
Artur Kapacki z Telmon podsumowuje rok 2017

Automatyka i robotyzacja – rokrocznie trend ten rośnie w siłę coraz bardziej, tworząc coraz to nowsze kanały sprzedażowe oraz wyznaczając nowe standardy obsługi klienta. Omnichanneling jest i pozostanie najważniejszym trendem jeszcze przez wiele lat. Technologia przyczynia się do zwiększenia zadowolenia klientów.

Czytaj więcej
19 gru
PR2017 - Jakub Soprych
Jakub Soprych z Avaya Poland podsumowuje rok 2017

Rynek w 2017 jeśli chodzi o contact center można powiedzieć był w „lekkim uśpieniu”. Brak było spektakularnych regulacji prawnych, inwestycji w duże systemy. Po części wynika to z dojrzałości organizacji contact center w firmach, po części z samych fuzji i przejęć wśród dużych klientów.

Czytaj więcej