NASZE MEDIA

Rzetelna informacja – wiarygodne źródło wiedzy – inspirujące treści

NASLUCHAWKACH.pl

Internetowy serwis informacyjno-edukacyjny. Podstawowe źródło wiedzy na temat nowoczensego contact center..

KLIENTOMANIA.pl

Blog prowadzony przez założyciela Forum Macieja Busia. Pisze w nim i rozmawia o mądrym podejściu do klienta i jego obsługi. Odkrywa i komentuje świat sprzedaży i całkiem nowych relacji na linii marka-konsument.

PODCAST KLIENTOMANIA

Audycja poświęcona obsłudze klienta, jego doświadczeniom i potrzebom. Odkrywamy nowoczesne kanały i formy komunikacji. Inspirujemy do jeszcze lepszego działania.

Pokaż wszystkie (542)
Komentarze ekspertów (125)
Badania i raporty (22)
Relacje z wydarzeń (28)
Inspiracje (25)
HR (25)
Prawo (14)
Rynek (24)
podsumowanie_maja

Forumowe podsumowanie maja 2018

admin
08/06/2018
Po 5 miesiącach przygotowań nadszedł ten miesiąc i ten dzień, w których rzeczywistość powiedziała „sprawdzam”. 9 maja My Customer World – wydarzenie moich marzeń, otworzyło swoje drzwi przed gośćmi. Zarówno sam projekt jak i otoczenie działalności naszego Forum stały się źródłem majowych pytań jakie postawiłem w kolejnej rozmowie na słuchawkach oraz wkładając kij w mrowisko….
avaya

Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

admin
28/05/2018
Avaya została uznana za lidera CC już po raz siedemnasty. Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. Przedsiębiorstwa w raportach Gartner Magic Quadrant zaliczane do…
My Customer World

My Customer World 2018 – relacja z wydarzenia inspirowanego doświadczeniami

admin
21/05/2018
Dwa dni inspiracji, nietuzinkowej atmosfery współdziałania, wymiany wiedzy, doświadczeń i informacji. My Customer World 2018 – wydarzenie, które odbyło się 9 i 10 maja zebrało w jednym miejscu i czasie ponad 200 osób związanych zawodowo z obszarem komunikacji marek z klientami, obsługi klienta i contact center. Uczestnicy zgodnie potwierdzali: „to jedno z najbardziej merytorycznych wydarzeń…
avaya

Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

admin
07/05/2018
Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji  i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na  integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi.
podsumowanie_KWIETNIA

Forumowe podsumowanie kwietnia 2018

admin
03/05/2018
Kwiecień w Polskim Forum Call Center to miesiąc finalizacji kluczowych etapów przygotowań do My Customer World oraz eksplozja działań marketingowych. Dołóżmy do tego jeszcze premierę nowego podcastu jaki stworzyłem z myślą wprost o branży na słuchawkach oraz mój webinarowy debiut w sieci. To były bardzo owocne 4 tygodnie. About the Author Latest PostsAbout Maciej BuśEkspert…
quadrado-FB-tło

Quadrado – Nowoczesne rozwiązanie Digital Signage

admin
21/04/2018
Rozwiązania Digital Signage już od jakiegoś czasu nas otaczają, chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Obserwujemy elektroniczne wyświetlacze już nie tylko w galeriach handlowych – prekursorach w stosowaniu nowoczesnych systemów promocji wizualnej, ale także w sklepach, restauracjach czy nawet na stacjach benzynowych. About the Author Latest PostsAbout Polskie Forum Call CenterPolskie Forum Call…
telemarketer roku 2018

Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2018

admin
21/04/2018
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma ogromny zaszczyt ogłosić listę finalistów konkursu Telemarketer Roku 2018. Do jubileuszowej edycji konkursu wpłynęło łącznie 171 zgłoszeń z ponad 30 firm. Laureatów X edycji konkursu Telemarketer Roku poznamy już 24 maja podczas Gali rozdania nagród w warszawskim Teatrze Capitol. W tym roku, oprócz indywidualnych nagród dla najlepszych telemarketerów, zostanie wręczona…
alfavox nagroda

Alfavox zwycięzcą konkursu Hit Roku 2018 – biometryczna video identyfikacja wyróżniona przez grono ekspertów z branży IT

admin
13/04/2018
Nowoczesne i przełomowe – tym charakteryzuje się Hit Roku, zwycięskie rozwiązanie technologiczne wybrane przez elitarne grono doświadczonych ekspertów z branży IT w ramach prestiżowego konkursu Gazety Bankowej. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia uznanie jury zdobył system biometrycznej video identyfikacji Alfavox, producenta wielokrotnie nagradzanych i wyróżnianych rozwiązań dla sektora finansowego. About the Author Latest PostsAbout Informacja prasowaAlfavox…
MCW2018

My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowane doświadczeniami

admin
05/04/2018
Już 9 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się premiera My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowanego doświadczeniami klientów. Ponad 45 wystąpień eksperckich, 32 wystawców, 3 premiery i przeszło 400 osób poszukujących wiedzy i inspiracji, skoncentrowanych na świecie klienta w jednym miejscu About the Author Latest PostsAbout Polskie Forum Call CenterPolskie Forum Call…
podsumowanie_marca_2018

Forumowe podsumowanie marca 2018

admin
03/04/2018
Dwa nowe odcinki klientomaniackich rozmów, rekordowy „Kij w mrowisko” i ostatecznie uformowane wydarzenie My Customer World 2018 – tak w jednym zdaniu można streścić najważniejsze marcowe wyzwania. About the Author Latest PostsAbout Maciej BuśEkspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą…

OPINIE NASZYCH PARTNERÓW

Dowiedz się dlaczego warto współdziałać w ramach Polskiego Forum Call Center

Współdziałaj na rzecz rozwoju branży customer contact center, pozyskuj nowych klientów, rekrutuj najlepszych pracowników, rozwijaj swoje kompetencje, promuj swoją działalność