NASZE MEDIA

Rzetelna informacja – wiarygodne źródło wiedzy – inspirujące treści

NASLUCHAWKACH.pl

Internetowy serwis informacyjno-edukacyjny. Podstawowe źródło wiedzy na temat nowoczensego contact center..

KLIENTOMANIA.pl

Blog prowadzony przez założyciela Forum Macieja Busia. Pisze w nim i rozmawia o mądrym podejściu do klienta i jego obsługi. Odkrywa i komentuje świat sprzedaży i całkiem nowych relacji na linii marka-konsument.

PODCAST KLIENTOMANIA

Audycja poświęcona obsłudze klienta, jego doświadczeniom i potrzebom. Odkrywamy nowoczesne kanały i formy komunikacji. Inspirujemy do jeszcze lepszego działania.

Pokaż wszystkie (545)
Komentarze ekspertów (125)
Badania i raporty (22)
Relacje z wydarzeń (29)
Inspiracje (25)
HR (25)
Prawo (14)
Rynek (24)
54411823_513514735843100_6731330027717132288_n

Dlaczego MCW 2019 będzie jeszcze wspanialsze?

Maciej Buś
01/04/2019
Prace nad drugą edycją wydarzenia My Customer World idą pełna parą. Podobnie jak w roku ubiegłym, będę dzielił się informacjami z frontu naszych przygotowań. W ubiegłym roku ustawiliśmy bardzo wysoko poprzeczkę – zarówno sobie jak i innym. Mimo to, a może właśnie dlatego MCW 2019 będzie jeszcze wspanialsze. Zacznijmy od zmiany Budując coś sercem bardzo…
wspolpraca

Spółki z sektora komunikacji elektronicznej dla biznesu powołają Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej

Informacja prasowa
13/11/2018
Spółki z sektora komunikacji elektronicznej dla biznesu powołają Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej. Podmioty podpisały list intencyjny, obecnie trwają czynności formalne w celu oficjalnego zawiązania współpracy. Inicjatywa skupia firmy reprezentujące około 90 proc. rynku komunikacji masowej w Polsce i ma na celu m.in. szerzenie wiedzy na temat technologii mobilnych w biznesie, prowadzenia badań dotyczących rynku…
MCW CITY lodz

MCW City – Gdańsk Łódź Kraków

Polskie Forum Call Center
13/11/2018
MCW City to cykl konferencji regionalnych poświęconych komunikacji firm i marek i z klientami. Zanurzamy się w Świat Klienta, staramy się My Customer World City go pokazać i zrozumieć, a następnie przedstawić, nie koniecznie oczywiste, sposoby działania.
podsumowanie_maja

Forumowe podsumowanie maja 2018

Maciej Buś
08/06/2018
Po 5 miesiącach przygotowań nadszedł ten miesiąc i ten dzień, w których rzeczywistość powiedziała „sprawdzam”. 9 maja My Customer World – wydarzenie moich marzeń, otworzyło swoje drzwi przed gośćmi. Zarówno sam projekt jak i otoczenie działalności naszego Forum stały się źródłem majowych pytań jakie postawiłem w kolejnej rozmowie na słuchawkach oraz wkładając kij w mrowisko….
avaya

Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya
28/05/2018
Avaya została uznana za lidera CC już po raz siedemnasty. Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. Przedsiębiorstwa w raportach Gartner Magic Quadrant zaliczane do…
My Customer World

My Customer World 2018 – relacja z wydarzenia inspirowanego doświadczeniami

Polskie Forum Call Center
21/05/2018
Dwa dni inspiracji, nietuzinkowej atmosfery współdziałania, wymiany wiedzy, doświadczeń i informacji. My Customer World 2018 – wydarzenie, które odbyło się 9 i 10 maja zebrało w jednym miejscu i czasie ponad 200 osób związanych zawodowo z obszarem komunikacji marek z klientami, obsługi klienta i contact center. Uczestnicy zgodnie potwierdzali: „to jedno z najbardziej merytorycznych wydarzeń…
avaya

Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Elżbieta Włodarczyk
07/05/2018
Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji  i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na  integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi.
podsumowanie_KWIETNIA

Forumowe podsumowanie kwietnia 2018

Maciej Buś
03/05/2018
Kwiecień w Polskim Forum Call Center to miesiąc finalizacji kluczowych etapów przygotowań do My Customer World oraz eksplozja działań marketingowych. Dołóżmy do tego jeszcze premierę nowego podcastu jaki stworzyłem z myślą wprost o branży na słuchawkach oraz mój webinarowy debiut w sieci. To były bardzo owocne 4 tygodnie.
quadrado-FB-tło

Quadrado – Nowoczesne rozwiązanie Digital Signage

Polskie Forum Call Center
21/04/2018
Rozwiązania Digital Signage już od jakiegoś czasu nas otaczają, chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Obserwujemy elektroniczne wyświetlacze już nie tylko w galeriach handlowych – prekursorach w stosowaniu nowoczesnych systemów promocji wizualnej, ale także w sklepach, restauracjach czy nawet na stacjach benzynowych.
telemarketer roku 2018

Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2018

Polskie Forum Call Center
21/04/2018
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma ogromny zaszczyt ogłosić listę finalistów konkursu Telemarketer Roku 2018. Do jubileuszowej edycji konkursu wpłynęło łącznie 171 zgłoszeń z ponad 30 firm. Laureatów X edycji konkursu Telemarketer Roku poznamy już 24 maja podczas Gali rozdania nagród w warszawskim Teatrze Capitol. W tym roku, oprócz indywidualnych nagród dla najlepszych telemarketerów, zostanie wręczona…

OPINIE NASZYCH PARTNERÓW

Dowiedz się dlaczego warto współdziałać w ramach Polskiego Forum Call Center

Współdziałaj na rzecz rozwoju branży customer contact center, pozyskuj nowych klientów, rekrutuj najlepszych pracowników, rozwijaj swoje kompetencje, promuj swoją działalność