NASZE MEDIA

Rzetelna informacja – wiarygodne źródło wiedzy – inspirujące treści

NASLUCHAWKACH.pl

Internetowy serwis informacyjno-edukacyjny. Podstawowe źródło wiedzy na temat nowoczensego contact center..

KLIENTOMANIA.pl

Blog prowadzony przez założyciela Forum Macieja Busia. Pisze w nim i rozmawia o mądrym podejściu do klienta i jego obsługi. Odkrywa i komentuje świat sprzedaży i całkiem nowych relacji na linii marka-konsument.

PODCAST KLIENTOMANIA

Audycja poświęcona obsłudze klienta, jego doświadczeniom i potrzebom. Odkrywamy nowoczesne kanały i formy komunikacji. Inspirujemy do jeszcze lepszego działania.

Pokaż wszystkie (516)
Komentarze ekspertów (119)
Badania i raporty (22)
Relacje z wydarzeń (27)
Inspiracje (24)
HR (25)
Prawo (13)
Rynek (24)
PR2017 – arek cempura

Arek Cempura z Euro Banku podsumowuje rok 2017

Polskie Forum Call Center
18/12/2017
Trendem 2017 było „mówienie o botach”. Dokładnie tak. „Mówienie” a nie działanie. Działanie będzie trendem 2018, bo szlak już został przetarty. Wszyscy mieli coś do powiedzenia. A tylko nieliczni zrealizowali. Coraz więcej firm nie tylko deklaruje, ale przede wszystkim realizuje swoje deklaracje „obsłużymy Cię lepiej”.
PR2017 -anna szwro

Anna Szawro z PZU podsumowuje rok 2017

Polskie Forum Call Center
16/12/2017
Istotnym choć w sumie mało spektakularnym wydarzeniem było wprowadzenie w styczniu stawki minimalnej wynagrodzenia. W kontekście contact centers to też początek, większej zmiany – podnoszenie roli i rangi pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta – którzy staja się kluczowymi pracownikami w firmie.
PR2017 – Janusz Tomiczek

Janusz Tomiczek z Alfavox podsumowuje rok 2017

Polskie Forum Call Center
13/12/2017
Branża contact center weszła w fazę intensywnej automatyzacji. Obserwuję duże zainteresowanie rozwiązaniami z zakresu Business Intelligence zarówno ze strony firm i instytucji, jak również klientów. Z dużą ciekawością przyglądam się temu, jak młode pokolenie szybko adoptuje się do zmian i generuje potrzeby ciągłych udoskonaleń.
podsumowanie_LISTOPADA_2017

Forumowe podsumowanie listopada 2017

Maciej Buś
11/12/2017
Będziemy w druku, wystartowały przygotowania do polskiej misji na CCW 2018, rozpoczęliśmy zmagania z nową międzynarodową normą dla Contact Center, wspólnie z Cludo rozmawiamy o dobrych praktykach obsługi klienta, a sami wkładamy „kij w mrowisko” szukając konstruktywnych opinii na oczywiste (z pozoru) tematy.

OPINIE NASZYCH PARTNERÓW

Dowiedz się dlaczego warto współdziałać w ramach Polskiego Forum Call Center

Współdziałaj na rzecz rozwoju branży customer contact center, pozyskuj nowych klientów, rekrutuj najlepszych pracowników, rozwijaj swoje kompetencje, promuj swoją działalność