CCC obchodził swoją 17. rocznicę w Wiedniu wraz ze 150 gośćmi z całego świata

Opublikowane przez: Competence Call Center
Kategoria: Partner / News, relacja z wydarzenia

Pod koniec czerwca CCC tradycyjnie obchodził swój jubileusz w Wiedeńskiej Gloriette w Pałacu Schönbrunn. Blisko 150 partnerów biznesowych, przedstawicieli stowarzyszeń i mediów, pojawiło się z tej okazji, aby świętować wśród pierwszych oznak wiosennej aury, przy nastrojowej muzyce oraz wyselekcjonowanych daniach kulinarnych.  
Prezes zarządu, Christian Legat, powitał gości w imieniu zarządu CCC następującymi słowami:

„Bardzo cieszy mnie fakt, że przyjęli Państwo nasze zaproszenie, aby dzisiaj razem z nami spojrzeć na 17-letnią historię firmy CCC. Chciałbym bardzo serdecznie powitać naszych gości z niemalże wszystkich europejskich krajów, których łączy wspólny cel – zapewnienie najwyższej jakości w obszarze obsługi klienta.“

Silny zespół CCC tworzy aktualnie ponad 5.000 pracowników i obecnie oferuje rozwiązania BPO w obszarze obsługi klienta w 13 lokalizacjach w 8 krajach.

Christian Legat skorzystał z jubileuszu i przy tej okazji podzielił się z obecnymi gośćmi najnowszymi wynikami osiągniętymi przez CCC:

„Niedawno nasze zespoły w Braşov i w Gdańsku obchodziły rocznicę istnienia. Założenie naszego oddziału w Zurychu 10 lat temu stanowiło ważny krok i kamień milowy w naszej historii, jak również stało się jednym z najważniejszych wydarzeń firmy w 2015 r. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że już w pierwszym półroczu otrzymaliśmy cztery międzynarodowe nagrody, m.in. za efektywne partnerstwo z eBay i Verivox.“

Przed obchodami jubileuszu, podczas CCC Executive Day w Austria Trend Hotel Park Royal Palace, goście wysłuchali inspirującego wykładu prelegenta, Noreena Hertza, na temat podejmowania szybkich decyzji we współczesnym, złożonym świecie.

Wśród gości podczas obchodów 17. rocznicy CCC byli:

Lutz Ackermann, Verivox GmbH, Germany; Katarzyna Babiarczuk, Energa, Poland; Thom Barnhardt, Biznes Polska Sp. Z.o.o., Poland; Ilker Baydar, Naspers Group Turkey, Turkey; Maciej Buś, Call Center Forum, Poland; Thomas Dantz, Samsung Electronics Switzerland GmbH, Switzerland; Adrian Falk, TCS – Touring Club Schweiz, Switzerland; Claudia Gabler, Contact Management Magazin ProfilePublishing GmbH, Switzerland; Tunde Hubina, UPC DTH, Luxembourg; Alfons Livers, UBS AG, Switzerland; Guido May; Silverfleet, Germany; Jürgen Molner, Superbrands Austria, Austria; Jean-Claude Porretti, Peugeot SA, France; Manfred Stockmann, Call Center Verband Deutschland e. V., Germany; Madalina Vilau, Expo Media, Romania.