Członkostwo
Polskie Forum Call Center > Członkostwo

Forum Call Center to miejsce współdziałania firm, organizacji oraz managerów branży customer contact center. Członkostwo w społeczności Forum daje dostęp do unikalnych zasobów wiedzy, informacji oraz wsparcia merytorycznego i marketingowego.

Form Call Center Idée Fixe

Komunikacja jest tym co łączy ludzi, firmy, idee na całym świecie. Dysponując wiedzą, umiejętnościami i nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi dostarczamy światu pomoc, komfort, nowe możliwości. Kolejne przełomy technologiczne zmieniają rzeczywistość biznesową w zawrotnym tempie. Szybciej niż firmy i ich klienci są gotowi zaadoptować się do nich.

Zapraszamy do Polskiego Forum Call Center – akceleratora rozwoju branży customer service, miejsca spotkania ekspertów, wymiany wiedzy, łączenia potrzeb i możliwości.

Wspieramy firmy i rynek promując dobre praktyki, łącząc podmioty dla bardziej efektywnego działania, budujemy platformę porozumienia rynkowego, w której zachęcamy do współdziałania. Wierzymy, że właśnie współdziałanie – współpraca, dzielenie się wiedzą, analiza przypadków, rozmowy i wspólne projekty są najlepszą drogą do osiągnięcia trwałych sukcesów biznesowych i budowania pozytywnego wizerunku branży.

Członkostwo firmowe

Contact Center Sector Branding

Dbamy o pozytywny wizerunek branży

Wspólnie z firmami członkowskimi oraz partnerami dbamy o pozytywny wizerunek branży. Wspieramy zrzeszone organizacje w kreowaniu przyjaznego miejsca pracy. Organizujemy działania zwiększające zaufanie do usług świadczonych przez contact centers.

nowi pracownicy | szanse sprzedaży | PR i marketing

Networking

Łączymy firmy i ludzi

Łączymy firmy i ludzi. Pomagamy w nawiązywaniu kontaktów biznesowych, aranżujemy spotkania, pomagamy dotrzeć do ekspertów w kraju i za granicą. Organizujemy współpracę i współdziałanie w celu wytworzenia uniwersalnej wartości dla rynku oraz rozwoju osobistego managerów.

kontakty | szanse sprzedaży | rozwój kompetencyjny

Rekomendacja dostawców

Rekomendujemy wiarygodnych dostawców produktów i usług

Rekomendujemy potencjalnym inwestorom i firmom poszukującym rozwiązań technologicznych oraz operacyjnych, członków Polskiego Forum Call Center jako wiarygodnych dostawców produktów i usług. Łączymy istniejące na rynku potrzeby z możliwościami współpracujących firm.

szanse sprzedaży | nowe kontakty

Szanse sprzedaży

Dostarczamy informację o toczących się postępowaniach przetargowych.

Dostarczamy informację o toczących się postępowaniach przetargowych. Organizujemy kampanie informacyjne, promocyjne oraz inne działania ukierunkowane na identyfikację zapotrzebowanie na usługi świadczone przez partnerów Polskiego Forum Call Center.

szanse sprzedaży | informacja

Wsparcie procesów rekrutacyjnych

Udostępniamy nasze media, dzielimy się unikalną i aktualną wiedzą na temat branżowego rynku pracy

Wspieramy procesy rekrutacyjne prowadzone przez członków Polskiego Forum Call Center. Udostępniamy możliwości komunikacyjne Forum, dzielimy się unikalną i aktualną wiedzą na temat branżowego rynku pracy. Inspirujemy i realizujemy działania marketingowe.

nowi pracownicy | rekrutacja | PR i marketing

Ogłoszenia rekrutacyjne

Nieograniczony dostęp do platformy rekrutacyjnej praca.nasluchawkach.pl

Członkowie Polskiego Forum Call Center otrzymują dostęp do możliwości nieograniczonej publikacji ogłoszeń rekrutacyjnych na stanowiska agenckie (w serwisie www.nasluchawkach.pl) oraz managerskie (w serwisie www.forumcallcenter.pl).

nowi pracownicy | rekrutacja | HR

Wsparcie merytoryczne

Wspieramy managerów na każdym etapie rozwoju firmy

Wspieramy członków Polskiego Forum Call Center w drodze do efektywnego działania. Dzielimy się posiadaną wiedzą oraz przydatnymi informacjami. Wspieramy managerów na każdym etapie rozwoju firmy. Wspólnie szukamy rozwiązań dla wyzwań, łączymy siły partnerów.

informacja | wsparcie | szanse sprzedaży

Branżowy monitoring mediów

Monitorujemy pojawiające się w mediach informacje dotyczące branży customer contact center

Monitorujemy pojawiające się w mediach informacje dotyczące branży customer contact center. Aktualności, raporty, wydarzenia, zmiany w prawie, komentarze. Członkowie Forum mają stały dostęp do najnowszych treści. Raz w tygodniu otrzymują podsumowanie na e-mail.

informacja | inspiracja | wiedza

Patronaty inicjatyw firmowych

Wspieramy organizację i promocję firmowych projektów

Obejmujemy patronaty nad wydarzeniami (seminaria, konferencje, akcje, projekty społeczne, konkursy itp.) organizowanymi przez członków Polskiego Forum Call Center. Wspieramy organizację i promocję firmowych projektów. Zwiększamy zasięg dotarcia informacji, podnosimy rangę.

PR i marketing | wsparcie | szansa sprzedaży

Rozbudowana wizytówka firmy

Ułatwiamy kontakt z potencjalnymi klientami i pracownikami

Członkowie Polskiego Forum Call Center otrzymują rozbudowaną wizytówkę firmy/marki w serwisie www.forumcallcenter.pl. Zyskują możliwość umieszczenia informacji o firmie, produktach, usługach, powiązanych treściach w serwisie. Ułatwiamy kontakt z potencjalnymi klientami i pracownikami.

PR i marketing | szansa sprzedaży | rekrutacja

Publikacja artykułów i newsów

Udostępniamy dotarcie do ponad 10 tys unikalnych użytkowników naszych mediów

Członkowie Forum Call Center zyskują możliwość publikacji treści – artykułów merytorycznych, case study, aktualności firmowych i branżowych. Udostępniamy dotarcie do ponad 10 tys unikalnych użytkowników mediów: www.forumcallcenter.pl, www.klientomania.pl oraz www.nasluchawkach.pl

PR i marketing | szanse sprzedaży 

Ekspercki blog firmowy

Wspieramy budowanie marek bazując na merytorycznym przekazie

Firmy członkowskie zyskują możliwość prowadzenia gościnnych blogów eksperckich, w których mogą dzielić się z czytelnikami serwisu www.forumcallcenter.pl swoją wiedzą, inspiracją oraz aktualnościami firmowymi. Wspieramy budowanie marek bazując na merytorycznym przekazie.

PR i marketing | szanse sprzedaży | informacja

Firmowy profil autora

Profil autora publikowanych treści agreguje wszystkie artykuły i ułatwia kontakt

W www.forumcallcenter.pl każda publikacja jest podpisana nazwą autora oraz oznaczeniem źródła. Firmy członkowskie uzyskują “Profil autora publikowanych treści” (zarówno merytorycznych jak i aktualność) agregujący wszystkie artykuły i ułatwiający kontakt za pośrednictwem wielu mediów.

Pr i marketing | szanse sprzedaży

Grupy zakupowe i rabaty

Budujemy siłę negocjacyjną w rozmowach z dostawcami rozmaitych usług

Dzięki współdziałaniu wielu podmiotów budujemy siłę negocjacyjną w rozmowach z dostawcami rozmaitych usług. Oferujemy członkom Forum stały rabat na usługi  wykraczające poza pakiet członkowski oraz uczestnictwo w naszych wydarzeniach. Zapewniamy zniżki na uczestnictwo w wydarzeniach, nad którymi objęliśmy patronat.

oszczędności | współdziałanie

Członkostwo indywidualne

Zestaw usług przygotowany specjalnie dla managerów

W ramach firmowego pakietu członkowskiego otrzymujesz dodatkowy zestaw usług przygotowany specjalnie dla managerów. Składają się na niego dostęp do wiedzy, informacji, współdziałania w ramach grup roboczych, kolejne zniżki oraz szanse kariery i sprzedaży.

rozwój | współdziałanie | kariera | informacja

Członkostwo indywidualne

Forum Ekspertów

Organizujemy punkt styku pomiędzy szukającymi informacji i wiedzy, a doświadczonymi ekspertami

Członkowie uzyskują możliwość udziału w Forum Ekspertów – miejsca realnej współpracy, współdziałania na rzecz rozwoju rynku. Organizujemy punkt styku pomiędzy szukającymi informacji i wiedzy, a doświadczonymi ekspertami branżowymi gotowymi się nią podzielić.

współdziałanie | pomoc | nowe kontakty | rozwój

Dodatkowe materiały i źródła

Dostęp do unikalnych, ekskluzywnych treści oraz zasobów merytorycznych Forum

Członkowie Forum Call Center uzyskują dostęp do unikalnych, ekskluzywnych treści oraz zasobów merytorycznych. Prezentacje z konferencji, specjalne wersje raportów, rekomendacje wartościowych artykułów, webinaria i spotkania online dostępne wyłącznie dla członków Forum

wiedza | informacja | rozwój | współdziałanie 

Informacja rynkowa

Dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy oraz informacji rynkowej

Członkowie Forum uzyskują dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy oraz informacji rynkowej. Monitorujemy sytuację na rynku, łączymy fakty, dysponujemy pełnym spektrum opiniotwórczym na temat branży call center i jej otoczenia formalno-prawnego.

informacja | wiedza | szanse sprzedaży

Ask me anything

Odpowiadamy na pytania, konsultujemy pomysły i rozwiązania

Przed członkami Forum Call Center otwieramy nieograniczony dostęp do gromadzonej od wielu lat przez nas wiedzy oraz informacji. Odpowiadamy na pytania, konsultujemy pomysły i rozwiązania. Pomagamy znaleźć zewnętrznych ekspertów i partnerów.

rozwój | efektywność | informacja

Branżowy monitoring mediów

Aktualności, raporty, wydarzenia, zmiany w prawie, komentarze – codziennie aktualizowany przegląd

Monitorujemy pojawiające się w mediach informacje dotyczące branży customer contact center. Aktualności, raporty, wydarzenia, zmiany w prawie, komentarze. Członkowie Forum mają stały dostęp do najnowszych treści. Raz w tygodniu otrzymują podsumowanie na e-mail.

informacja | inspiracja | wiedza

Networking

Pomagamy w nawiązywaniu kontaktów biznesowych, aranżujemy spotkania, pomagamy dotrzeć do ekspertów w kraju i za granicą

Łączymy firmy i ludzi. Pomagamy w nawiązywaniu kontaktów biznesowych, aranżujemy spotkania, pomagamy dotrzeć do ekspertów w kraju i za granicą. Organizujemy współpracę i współdziałanie w celu wytworzenia uniwersalnej wartości dla rynku oraz rozwoju osobistego managerów.

kontakty | szanse sprzedaży | rozwój kompetencyjny

Zniżki

Zniżki na uczestnictwo w  szkoleniach, konferencjach oraz innych atrakcyjnych wydarzeniach

Członkowie Forum Call Center uzyskują dostęp do zniżek na uczestnictwo w  szkoleniach, konferencjach oraz innych atrakcyjnych wydarzeniach. Na wiele z nich mają możliwość wejść za darmo. Negocjujemy z dostawcami rozmaitych usług i produktów specjalne warunki dostępu do nich.

oszczędności | współdziałanie | rozwój

Dołącz do Forum Call Center i zacznij współdziałać

Członkowie Forum Call Center

OPINIE NASZYCH PARTNERÓW

Dowiedz się dlaczego warto współdziałać w ramach Polskiego Forum Call Center