Członkostwo

Polskie Forum Call Center > Członkostwo

Forum Call Center to miejsce współdziałania firm, organizacji oraz managerów branży customer contact center. Członkostwo w społeczności Forum daje dostęp do unikalnych zasobów wiedzy, informacji oraz wsparcia merytorycznego i marketingowego.

Forum Call Center Idée Fixe

Komunikacja jest tym co łączy ludzi, firmy, idee na całym świecie. Dysponując wiedzą, umiejętnościami i nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi dostarczamy światu pomoc, komfort, nowe możliwości. Kolejne przełomy technologiczne zmieniają rzeczywistość biznesową w zawrotnym tempie. Szybciej niż firmy i ich klienci są gotowi zaadoptować się do nich.

Zapraszamy do Polskiego Forum Call Center – akceleratora rozwoju branży customer service, miejsca spotkania ekspertów, wymiany wiedzy, łączenia potrzeb i możliwości.

Wspieramy firmy i rynek promując dobre praktyki, łącząc podmioty dla bardziej efektywnego działania, budujemy platformę porozumienia rynkowego, w której zachęcamy do współdziałania. Wierzymy, że właśnie współdziałanie – współpraca, dzielenie się wiedzą, analiza przypadków, rozmowy i wspólne projekty są najlepszą drogą do osiągnięcia trwałych sukcesów biznesowych i budowania pozytywnego wizerunku branży.

OPINIE NASZYCH PARTNERÓW

Dowiedz się dlaczego warto współdziałać w ramach Polskiego Forum Call Center