Polskie Forum Call Center > Artykuły > News / Partner > Dzinga partnerem konferencji o rewolucji w zarządzaniu sprzedażą!

Dzinga partnerem konferencji o rewolucji w zarządzaniu sprzedażą!

Opublikowane przez: Dzinga
Kategoria: News / Partner

“Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą” to temat konferencji organizowanej przez ICAN Instute (Harvarad Business Review), która odbędzie się 25 października w Warszawie. Dzinga jest partnerem tego wydarzenia. Głównym mówcą będzie Mark Roberge.

W najbliższą środę, w stołecznym hotelu Westin, będzie okazja, aby dowiedzieć się, dlaczego sprzedaż nie musi być niewydajna, chaotyczna, a wyniki sprzedawców nieprzewidywalne. Eksperci pokażą między innymi, jak wykorzystywać nowe technologie do skutecznego generowania leadów, przyspieszania transakcji oraz zwielokrotniania zysków ze sprzedaży, a także jak pozyskać nowych klientów i utrzymać dotychczasowych.

Na konferencji pojawią się również eksperci do spraw sprzedaży firmy Dzinga, będącej partnerem tego prestiżowego wydarzenia. Aleksandra Węgłowska i Mateusz Michniowski.

Głównym mówcą konferencji będzie Mark Roberge, światowej sławy ekspert do spraw sprzedaży, nazywany rewolucjonistą sprzedaży. Absolwent Massachusetts Institute of Technology (MIT) jest autorem bestsellerowej książki “The Sales Acceleration Formula”. Mark Roberge jest członkiem zarządów wielu start-upów oraz inwestorem, jak również wykładowcą na Harvard Business School, gdzie prowadzi zajęcia z zarządzania sprzedażą i z przedsiębiorczości dla studentów MBA. Treści jego autorstwa można znaleźć między innymi na łamach “Harvard Business Review” i “Wall Street Journal”.

Firma Dzinga tworzy software dla biznesu bez względu na jego wielkość. Jest dostawcą platformy optymalizującej komunikację biznesową, której nadała nazwę Communication Flow Management (CFM). Rozwiązanie jest kierowane do firm, które chcą korzystać z najnowocześniejszych, bezpiecznych rozwiązań dostarczanych jako SaaS.

W skład produktów, jakie oferuje Dzinga, wchodzą między innymi: call-back (także w wersji freemium), HPBX (wirtualna centrala telefoniczna), IVR (interactive voice response), nagrywanie i przechowywanie rozmów w postaci plików MP3, numery lokalne (również zagraniczne).

Dzinga jest firmą międzynarodową, wywodzącą się z Estonii. Nowoczesne rozwiązania firmy zostały już wdrożone w kilkunastu krajach europejskich. Platforma CFM ułatwia komunikację zarówno zewnętrzną (z klientem), jak i wewnątrz firmy. Sprzyja zatrzymaniu klienta i zwiększeniu sprzedaży.

Więcej o konferencji: https://roberge.hbrp.pl/

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.