Polskie Forum Call Center > Artykuły > News / FCC > Forum Call Center w magazynie “Szef Sprzedaży”

Forum Call Center w magazynie “Szef Sprzedaży”

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Nasze Forum poprowadzi rubrykę poświęconą contact center w magazynie „Szef Sprzedaży”. Będziemy odpowiedzialni za dobór treści i opracowania merytoryczne w zakresie nowoczesnych kanałów kontaktu firm z ich klientami. Pierwsze forumowe materiały dostępne będą już w styczniowo-lutowym numerze magazynu.

To jest już pewne. Call Center będzie obecne w jednym z najbardziej poczytnych czasopism dotyczących marketingu i sprzedaży. Z dumą przekazujemy tą informację w momencie kiedy już przekazaliśmy materiału do pierwszego wspólnego numeru, który pojawi się na biurkach ponad kilku tysięcy szefów sprzedaży już na początku stycznia 2018. Rozmowy, ustalenia i w końcu prace przygotowawcze zajęły nam ostatnie 2 miesiące.

„Szef Sprzedaży” to dwumiesięcznik skierowany do dyrektorów i kierowników sprzedaży w firmach z różnych branż. Czasopismo stawia na narzędziowość i praktykę, dzięki czemu jest źródłem wiedzy i inspiracji dla swoich czytelników do ciągłego wzbogacania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Nakład 6200 egzemplarzy drukowanych dystrybuowany jest w formie prenumeraty oraz sieciach Empik, Ruch, Kolporter, E-kiosk i Nexto.pl.

Polskie Forum Call Center zagospodaruje dział poświęcony contact center. Będziemy dostarczać specjalnie przygotowywane materiały własne oraz współpracujących ekspertów.

Przy tej okazji zapraszamy do udziału w czwartym już Forum Szefów Sprzedaży, które odbędzie się w Warszawie w dniach 23-24 listopada 2017.

 

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.