Forum Call Center patronem konferencji Petent 2.0

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Forum Call Center objęło patronat merytoryczny nad konferencją Petent 2.0 – Contact Center i podjeście klientocentryczne w sektorze publicznym.
Petent 2.0 to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie. To antycypacja trendu modernizacji urzędów i czynienia ich bardziej przyjaznymi dla ludzi, a jednocześnie osiągania efektywności poprzez wykorzystanie różnych zdalnych kanałów dostępu, w tym także wdrażania w warunkach instytucji publicznych sprawdzonych rozwiązań Contact i Call Center.

“Bardzo się cieszę, że procesy komunikacji z klientami realizowane w sektorze publicznym stają się coraz bardziej profesjonalne” – komentuje decyzję o objęciu patronatu nad wydarzeniem Maciej Buś Prezes Forum Call Center – “konferencja Petent 2.0 to bardzo dobra inicjatywa łącząca sektor publiczny z ogromnym doświadczeniem branży customer contact center. W Europie Zachodniej infolinie miejskie funkcjonują w branży na równi ze strukturami komercyjnymi. Jestem przekonany, że już niedługo podobnie będzie w Polsce”.

Sektor publiczny jest de facto największym dostawcą usług. Ich odbiorcami są miliony użytkowników, praktycznie większość mieszkańców, firm i organizacji w kraju. Wszyscy chcą być traktowani dzisiaj jak klienci, jak ktoś, z myślą o kim sektor publiczny świadczy usługi. To istotna zmiana paradygmatu, prawdziwy przewrót kopernikański – interesant staje się centralnym obiektem i to wokół niego i jego potrzeb budowane są usługi, z których może on korzystać w wieloraki, dogodny dla siebie sposób.

Interesanci są klientami różnych podmiotów biznesowych, nieraz o wysokim stopniu zaawansowania technologicznego (jak chociażby w przypadku banków), przyzwyczaili się do obsługi na wysokim poziomie z wykorzystaniem różnorodnych kanałów dostępu i nie chcą czuć dysonansu poznawczego obcując z administracją publiczną.

Konferencja Petent 2.0 – Contact Center i podejście klientocentryczne w sektorze publicznym  odbędzie się 3 kwietnia 2014 roku w Warszawie, hotelu Novotel Centrum.