Jak bumerang wraca pytanie czym jest branża, o której mówimy? Czerwiec był ostatnim miesiącem sezonu konferencyjnego, a zarazem kulminacją wydarzeń o charakterze mocno merytorycznym. Ponownie, choć na chwilę, odbił się temat wizerunku branży. Natomiast tematem miesiąca okazał się finał konkursu Telemarketer Roku 2016.
Właściwie powinniśmy napisać finał dwóch konkursów: Telemarketer Roku 2016 oraz Złota Słuchawka 2016, ale ten drugi w sposób zamierzony albo i nie, nie przebił się z należną mu siłą do świadomości uczestników rynku. Tak więc już od pierwszych dni czerwca żyliśmy pytaniami „kto ?” I pewnie jeszcze ważniejszym „dlaczego ?” zostanie telemarketerem (-ami) roku 2016. Na początku czerwca poznaliśmy nominowanych w poszczególnych kategoriach wyłonionych w toku dwu, a nawet trzy etapowej pracy Jury. 16. Czerwca podczas uroczystej gali poznaliśmy najlepszych z najlepszych. Tegoroczna Gala (już po raz drugi, wreszcie, wydzielona jako samodzielne wydarzenie) zyskała bardzo istotna część – blok merytoryczny w ramach którego uczestnicy zapoznali się z interesującymi – unikalnymi – wykładami. Całości patronowaliśmy z charakterystyczną dla nas rzetelnością, a o tym co i jak było opisaliśmy w artykułach:
Czerwiec to kolejny miesiąc spędzony z nierozpakowanymi walizkami. Patronowaliśmy i uczestniczyliśmy w wielu wydarzeniach. Wszystko po to by dostarczyć Wam – naszym czytelnikom rzetelnych informacji o poszczególnych eventach, a również wysupłać garść inspiracji i motywacji do działania. W czerwcu uczestniczyliśmy w następujących wydarzeniach:
Na początku czerwca 2015 roku postanowiliśmy „coś” zmienić w sposobie prowadzenia naszego serwisu. Nie widzieliśmy sensu w byciu kolejnym serwisem publikującym te same treści. Postawiliśmy na nową jakość. Systematycznie zaczęliśmy tworzyć własne, unikalne i przede wszystkim merytoryczne treści. Naszym wyróżnikiem miała być rzetelność i estetyka. Otrzymaliście całkiem nowy serwis z opiniami prawdziwych ekspertów, z dokładnymi opisami wydarzeń, użytecznymi materiałami i inspiracjami. Po dokładnie roku naszej systematycznej pracy liczba unikalnych użytkowników forumcallcenter.pl wzrosła 4-ro krotnie (słownie: cztero krotnie). Obecnie notujemy miesięczny przyrost nowych czytelników na poziomie 15% (miesiąc do miesiąca). Dziękujemy za zaufanie i mamy nadzieję, że nasze działania zarówno te już podjęte jak i planowane są dla Was użyteczne.
Równolegle z naszą bieżącą aktywnością w zakresie dostarczania budowania zasobów wiedzy i dostarczania merytorycznych treści pracujemy nad poprawą komfortu ich czytania. Wykorzystując sezon wakacyjny wprowadzimy sporo zmian systematyzujący na nowo już zebrane zasoby. Jak zwykle jesteśmy otwarci na dialog i współdziałanie. Mamy nadzieję, że nasze pomysły przypadną Wam do gustu.
W czerwcu podpisaliśmy bardzo ważne umowy. Nasze działania są doskonale widoczne również poza granicami naszego kraju. Zostaliśmy zaproszeni do objęcia patronatu oraz ścisłej współpracy przy organizacji najważniejszych wydarzeń branżowych w Europie. Dla nas to powód do dumy, ale również szansa na nowe treści, którymi będziemy się mogli z Wami podzielić. Szczegóły, a trochę ich jest, już wkrótce.