Forumowe podsumowanie czerwca 2016

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Jak bumerang wraca pytanie czym jest branża, o której mówimy? Czerwiec był ostatnim miesiącem sezonu konferencyjnego, a zarazem kulminacją wydarzeń o charakterze mocno merytorycznym. Ponownie, choć na chwilę, odbił się temat wizerunku branży. Natomiast tematem miesiąca okazał się finał konkursu Telemarketer Roku 2016.

Telemarketer Roku 2016

Właściwie powinniśmy napisać finał dwóch konkursów: Telemarketer Roku 2016 oraz Złota Słuchawka 2016, ale ten drugi w sposób zamierzony albo i nie, nie przebił się z należną mu siłą do świadomości uczestników rynku. Tak więc już od pierwszych dni czerwca żyliśmy pytaniami „kto ?” I pewnie jeszcze ważniejszym „dlaczego ?” zostanie telemarketerem (-ami) roku 2016. Na początku czerwca poznaliśmy nominowanych w poszczególnych kategoriach wyłonionych w toku dwu, a nawet trzy etapowej pracy Jury. 16. Czerwca podczas uroczystej gali poznaliśmy najlepszych z najlepszych. Tegoroczna Gala (już po raz drugi, wreszcie, wydzielona jako samodzielne wydarzenie) zyskała bardzo istotna część – blok merytoryczny w ramach którego uczestnicy zapoznali się z interesującymi – unikalnymi – wykładami. Całości patronowaliśmy z charakterystyczną dla nas rzetelnością, a o tym co i jak było opisaliśmy w artykułach:

Nasze patronaty czyli czerwiec na walizkach

Czerwiec to kolejny miesiąc spędzony z nierozpakowanymi walizkami. Patronowaliśmy i uczestniczyliśmy w wielu wydarzeniach. Wszystko po to by dostarczyć Wam – naszym czytelnikom rzetelnych informacji o poszczególnych eventach, a również wysupłać garść inspiracji i motywacji do działania. W czerwcu uczestniczyliśmy w następujących wydarzeniach:

Rośniemy

Na początku czerwca 2015 roku postanowiliśmy „coś” zmienić w sposobie prowadzenia naszego serwisu. Nie widzieliśmy sensu w byciu kolejnym serwisem publikującym te same treści. Postawiliśmy na nową jakość. Systematycznie zaczęliśmy tworzyć własne, unikalne i przede wszystkim merytoryczne treści. Naszym wyróżnikiem miała być rzetelność i estetyka. Otrzymaliście całkiem nowy serwis z opiniami prawdziwych ekspertów, z dokładnymi opisami wydarzeń, użytecznymi materiałami i inspiracjami. Po dokładnie roku naszej systematycznej pracy liczba unikalnych użytkowników forumcallcenter.pl wzrosła 4-ro krotnie (słownie: cztero krotnie). Obecnie notujemy miesięczny przyrost nowych czytelników na poziomie 15% (miesiąc do miesiąca). Dziękujemy za zaufanie i mamy nadzieję, że nasze działania zarówno te już podjęte jak i planowane są dla Was użyteczne.

Porządki

Równolegle z naszą bieżącą aktywnością w zakresie dostarczania budowania zasobów wiedzy i dostarczania merytorycznych treści pracujemy nad poprawą komfortu ich czytania. Wykorzystując sezon wakacyjny wprowadzimy sporo zmian systematyzujący na nowo już zebrane zasoby. Jak zwykle jesteśmy otwarci na dialog i współdziałanie. Mamy nadzieję, że nasze pomysły przypadną Wam do gustu.

Forum Call Center partnerem najważniejszych europejskich wydarzeń

W czerwcu podpisaliśmy bardzo ważne umowy. Nasze działania są doskonale widoczne również poza granicami naszego kraju. Zostaliśmy zaproszeni do objęcia patronatu oraz ścisłej współpracy przy organizacji najważniejszych wydarzeń branżowych w Europie. Dla nas to powód do dumy, ale również szansa na nowe treści, którymi będziemy się mogli z Wami podzielić. Szczegóły, a trochę ich jest, już wkrótce.

Najpopularniejsze artykuły w miesiącu czerwcu [Top 10]

Zestawienie na podstawie statystyk Google Analytics

  1. Telemarketerzy Roku 2016 – wyniki konkursu – Maciej Buś [relacje z wydarzeń] 20.06.2016
  2. Gala konkursu Telemarketer Roku 2016 – relacja – Maciej Buś [relacje z wydarzęń] 22.06.2016
  3. Finał konkursu Telemarketer Roku 2016 – Forum Call Center [aktualności] 8.06.2016
  4. Finance Call Center Forum 2016 – relacja – Maciej Buś [relacje z wydarzeń] 31.05.2016
  5. Złote słuchawki w rękach najlepszych – Maciej Buś [relacje z wydarzeń] 21.06.2016
  6. KLM #023: Szok przyszłości – Maciej Buś w rozmowie z Marcinem Grygielskim [klientomania] 25.05.2016
  7. 7 błędów w zarządzaniu obsługą klienta – Łukasz Kobiec [Startegia i zarządzanie] 12.05.2016
  8. Wyjątkowe call center – Forum Call Center / Efektum [HR] 16.06.2016
  9. Koń jaki jest każdy widzi – Maciej Buś [Blog] 13.06.2016
  10. KLM #024: Klientocentryzm czyli co? – Maciej Buś / Piotr Merkel i goście [klientomania] 10.06.2016