Grudzień w forumcallcenter.pl został zdominowany przez podsumowanie mijającego 2015 roku. Tradycyjnie koniec roku sprzyja analizom tego co wydarzyło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywaniom tego co ma niechybnie nastąpić. I my w Forum podążyliśmy tym tropem zapraszając najważniejszych przedstawicieli branży do podzielenia się swoimi opiniami. Jednak ostatni miesiąc 2015 roku to nie tylko podsumowania. Nasze (już) sztandarowe projekty czyli Tips & Tricks oraz Podcast KLIENTOMANIA wzbogaciliśmy o kolejne odcinki. Tradycyjnie już w jednym miejscu zbieramy najważniejsze wydarzenia miesiąca.
Co roku na przełomie grudnia i stycznia w sieci pojawia się mnóstwo podsumowań, ogłoszeń trendów, wypowiedzi ekspertów. Postanowiliśmy z jednej strony pójść tym tropem z drugiej mimo wszystko uporządkować informacje w taki sposób by stworzyć w jednym miejscu konstruktywne opracowanie. Chcieliśmy zaprezentować różne punkty widzenia, doświadczenia charakterystyczne dla branż, poszczególnych firm i przede wszystkim zarządzających nimi managerów. Do projektu zaprosiliśmy 24 managerów, którzy w naszej opinii budują rzeczywisty obraz branży customer service. Zadaliśmy im zestaw identycznych 5 pytań. Do końca roku swoje odpowiedzi przesłało, a my opublikowaliśmy aż 14 managerów (co nieskromnie oceniając stanowi bezwzględnie największe i najszersze podsumowanie roku w historii). Na kolejne czekamy.
A wszystko to (już w nowym roku) swym autorytetem zebrał w jednym podsumowaniu Stefan.
24 grudnia pod choinką nasi czytelnicy znaleźli sześćdziesiąty odcinek naszego poradnika. Tym samym osiągnęliśmy trzeci kamień milowy naszego projektu (podzieliliśmy go na dziesięciotygodniowe cykle obejmujące po 20 odcinków). Partnerem tego cyklu było Competence Call Center, któremu w tym miejscu publicznie dziękujemy za współpracę. Dwadzieścia autorskich porad powstałych pomiędzy 20.10 – 24.12.2015 roku przeczytała rekordowa liczba 2754 unikalnych użytkowników naszego serwisu (wg. Google Analytics).
Jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta czyli podcast i nasz pierwszy e-book.
W dziewiątym i dwunastym odcinku podcastu KLIENTOMANIA Maciej Buś i Piotr Merkel rozmawiali o strategii klientocentrycznej. Osią dyskusji była książka napisana przez Bila Price’a oraz Davida Jeffie “Your customer rules” o opisanej w niej koncepcji Me2B. Ponad dwu i pół godzinna rozmowa zobrazowana dziesiątkami przykładów i dygresji rodem z krajowego rynku została wzbogacona i jednocześnie uporządkowana w specjalnym bezpłatnym e-booku “Jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta”.
Zestawienie na podstawie statystyk Google Analytics
[/vc_column_text][stm_post_bottom][stm_post_about_author][stm_post_comments][/vc_column]