Forumowe podsumowanie grudnia 2015

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Grudzień w forumcallcenter.pl został zdominowany przez podsumowanie mijającego 2015 roku. Tradycyjnie koniec roku sprzyja analizom tego co wydarzyło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywaniom tego co ma niechybnie nastąpić. I my w Forum podążyliśmy tym tropem zapraszając najważniejszych przedstawicieli branży do podzielenia się swoimi opiniami. Jednak ostatni miesiąc 2015 roku to nie tylko podsumowania. Nasze (już) sztandarowe projekty czyli Tips & Tricks oraz Podcast KLIENTOMANIA wzbogaciliśmy o kolejne odcinki. Tradycyjnie już w jednym miejscu zbieramy najważniejsze wydarzenia miesiąca.

Podsumowanie roku 2015 w forumcallcenter.pl

Co roku na przełomie grudnia i stycznia w sieci pojawia się mnóstwo podsumowań, ogłoszeń trendów, wypowiedzi ekspertów. Postanowiliśmy z jednej strony pójść tym tropem z drugiej mimo wszystko uporządkować informacje w taki sposób by stworzyć w jednym miejscu konstruktywne opracowanie. Chcieliśmy zaprezentować różne punkty widzenia, doświadczenia charakterystyczne dla branż, poszczególnych firm i przede wszystkim zarządzających nimi managerów. Do projektu zaprosiliśmy 24 managerów, którzy w naszej opinii budują rzeczywisty obraz branży customer service. Zadaliśmy im zestaw identycznych 5 pytań. Do końca roku swoje odpowiedzi przesłało, a my opublikowaliśmy aż 14 managerów (co nieskromnie oceniając stanowi bezwzględnie największe i najszersze podsumowanie roku w historii). Na kolejne czekamy.

W podsumowaniu roku forumcallcenter.pl wzięli udział:

A wszystko to (już w nowym roku) swym autorytetem zebrał w jednym podsumowaniu Stefan.

60 odcinków Tips & Tricks

24 grudnia pod choinką nasi czytelnicy znaleźli sześćdziesiąty odcinek naszego poradnika. Tym samym osiągnęliśmy trzeci kamień milowy naszego projektu (podzieliliśmy go na dziesięciotygodniowe cykle obejmujące po 20 odcinków). Partnerem tego cyklu było Competence Call Center, któremu w tym miejscu publicznie dziękujemy za współpracę. Dwadzieścia autorskich porad powstałych pomiędzy 20.10 – 24.12.2015 roku przeczytała rekordowa liczba 2754 unikalnych użytkowników naszego serwisu (wg. Google Analytics).

Jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta czyli podcast i nasz pierwszy e-book.

W dziewiątym i dwunastym odcinku podcastu KLIENTOMANIA Maciej Buś i Piotr Merkel rozmawiali o strategii klientocentrycznej. Osią dyskusji była książka napisana przez Bila Price’a oraz Davida Jeffie “Your customer rules” o opisanej w niej koncepcji Me2B. Ponad dwu i pół godzinna rozmowa zobrazowana dziesiątkami przykładów i dygresji rodem z krajowego rynku została wzbogacona i jednocześnie uporządkowana w specjalnym bezpłatnym e-booku “Jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta”.

Najpopularniejsze artykuły w miesiącu grudniu [Top 10]

Zestawienie na podstawie statystyk Google Analytics

  1. Marcin Kapralski z Inter Galactica podsumowuje rok 2015 [komentarze ekspertów] 23.12.2015
  2. Jacek Jacheć z Pirios podsumowuje rok 2015 [komentarze ekspertów] 22.12.2015
  3. Artur Kapacki z Telmon podsumowuje rok 2015 [komentarze ekspertów] 18.12.2015
  4. Jak dotrzeć do klientów ogarniętych świąteczną gorączką [Na słuchawkach] 17.12.2015
  5. 7 życiowych umiejętności, których nauczysz się pracując w call center [HR] 27.11.2015
  6. [RELACJA] V konferencja Algotech i jubileusz 10 lecia działalności w Polsce [relacje] 01.12.2015
  7. Łukasz Kobiec z Altar podsumowuje rok 2015 [komentarze ekspertów] 22.12.2015
  8. KLM #10: Call Center na językach [podcast] 30.11.2015
  9. Maciej Buś z Fundacji Forum Call Center podsumowuje rok 2015 [komentarze ekspertów] 20.12.2015
  10. Filip Kanikowski z Competence Call Center podsumowuje rok 2015 [komentarze ekspertów] 17.12.2015

[/vc_column_text][stm_post_bottom][stm_post_about_author][stm_post_comments][/vc_column]

[/vc_row]