Forumowe podsumowanie lipca 2016

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Lipiec był gorący i burzowy… na szczęście przede wszystkim w pogodzie. U nas zapanował tryb letni co oznacza zmianę modelu pracy i skoncentrowanie się na tym co niewidoczne dla oczu. Przede wszystkim porządki w naszym głównym serwisie oraz przygotowywany nowy projekt skierowany do konsultantów. Ponad to wzbogaciliśmy o kolejne usługi oraz korzyści forumowy pakiet członkowski.

Porządki

Rozpoczęliśmy je już w czerwcu, ale teraz to już nie przelewki. Pod skalpel poszedł cały serwis forumcallcenter.pl. Przez ostatnie cztery lata, a szczególnie minione 12 miesięcy stworzyliśmy i zagregowaliśmy kilkaset wartościowych artykułów merytorycznych. Ciągle jednak brakowało czasu na to ażeby odpowiednio je skatalogować i poukładać tak aby Wam łatwo było je wyszukać i skompletować potrzebne informacje. Zgodnie z naszą misją chcemy dostarczać Wam wiedzę i inspirować do rozwoju. Z nowym układem serwisu korzystanie z efektów naszej pracy będzie dużo łatwiejsze.

Na słuchawkach

Nad tym projektem pracowaliśmy od dłuższego czasu. Stworzyliśmy „inne miejsce”, którego adresatami są pracownicy „na słuchawkach”. Podobnie jak Forum jest to miejsce oparte na merytoryce i sprawdzonej wiedzy. Chcemy pomagać pracownikom i kandydatom do tego zajęcia w byciu bardziej efektywnym. Oficjalny start (tym razem bez opóźnień) zaplanowaliśmy na 22.08.2016. Wkrótce odkryjemy kolejne karty tego fascynującego projektu.

Roczek Klientomanii

Pod koniec lipca obchodziliśmy małe święto – pierwszy rok nadawania podcastu Klientomania. Z tej okazji nagraliśmy specjalny odcinek, w którym zebraliśmy i podsumowaliśmy tematy, które poruszaliśmy na antenie. Przez nasze rozmowy przewija się i jest odmieniany przez wszystkie przypadki klient. To mając na uwadze jego perspektywę, często wchodząc w jego buty analizujemy, czasami krytykujemy, ale i znajdujemy rozwiązania w rzeczywistości biznesowej. Postanowiliśmy, że w kolejnym roku będzie jeszcze więcej rozmów z gośćmi. Niektóre już są nagrane i czekają na początek września. Jest tam taka rozmowa, o których się mówi „przebój sezonu”.

Przygotowania do sezonu

Przyjęło się dzielić rok na dwa sezony aktywności biznesowej – wiosenny i jesienny. Przed nami ten drugi. Nasze plany i działania wykraczają już daleko poza graniczną datę bieżącego roku. Kalendarz już dzisiaj jest bardzo szczelnie wypełniony aktywnościami, które organizujemy, wspieramy i w których uczestniczymy. Ogłoszenie naszego manifestu było bardzo ważnym krokiem. Zarówno Wy jako rynek jak i my sami dookreśliliśmy się w zakresie tego co i jak chcemy robić (a nawet już robimy). Przede wszystkim jesteśmy na rynku „twórcami” – dostarczamy Wam nowe rozwiązania, formaty merytorycznych treści, podpowiadamy i inspirujemy.

Najpopularniejsze artykuły w miesiącu lipcu [Top 10]

Zestawienie na podstawie statystyk Google Analytics