Forumowe podsumowanie listopada

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Za nami kolejny – bardzo intensywny miesiąc. Mimo, że kalendarz poprzecinany był licznymi dniami wolnymi czyniąc go wydawałoby się bardzo leniwym okazał się dla nas nadzwyczaj pracowity i … owocny. Z początkiem nowego tradycyjnie już  zbieramy w jednym miejscu najważniejsze tematy i projekty oraz wydarzenia minionego miesiąca. 

50 odcinków Tips & Tricks

W połowie listopada osiągnęliśmy półmetek (a właściwie pierwszą kwartę) naszego wyimaginowanego celu jakim jest zbudowanie bazy 100 porad. Na chwilę obecną stworzyliśmy ponad 50 unikalnych artykułów Tips & Tricks dostarczając czytelnikom nowe treści z precyzją szwajcarskiego zegarka (a przynajmniej kalendarza) – zero opóźnień, zero przestojów. Przygotowane przez nas porady przeczytało jak dotąd niemal 2500 unikalnych użytkowników. Z naszych analiz wynika, ze największą popularnością cieszyły się Tipy związane z umiejętnościami prowadzenia rozmów telefonicznymi – szczególnie tymi trudnymi. Drugą kategorią to porady związane z rozwojem osobistych kompetencji i wdrażaniem zmian.

10 nagranych podcastów

Zero pojawiło się również za cyfrą w liczbie nagranych podcastów. Osiągnęliśmy pierwszy kamień milowy w rozwoju jak by na to nie patrzeć w naszej branży całkiem nowej formy komunikacji. Na przełomie lipca i sierpnia postanowiliśmy spróbować – tak jak staliśmy, włączyliśmy skyp’a i nagraliśmy pierwszy odcinek. W ostatnim dniu listopada uszom ukazał się 10 i w naszej opini z wielu powodów wyjątkowy. Po pierwsze magia liczb – 10, po drugie znowu potwierdziliśmy, że potrafimy nadawać regularnie (podobno średnio po 7 odcinku “padają” nowe projekty blogowe czy podcasterskie), po trzecie widzimy w statystykach, że słuchacie nas, po czwarte będziemy mogli wejść na wyższy poziom jakościowy dzięki dofinansowaniu na sprzęt. Przyszła też pora na wyraźne opowiedzenie się i nazwanie tego co robimy – do gry wchodzi KLIENTOMANIA.

Do gry wchodzi KLIENTOMANIA

Kiedy rozpoczynaliśmy podcastowanie wiedzieliśmy o czym chcemy rozmawiać, ale nie wiedzieliśmy jak to nazwać. Szukaliśmy, pytaliśmy, ogłaszaliśmy konkursy. Otrzymaliśmy od naszych przyjaciół sporo pomocy, ale mimo to wciąż byliśmy w punkcie wyjścia. I jak to zwykle bywa pomysł przyszedł nagle i niespodziewanie i tylko do dzisiaj nie wiemy dlaczego wcześniej na to nie wpadliśmy skoro jest ona tak oczywista. KLIENTOMANIA – stanowi kwintesencję tematów naszych rozmów, naszych zainteresowań, naszego patrzenia na obsługę klienta. Jesteśmy maniakami, mamy hopla na punkcie klienta, stoimy po tej stronie mocy, która buduje rozwiązania, ale przede wszystkim myślenie i strategie budujące pozytywne doświadczenia klienta. KLIENTOMANIA to nowa nazwa podcastu ale również szeregu działań na rzecz rynku. Zapraszamy wszystkich maniaków do współpracy.

Pojawił się Stefan

Może zauważyliście (nieśmiało jeszcze) wychylającego się na stronach forumcallcenter.pl oraz mediach społecznościowych faceta z brodą. To jest Stefan – mentor, ekspert, postać jedyna w swoim rodzaju. Stefan ma brodę – więc jest człowiekiem na miarę czasów, w których żyjemy. Jest sumą wiedzy i doświadczenia jaką gromadzimy od lat. Jest typowym przedstawicielem ery renesansu – buduje, tworzy, kreuje nowy świat, jest idealistą twardo stąpającym po ziemi. Jest bezwzględnym, ale konstruktywnym krytykiem, który nie akceptuje bylejakości. Jest facetem, który jest wierny tradycyjnym wartościom ale i otwartym na przyszłość i nowości. I… jest w sumie  w porządku facetem.

Nasz pierwszy Webinar

Było 50, było 10 pora na nr 1. W listopadzie do katalogu form przekazywania treści dołączyły webinary. Pierwszy poświęcony był zarządzaniu wiedzą i został zrealizowany wspólnie z firmą SABIO. Zainteresowanie tematem jak i formą (webinary są bezpłatne) było bardzo duże. Zgodnie z naszymi założeniami budujemy i udostępniamy treści merytoryczne budując największą, ale przede wszystkim użyteczną bazę wiedzy dla każdego specjalisty i zainteresowanego obszarem obsługi klienta i jego doświadczeniem. Nagranie webinarium można obejrzeć na stronie forumcallcenter.pl

Dbamy o jakość marketingu branży

forumcallcenter.pl od 2012 roku buduje swoją pozycję jako najbardziej merytorycznego medium branżowego bazując na wieloletnim doświadczeniu eksperckim. Codziennie dostarczamy wartościowe i unikalne treści czytane chętnie przez managerów oraz pracowników centrów obsługowych. Na początku 2015 roku postawiliśmy na unikalność i konsekwencję. Od zawsze byliśmy wierni takim wartościom jak poszanowanie autorów treści i przysługujących im praw, uczciwej współpracy z partnerami biznesowymi oraz działaniu zgodnie z przyjętą misją, na czele której jest rozwój merytoryczny. Dzisiaj z dumą możemy potwierdzić, że stworzyliśmy model działania, którego jesteśmy pewni, a czego potwierdzeniem jest stale zwiększająca się liczba stałych odbiorców naszej pracy. Naszą pracę doceniono przyznając jubileuszową CCC Special Award 2015.

Mając tą pewność, że robimy to dobrze postanowiliśmy wyjść na przeciw potrzebom marketingowym rynku branży. O naszych obserwacjach rozmawialiśmy w podcaście KLIENTOMANII Call Center na językach czyli  marketing branży consumer careZapraszamy do współpracy.

Najpopularniejsze artykuły w miesiącu listopad [Top 10]

Zestawienie na podstawie statystyk Google Analytics

  1. Co rozprasza konsultantów ? [HR] 06.11.2015
  2. Call Center z domu czyli wprowadzenie do homworkingu [HR] 18.11.2015
  3. FCCP 8: Przychodzi call center do prawnika [podcast] 03.11.2015
  4. 7 życiowych umiejętności, których nauczysz się, pracując w call center [HR] 27.11.2015
  5. Czas na lepszy model, czyli o ewolucji sprzedaży [strategia i zarządzanie] 13.11.2015
  6. Pokolenie Y – nielojalni, niepokorni, nieodkryci [HR] 04.11.2015
  7. Realizacja zadań przez ABI. Co wynika z rozporządzenia? [prawo] 24.08.2015
  8. Klient na czerwonym dywanie [blog] 23.11.2015
  9. FCCP009: Jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta? [podcast] 16.11.2015
  10. Jak zostać ekspertem na słuchawkach? [HR] 26.10.2015