Polskie Forum Call Center > Artykuły > News > Gwiazdy outsourcingu call center 2017

Gwiazdy outsourcingu call center 2017

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News

Czwartkowy wieczór w Gdyni rozświetliły gwiazdy outsourcingu, wybrane już po raz piąty w konkursie Outsourcing Stars organizowanym przez Fundację Pro Progressio.

Konkurs Outsourcing Stars to jedyny w Polsce niekomercyjny konkurs, w którym mogą brać udział firmy świadczące usługi dla biznesu oraz organizacje otoczenia sektora outsourcingu. Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie najdynamiczniej rozwijających się organizacji outsourcingowych, centrów usług wspólnych oraz instytucji otoczenia sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce.

Call/contact center jako kategoria konkursu jest obecna od pierwszej jej edycji w 2013 roku. Wraz z nią swój patronat branżowy nieprzerwanie obejmuje nasza fundacja.

W szranki o tytuł Outsourcing Star roku 2017 stanęło tym razem ponad 30 firm sektora contact center. Najlepszymi z nich w kategorii call / contact center okazały się:

  • Telmon
  • Media System
  • Voice Contact  Center,

A w kategorii BPO:

  • Customer Heroes

Szukając najjaśniej świecącej gwiazdy organizatorzy zastosowali algorytm matematyczny porównując twarde dane dotyczące wzrostu prowadzonego biznesu.

Na podstawie bezwzględnych w swojej prawdziwości cyfr tytuł outsourcing Stars w kategorii call / contact center za rok 2017 została firma Telmon.

Zobacz film z ceremonii wręczania nagrody

Polskie Forum Call Center

About Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Visit My Website
View All Posts

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.