Polskie Forum Call Center > Artykuły > News > Gwiazdy outsourcingu call center 2017

Gwiazdy outsourcingu call center 2017

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News

Czwartkowy wieczór w Gdyni rozświetliły gwiazdy outsourcingu, wybrane już po raz piąty w konkursie Outsourcing Stars organizowanym przez Fundację Pro Progressio.

Konkurs Outsourcing Stars to jedyny w Polsce niekomercyjny konkurs, w którym mogą brać udział firmy świadczące usługi dla biznesu oraz organizacje otoczenia sektora outsourcingu. Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie najdynamiczniej rozwijających się organizacji outsourcingowych, centrów usług wspólnych oraz instytucji otoczenia sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce.

Call/contact center jako kategoria konkursu jest obecna od pierwszej jej edycji w 2013 roku. Wraz z nią swój patronat branżowy nieprzerwanie obejmuje nasza fundacja.

W szranki o tytuł Outsourcing Star roku 2017 stanęło tym razem ponad 30 firm sektora contact center. Najlepszymi z nich w kategorii call / contact center okazały się:

  • Telmon
  • Media System
  • Voice Contact  Center,

A w kategorii BPO:

  • Customer Heroes

Szukając najjaśniej świecącej gwiazdy organizatorzy zastosowali algorytm matematyczny porównując twarde dane dotyczące wzrostu prowadzonego biznesu.

Na podstawie bezwzględnych w swojej prawdziwości cyfr tytuł outsourcing Stars w kategorii call / contact center za rok 2017 została firma Telmon.

Zobacz film z ceremonii wręczania nagrody

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.