Inicjatywy i projekty

Polskie Forum Call Center > Inicjatywy i projekty

DZIAŁALNOŚĆ FORUM CALL CENTER

ROZWÓJ I PROFESJONALIZACJA

Wspieramy rozwój branży customer service oraz tworzących ją firm. Profesjonalizujemy usługi.

PROFESJONALNE CONTACT CENTER

Buduj z nami doskonałe organizacje, dostarczającą usługi które pokochają klienci. Twórz miejsca pracy, które przyciągną najlepszych kandydatów.

WIZERUNEK BRANŻY

Budujemy pozytywne doświadczenia klientów w kontaktach z marką call center.

ZADBAJ O MARKĘ CALL CENTER

Łączymy doświadczenia naszych partnerów budując pozytywne – prawdziwe doświadczenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Dbamy o PR pracy na słuchawkach.

WSPÓŁDZIAŁANIE

Organizujemy przestrzeń współpracy firm i managerów contact center.

WSPÓŁDZIAŁAJ - WSPÓŁTWÓRZ

Organizujemy współpracę firm i ludzi w celu wytworzenia użytecznej dla całej branży wartości. Wspólnie tworzymy zasoby wiedzy, rozwiązań i standardów działania.

STANDARDY I BEST PRACTICES

Promujemy najlepsze praktyki działania. Dbamy o etykę komunikacji z konsumentami.

BEST PRACTICES

Promujemy najlepsze standardy organizacji i zarządzania contact center. Dostarczamy wiedzę, pomagamy przygotować się do certyfikacji. Budujemy branżowe standardy etyczne.

EDUKACJA

Dostarczamy wiedzę, motywujemy do rozwoju. Pomagamy wejść na wyższy poziom.

DOSTARCZAMY WIEDZĘ

Budujemy centrum kompetencyjne dla contact center. Organizujemy szkolenia, seminaria i konferencje. Wspieramy managerów i trenerów dostarczając wiedzę oraz inspiracje.

PR & MARKETING

Promujemy firmy oraz managerów oraz polskie rozwiązania na całym świecie.

PROMUJEMY CONACT CENTER

Promujemy ludzi, firmy i rozwiązania. Dbamy o pozytywny wizerunek branży. Reprezentujemy polski sektor usług podczas międzynarodowych targów i konferencji.

ORGANIZACJA STWORZONA DLA WSPÓŁDZIAŁANIA

Wspieramy firmy i rynek promując dobre praktyki, łącząc podmioty dla bardziej efektywnego działania, budujemy platformę porozumienia rynkowego, w której zachęcamy do współdziałania. Wierzymy, że właśnie współdziałanie – współpraca, dzielenie się wiedzą, analiza przypadków, rozmowy i wspólne projekty są najlepszą drogą do osiągnięcia trwałych sukcesów biznesowych i budowania pozytywnego wizerunku branży.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

NASZ MANIFEST

DOSTARCZAMY WIEDZĘ, INSPIRUJEMY DO DZIAŁANIA

Dbamy o rozwój rynku customer service poprzez dostarczanie wiedzy i inspirowanie do działania

PROMUJEMY DOBRE PRAKTYKI

Promujemy dobre praktyki w zakresie obsługi klienta, zarządzania organizacjami i strukturami obsługowymi, efektywności działań

ŁĄCZYMY POTRZEBY Z MOŻLIWOŚCIAMI

Pomagamy – łączy potrzeby z możliwościami, kojarzy interesariuszy

PROMUJEMY FIRMY, LUDZI, ORGANIZACJE, ROZWIĄZANIA

Promujemy branżę customer service – firmy, ludzi, organizacje, ważne  wydarzenia, najlepsze praktyki. Jest łącznikiem z innymi rynkami i branżami

NASZE MEDIA

Rzetelna informacja – wiarygodne źródło wiedzy – inspirujące treści

NASLUCHAWKACH.pl

Internetowy serwis informacyjno-edukacyjny. Podstawowe źródło wiedzy na temat nowoczensego contact center..

KLIENTOMANIA.pl

Blog prowadzony przez założyciela Forum Macieja Busia. Pisze w nim i rozmawia o mądrym podejściu do klienta i jego obsługi. Odkrywa i komentuje świat sprzedaży i całkiem nowych relacji na linii marka-konsument.

PODCAST KLIENTOMANIA

Audycja poświęcona obsłudze klienta, jego doświadczeniom i potrzebom. Odkrywamy nowoczesne kanały i formy komunikacji. Inspirujemy do jeszcze lepszego działania.

OPINIE NASZYCH PARTNERÓW

Dowiedz się dlaczego warto współdziałać w ramach Polskiego Forum Call Center