Kalendarium wydarzeń 2016

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: Rynek

Budujemy użyteczne zestawienie wydarzeń branżowych i około-branżowych związanych z zarządzanie komunikacją i obsługą klienta marek i firm. Kontynuując projekt zainicjowany w połowie 2015 roku przedstawiamy najbardziej aktualną i możliwie listę konferencji, seminariów oraz imprez targowych. 
Kongresy, konferencje, seminaria, targi to miejsca, w których managerowie odpowiedzialni za rozwój firmy i projektu powinni bywać. Nie znaleźliśmy w przepastnej sieci internetu żadnego zestawienia, które mogłoby rzucić choć cień informacji jak wygląda oferta wydarzeń branży call center. W związku z tym stworzyliśmy je sami. Zapraszamy do korzystania z zestawienia, podejmowania dobrych decyzji i … rozwoju – uczestnictwa w najlepszych dla Was wydarzeniach.

Styczeń

Outsourcing Stars 2015

gala konkursu  | Rekomendacja Forum Call Center

Data: 28.01.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Fundacja ProProgressio www

Uroczysta Gala Outsourcing Stars, to jedyne niekomercyjne wydarzenie sektora outsourcingu jakie jest realizowane w Polsce.

Celem Gali Outsourcing Stars jest branżowe podsumowanie roku (branża outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO/SSC/ITO/R&D, Call Contact Center, Outsourcing Sił Sprzedaży, Archiwizacja i inne) oraz nagrodzenie najlepszych i najdynamiczniej rozwijających się dostawców usług outsourcingowych, a także instytucji z ich bezpośredniego otoczenia biznesowego.

Relacja: w serwisie outsourcingportal.pl

Luty

Targi CCW 2016

Targi  | Rekomendacja Forum Call Center

Data: 23 – 25.02.2016 Miejsce: Berlin Organizator: Management Circle AG www

CCW – to obowiązkowy punkt roku dla każdego, kto poważnie zajmuje się customer service. Żyjąc i pracując w erze globalizacji granice kraju i rynku lokalnego przestały wyznaczać możliwości rozwoju biznesu. Dzisiaj Polska jest równorzędnym graczem na europejskim, a nawet globalnym rynku – rynku, który się dynamicznie zmienia. Uczestnictwo w takich wydarzeniach (poza “Warszawą”)  jest oznaką otwartości na nowe rozwiązania i odpowiedzialności za prowadzone biznes. A na końcu za doświadczenia klienta.

Kongres CCW 2016

Konferencja  | Rekomendacja Forum Call Center

Data: 23 – 24.02.2016 Miejsce: Berlin Organizator: Management Circle AG www

Kongres CCW co roku wypełnia po brzegi ponad 500 managerów z kilkunastu krajów. Na scenie swoimi opiniami dzieli się kilkudziesięciu ekspertów z tzw. “Wysokiej półki”. Suma doświadczeń związanych z uczestnictwem w kongresie obejmująca atmosferę, obsługę oraz, co oczywiste zawartość merytoryczną motywuje nas do podzielenia się naszą wiedzą na temat tego wydarzenia.

Jak co roku prezentacje i aktywności Kongresu CCW związane są z ważnym i aktualnym tematem. Tym razem hasłem przewodnim spotkania jest People – Service – Change: Shaping the future!

Główne wątki CCW 2016 to:

  • Digital transformation! Customer retention in the digital age
  • Customer journey Creating a new customer experience
  • Communication in real time Live consulting without media disruptions
  • New service culture in flux Between algorithms and intuition
  • “Move fast and break things” From bank branch to online marketplace

Marzec

Zarządzanie wydajnością w contact center. Efektywność operacyjna – workforce planning – wskaźniki i mierniki

Konferencja  |

Data: 07 – 08.03.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Rzeczpospolita www

W gąszczu różnych rozwiązań zwiększających motywację, skuteczną rekrutację, zapobieganie retencji pracowników w branży call center, nie można zapominać o tym, że na końcu tych wszyskich procesów najważniejsza jest wydajność. Dlatego też zapraszamy do udziału w warsztatach, na których zaproszeni eksperci podzielą się swoją wiedzą odnośnie zwiększania efektywności pracy komórki contact center – zarówno pod kątem raportowania i technologii, jak również w obszarze zarządzania zespołem.

Efektywne Call/Contact Center kluczem do sukcesu w biznesie

Seminarium  |

Data: 15.03.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: BMS www

Kolejna odsłona warsztatów tematycznych pod hasłem „EFEKTYWNE CALL/CONTACT CENTER KLUCZEM DO SUKCESU W BIZNESIE”. Zgodnie z oczekiwaniami uczestników spotkanie zostało podzielone na dwie niezależne sekcje tematyczne wyodrębniające specjalistyczne zagadnienia, które można idealnie dopasować do swoich potrzeb. Pierwszy panel poświęcony będzie specyfice raportowania w CC, natomiast w trakcie drugiej sekcji spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytanie jak podnieść efektywność na infolinii połączeń ruchu przychodzącego. W kameralnej atmosferze w trakcie praktycznych prelekcji opartych o prawdziwe case studies zostaną rozwiązane najbardziej nurtujące problemy Praktyków reprezentujących przeróżne branże.

Konsument na rynku usług telekomunikacyjnych oraz e-commerce

Debata  |

Data: 16.03.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: UOKiK www

Debata z okazji Światowego Dnia Konsumenta stanowi okazję do podsumowania ponad roku obowiązywania zmienionych przepisów konsumenckich. Uczestnicy spotkania zastanowią się na ile faktycznie przedsiębiorcy respektują nałożone na nich obowiązki. Dyskutować również będą o określonych wątpliwościach, które pojawiły się wraz z wejściem w życie nowych reguł. Jak zmienił się marketing bezpośredni oraz jaka jest relacja pomiędzy ustawą o prawach konsumenta a prawem telekomunikacyjnym ― między innymi te zagadnienia będą przedmiotem rozważań. Dodatkowo poruszony zostanie temat równie ważny i aktualny ― w jaki sposób przedsiębiorcy mają prawo zmieniać warunki umów z konsumentami.

Na spotkanie zapraszamy konsumentów oraz ich rzeczników, przedsiębiorców i przedstawicieli organizacji ich zrzeszających, prawników, a także akademików zainteresowanych tą tematyką.

Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona.

„CX Manager” – Interaktywny i kompleksowy program Customer Experience Management

warsztat  |

Data: 31.03.-01.04.2016 Miejsce: Wrocław Organizator: Customized Group www

Tworzenie pozytywnego i spójnego doświadczenia Klienta w wielu kanałach jednocześnie jest dzisiaj jednym z największych wyzwań dla firm. Spełnienie tej obietnicy jest najbardziej skutecznym sposobem dla organizacji, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać adwokatów marki.

To jest nasz autorski program, 100% praktyki, wymiany doświadczeń w angażującej formule. Jest to też doskonała okazja do networkingu i poznania praktyk innych firm oraz branż.

Na naszych interaktywnych i praktycznych warsztatach 

DOWIESZ SIĘ:

  • Jak Twoja firma może zyskać przewagę konkurencyjną
  • Jak może się wyróżnić
  • Jak Twoja marka może zająć pozytywne miejsce w świadomości Klientów
  • Czym jest zarządzanie doświadczeniami Klientów i Pracowników
  • Co to są doświadczenia, jak nimi zarządzać?
  • Jak wdrażać CEM
  • Jakie przywództwo wspiera klientocentryczne postawy

POZNASZ:

  • Przykłady, case studies,
  • Model skutecznego programu CEM
  • Technikę projektowanie pozytywnych, spójnych doświadczeń
  • Ekonomikę lojalności – jak określić “wartość biznesu” i wartość Klienta
  • Techniki projektowania pożądanych, spójnych doświadczeń we wszystkich punktach styku
  • Metody mierzenia doświadczeń
  • Metodologię i założenia efektywnego systemu NPS®

Kwiecień

Customer Loyalty Summit

Konferencja  |

Data: 20 – 22.04.2016 Miejsce: Kraków Organizator: Blue Business Media www

Doroczne, największe w Polsce spotkanie integrujące ponad 200 praktyków budowania lojalności! Podczas edycji 2016 w programie rządzą 3-Zacje: LOJALIZACJA, MODERNIZACJA i DIGITALIZACJA.

April Consumer Credit Days

Konferencja  |

Data: 28 – 29.04.2016 Miejsce: Serock Organizator: zoom events / Polski Związek Windykacji www

Konferencja poświęcona problemom zarządzania należnościami w instytucjach działających w sektorze Business to Consumer

Petent 2.0

Konferencja  | Patronat Forum Call Center

Data: 27 – 28.04.2016 Miejsce: Łódź Organizator: Evention www

Petent 2.0 to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie. To antycypacja trendu modernizacji urzędów i czynienia ich bardziej przyjaznymi dla ludzi, a jednocześnie osiągania efektywności poprzez wykorzystanie różnych zdalnych i bezpośrednich kanałów dostępu, w tym także wdrażania w warunkach instytucji publicznych sprawdzonych rozwiązań Contact i Call Center oraz systemów CRM. To już trzecia edycja tej konferencji – dwie poprzednie dowiodły, że, po pierwsze, tematyka tego spotkania jest ważna i na czasie, bo to obszar szybkiego rozwoju w jednostkach administracji publicznej, a po drugie, że w Polsce mamy duże i dynamiczne środowisko odpowiedzialnych za obszar obsługi interesanta w urzędzie.

Customer Contact Management Summit

Konferencja  |

Data: 27 – 28.04.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Blue Business Media www

Customer Contact Management Summit to unikalne spotkanie praktyków odpowiedzialnych za ciągłe zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta, dające okazję do wymiany doświadczeń, praktyk i inspiracji. Celem spotkania jest podniesienie jakości obsługi klienta we wszystkich punktach styku i kanałach oraz zapewnienie pozytywnego customer experience, dla jeszcze większej satysfakcji klienta i jak najczęstszego wywoływania efektu WOW!

Po raz pierwszy 4 sesje równoległe:

  1. CUSTOMER EXPERIENCE
  2. SALES EXCELLENCE
  3. EMPLOYEE EXPERIENCE
  4. OPERATIONAL EXCELLENCE

Kongres Forum Technologii Bankowych

Konferencja  |

Data: 27.04.2016 Miejsce: Jahranka Organizator: Związek Banków Polskich www

Premierowa edycja Kongresu FTB stanowi kwintesencję działalności Forum Technologii Bankowych ZBP i inaugurację długo wyczekiwanego wydarzenia poświęconego tematom ważnym dla sektora bankowego i strategicznym z punktu widzenia  firm technologicznych.

Śniadanie w chmurze – Windykacja i Pożyczki

Śniadanie biznesowe  | Patronat Forum Call Center

Data: 18.05.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Focus Telecom www

Poznaj sposoby na:

  • przełamanie ograniczeń procesów windykacyjnych;
  • unikanie pułapek utraty klientów w sprzedaży pożyczek gotówkowych;
  • osiągnięcie wzrostu skuteczności windykacji oraz sprzedaży pożyczek;
  • obniżenie kosztów pracy (case study polskich firm).

VIII Finance Call Center Forum

Konferencja  | Patronat Forum Call Center

Data: 17-18.05.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Związek Banków Polskich www

Podczas tegorocznej edycji Finance Call Center Forum będziemy mówić przede wszystkim o wyzwaniach stojących przed bankami w najbliższych latach, związanych głównie są ze zmianami zachowań klientów. Nowe nawyki konsumentów, które pojawiają się pod wpływem spółek z tzw. obszaru fin-tech, e-commerce oraz nadchodzące rozwiązania związane z autentykacją, autoryzacją oraz samoobsługą powodują, że niedawne trendy są już stosowanymi rozwiązaniami biznesowymi.

W  czasie dwóch dni Forum nasi prelegenci przedstawią:

  • charakterystykę tzw. Klienta 3.0
  • podzielą się doświadczeniami w zakresie przeciwdziałania cyberprzestępstwom
  • przekonają nas, że nie ma już call center serwisowych
  • oraz zaprezentują obsługę klienta bankowego w tzw. social mediach
  • partnerzy FCCF przedstawią praktyczne aspekty korzystania z biometrii głosowej, analizy mowy w czasie rzeczywistym czy rozpoznawania mowy naturalnej.

Na bazie dotychczasowych doświadczeń przewidziano dwa bloki warsztatowe po 90 minut, podczas których uczestnicy konferencji będą mogli wybrać i wziąć aktywny udział w dwóch z trzech grupach tematycznych:

  • Systemy autoryzacji biometrycznej w praktyce
  • Analityka mowy – realne uzyski
  • Natural Processing Language [NLP] w praktyce

Podczas konferencji chcielibyśmy zachęcić Państwa do aktywnego włączenia się w dyskusję, z której wnioski pozwolą zbudować nową jakość w kanale telefonicznym, niezbędną do uwzględnienia w wizji i strategii banków, w których Contact Center odgrywa kluczową rolę jako kanał sprzedaży i obsługi klienta.

KLIENTOMANIA live

Spotkanie  | Patronat Forum Call Center

Data: 16.05.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Forum Call Center www

[toggles title=”Opinie i rekomendacje forumcallcenter.pl”]

Zapraszamy na pierwsze otwarte spotkanie klientomaniaków – osób zakręconych na punkcie obsługi klienta.
Klientomania to nigdzie nie sklasyfikowany termin określający stan umysłu i ducha charakteryzujący się misyjnym i wręcz idealistycznym podejściu do komunikacji marek z klientami. Stawiamy klienta w centrum uwagi. Analizujemy doświadczenia, szukamy informacji, dostarczamy inspiracji.
KLIENTOMANIA live to spotkanie osób, których łączy podobny stan umysłu – zainteresowanych rozwojem, zmianą, wymianą opinii. Szukających wiedzy, możliwości i nowych kontaktów.
Pierwsze spotkanie “na żywo” zbiega się z kilkoma ważnymi dla nas wydarzeniami. Świętuj z nami sto odcinków Tisp & Tricks

Czerwiec

Śniadanie w chmurze – edycja partnerska

Śniadanie biznesowe  | Patronat Forum Call Center

Data: 01.06.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Focus Telecom www

Spotkanie bezpłatne | wymagana rejestracja

Lipiec

A-talks 2016

Konferencja  | Patronat Forum Call Center

Data: 19-20.05.2016 Miejsce: Siła / k. Olsztyna Organizator: Axium www

Konferencja A-talks to nowa formuła rozmów o branży ICT, na którą zapraszamy w dniach 19-20 maja. Po raz pierwszy spotykamy się w Hotelu Marina w Sile k. Olsztyna, by wraz z naszymi partnerami opowiedzieć Ci o tym co przyniesie jutro w nowoczesnej technologii. A-talks stwarza wyjątkową okazję do poznania najnowszych trendów i rozwiązań przyszłościowych w branży, które pozwolą Ci rozwijać swój biznes i budować sukces.

Wydarzenie jest spotkaniem ekspertów oraz kadry menadżerskiej branży ICT i jednocześnie stanowi platformę do wymiany doświadczeń i poglądów w zakresie najnowszych technologii. Konferencja poprzez swoją niepowtarzalną atmosferę stwarza świetna okazję do networkingu i poszerzania horyzontów w biznesie.

Przy współpracy z naszymi partnerami przygotowaliśmy bogaty w różnorodną tematykę program. Podczas wydarzenia będzie można posłuchać m.in. o cyfrowym przedsiębiorstwie według Avaya, omnichannel contact center czy też o tym, w jaki sposób efektywnie używać systemów video w kontakcie z klientem. Dodatkowo eksperci z Avaya przedstawią Ci interesujący business case, z którym musieli się w ostatnim czasie zmierzyć.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Yuri Drabent – pionier polskich mediów społecznościowych. Dyrektor kreatywny agencji interaktywnej Isobar Polska opowie o tym, jak m.in. wykorzystać social media w kontakcie z klientami.

Wspaniała i unikatowa lokalizacja hotelu oferuje wiele atrakcji i możliwości relaksu. Podczas konferencji będziesz miał okazję m.in. skorzystać z najwyższej jakości usług SPA i Wellness, odpocząć w specjalnie przygotowanym przez nas chillout zone czy poczuć bliskość natury podczas spacerów w otoczeniu rezerwatów przyrody, lasów i jezior warmińskich.

To jednak nie wszystko – podczas wydarzenia będzie można wziąć udział w licznych konkursach, na którego zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Konferencja zwieńczona zostanie uroczystym bankietem.

Digital Experience Management Summit

Konferencja  |

Data: 17 – 18.05.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Trio Conferences www

[toggles title=”Opinie i rekomendacje forumcallcenter.pl”]

  • Czy media społecznościowe to marketingowy przekręt doskonały?
  • Jak skutecznie eksplorować kopalnie insightów?
  • E-commerce vs. e-commerce – dlaczego niektóre kochamy, a inne porzucamy?

Forum IAB 2016 Customer Experience – Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają ?

Konferencja  |

Data: 8 -9 .06.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: IAB Polska www

Jakie wyzwania stawia przed organizacjami Customer Experience? Z odpowiedzią na to pytanie zmierzą się podczas Forum IAB 2016 przedstawiciele najlepiej prosperujących biznesów, którzy na co dzień odpowiadają w swoich firmach za opracowanie narzędzi i stworzenie warunków dla prowadzenia działań zapewniających klientom jak najlepsze doświadczenie z marką.

Ekonomika Customer Experience – bezpłatny warsztat wprowadzjący

Warsztat  | Patronat Forum Call Center

Data: 08.06.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Customized Group www

3 godzinny, bezpłatny warsztat wprowadzający do Ekonomiki Customer Experience

Customer Experience (CX) to dziś jeden z “najgorętszych” terminów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Budowa dobrych, długotrwałych relacji klientów z firmą czy marką, konieczność całościowego podejścia do doświadczenia klienta, analizowanie jego wpływu na skłonność do zakupu i lojalność, to dziś biznesowa oczywistość. Co więcej, wielu znawców twierdzi, że to wręcz konieczność. Dlatego znacząca rolę w strategii i działaniach operacyjnych firm odgrywa pytanie: w jaki sposób powiązać Customer Experience i zarządzanie doświadczeniem klienta z bieżącą praktyką zarządczą?

Spotkanie bezpłatne | wymagana rejestracja

E-commerce Brekfast

Śniadanie biznesowe  | Patronat Forum Call Center

Data: 03.06.2016 Miejsce: Poznań Organizator: Optivo www

Celem E-commerce brekfast jest jest wymiana doświadczeń i wiedzy z ekspertami z zkaresu e-mail i omnichannel marketingu , kwestii prawnych dla branży e-commerce, logistyki, strategii marketingu internetowego oraz customer experience.

Spotkanie bezpłatne | wymagana rejestracja

Trendy Contact Center 2016

Konferencja  | Patronat Forum Call Center

Data: 22-23.06.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Puls Biznesu www

Contact Center to jedna z najszybciej rozwijających się i ewoluujących branż. To, co jeszcze rok temu było innowacją, dzisiaj staje się już swoistym „must-have”. Z jednej strony należy dbać o jak najlepszych ekspertów, jakich się zatrudnia, z drugiej należy być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. W centrum jednak zawsze jest klient – jego potrzeby, oczekiwania, różnorodność. Zupełnie niedawno wszyscy zastanawialiśmy się, jak sprostać oczekiwaniom pokolenia Y, dzisiaj mówimy już o pokoleniu Born Mobile. Zupełnie niedawno innowacją była obsługa poprzez czat czy video rozmowy, dzisiaj mówimy o wielokanałowej obsłudze.

Contact Center to nie tylko obsługa klienta, to również dbałość o najwyższą jakość zarówno w procesie obsługi klientów, ale również obsługi reklamacji. Z całą pewnością można mnożyć kluczowe aspekty, jakie są rdzeniem działalności Contact Center, jednak zawsze dążymy do wyników.

Jeżeli zastanawiasz się:

  • jak zdobyć przewagę konkurencyjną budując najwyższą jakość obsługi
  • jak utrzymać kluczowych pracowników i tworzyć efektywne systemy motywacyjne w Contact Center
  • jak radzić sobie z wielokanałową obsługą klientów i czym naprawdę jest omnichanneling
  • jak z sukcesem stworzyć firmę klientocentryczną
  • jak zwiększać efektywność i podnosić wydajność Call Center

a przy okazji chcesz podyskutować o wizerunku Call Center w Polsce i jego wpływie na osiąganie przez Twój dział spektakularnych wyników, dołącz do nas podczas konferencji Trendy Contact Center, która odbędzie się 22-23 czerwca 2016 w Warszawie!

E-commerce Brekfast

Śniadanie biznesowe  | Patronat Forum Call Center

Data: 17.06.2016 Miejsce: Katowice Organizator: Optivo www

Celem E-commerce brekfast jest jest wymiana doświadczeń i wiedzy z ekspertami z zkaresu e-mail i omnichannel marketingu , kwestii prawnych dla branży e-commerce, logistyki, strategii marketingu internetowego oraz customer experience.

Spotkanie bezpłatne | wymagana rejestracja

Gala Konkursu Telemarketer Roku 2016

Gala / Konkurs  | Patronat Forum Call Center

Data: 16 .06.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego www

Zwieńczeniem konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka jest uroczysta Gala, na której zostaną wręczone nagrody zwycięzom. Na Gali będą obecni przedstawiciele firm, biorących udział w obu konkursach oraz osoby związane ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.

Każda osoba Zgłszająca konsultantów do konkursu Telemarketer Roku 2016 otrzymuje bezpłatne zaproszenie na Galę. Bezpłatne zaproszenie otrzymują również konsultanci nominowani do III etapu konkursu.

Efektywne Call/Contact Center kluczem do sukcesu w biznesie

Konferencja  |

Data: 15-16.06.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: BMS www

Drodzy Praktycy zapraszam bardzo serdecznie do uczestnictwa w kolejnej odsłonie warsztatów tematycznych pod hasłem „EFEKTYWNE CALL/CONTACT CENTER KLUCZEM DO SUKCESU W BIZNESIE”. Zgodnie z Państwa oczekiwaniami spotkanie podzieliłam na dwie niezależne sekcje tematyczne wyodrębniające specjalistyczne zagadnienia, które możecie Państwo idealnie dopasować do swoich potrzeb. Pierwszy panel poświęcony będzie specyfice raportowania w CC, natomiast w trakcie drugiej sekcji spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytanie jak podnieść efektywność na infolinii połączeń ruchu przychodzącego. W kameralnej atmosferze w trakcie praktycznych prelekcji opartych o prawdziwe case studies rozwiążemy najbardziej nurtujące problemy Praktyków reprezentujących przeróżne branże. Analiza naszych wszystkich dotychczasowych spotkań pokazuje bardzo przejrzyście, że nie ma nic cenniejszego w biznesie niż możliwość skonfrontowania swoich doświadczeń z działaniami innych praktyków. Tylko z BMS Polska możemy zrobić to w wyjątkowej formie podczas swoistej platformy wymiany doświadczeń, bez presji czasu oraz obowiązków służbowych. Liczba miejsc na spotkaniach jest ściśle ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Lipiec

Ekonomika Customer Experience – bezpłatny warsztat wprowadzjący

Warsztat  | Patronat Forum Call Center

Data: 20.07.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Customized Group www

3 godzinny, bezpłatny warsztat wprowadzający do Ekonomiki Customer Experience

Customer Experience (CX) to dziś jeden z “najgorętszych” terminów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Budowa dobrych, długotrwałych relacji klientów z firmą czy marką, konieczność całościowego podejścia do doświadczenia klienta, analizowanie jego wpływu na skłonność do zakupu i lojalność, to dziś biznesowa oczywistość. Co więcej, wielu znawców twierdzi, że to wręcz konieczność. Dlatego znacząca rolę w strategii i działaniach operacyjnych firm odgrywa pytanie: w jaki sposób powiązać Customer Experience i zarządzanie doświadczeniem klienta z bieżącą praktyką zarządczą?

Spotkanie bezpłatne | wymagana rejestracja

Śniadanie w chmurze – E-handel obsługa klienta

Śniadanie biznesowe  | Patronat Forum Call Center

Data: 15.06.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Focus Telecom www

Spotkanie bezpłatne | wymagana rejestracja

Wrzesień

Customer Contact Expo

Targi  |

Data: 28 – 29.09.2016 Miejsce: Londyn Organizator: ICMI / UBM www

Customer Contact Expo is the leading exhibition and conference for the UK contact centre and customer service industry, bringing leading suppliers face to face with the industry’s largest gathering of buyers and decision makers.

Now co-located with eCommerce Expo and Technology for Marketing, the 2016 event is set to be bigger and better than ever before with every aspect of the customer journey covered.

Październik

Forum Customer Intelligence

Konferencja  |

Data: 05 – 06.10.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Blue Business Media www

Forum jest największym w Polsce spotkaniem skupionym na zwiększaniu efektywności kluczowych obszarów nowoczesnej organizacji z wykorzystaniem narzędzi IT, specjalistycznej wiedzy oraz zaawansowanej analizy dostępnych danych. To wymiana doświadczeń, skutecznych strategii i benchmarków w gronie praktyków podczas trzech konferencji równoległych:

  • customer intelligence
  • sales performance
  • data management

19. CCC Convention

Konferencja  |

Data: 06.10.2016 Miejsce: Wiedeń Organizator: Competence Call Center www

CCC Convention to wyjątkowe wydarzenie w europejskim kalendarium managerów związanych z zarządzaniem obsługą klienta w zdalnych kanałach komunikacji. Co roku organizatorzy zapraszają prelegentów z całego Świata, którzy prezentują aktualne trendy i najbardziej perspektywiczne tematy.

Next Generation Consumer Care

Konferencja  |

Data: .10.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Trio Conferences www

Next Generation Consumer Care to najważniejsza na rynku konferencja dotycząca obsługi klienta, zarzadzania relacjami i customer experience! Celem wydarzenia, jest omówienie najciekawszych innowacji prowadzonych w obszarze consumer service oraz poszukiwanie możliwe jak najbardziej proklienckich rozwiązań.

Targi outsourcingu

Targi  |

Data: .10.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Reinhold Expo www

Organizator nie udostępnił informacji o wydarzeniu

In-store customer experience

Konferencja  |

Data: 19 – 20.10.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Blue Business Media www

To pierwsze na polskim rynku spotkanie top managerów odpowiedzialnych za zarządzanie strategią sprzedaży oraz doświadczeniem klienta w sklepach stacjonarnych największych sieci handlowych w Polsce. Obecność osób z różnych działów odpowiedzialnych za doświadczenia klienta w o linie oraz otwarta formuła wydarzenia dają możliwość szerokiej wymiany doświad- czeń i rozwiązań, a w konsekwencji stworzenia strategii odpowiadających na nowe potrzeby klienta i przekładających się na wyższe wyniki sprzedaży in-store.

Forum e-handel

Konferencja  |

Data: 19 – 20.10.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Blue Business Media www

Forum e-Handel to doroczne, strategiczne spotkanie Prezesów, Członków Zarządów i Dyrektorów e-commerce sieci handlowych i producentów dóbr działających jednocześnie o line i online. Elitarne grono ekspertów, reprezentujących największe sieci re- tail i producentów food i non-food, prestiżowy charakter i wartość merytoryczna spotkania sprawiają, że jest to najważniejsze Fo- rum dla handlu detalicznego działającego w modelu „bricks and clicks” – do tej pory Forum zgromadziło ponad 500 uczestników.

Listopad

E-marketing & multichannel strategies for pharma

Konferencja  |

Data: 08 – 09.11.2016 Miejsce: Warszawa Organizator: Blue Business Media www

Już od sześciu lat spotkanie gromadzi ponad stu pięćdziesięciu reprezentantów branży farmaceutycznej, odpowiedzianych za strategię komunikacyjne. To forum wymiany inspiracji pomię- dzy marketerami odpowiedzialnymi za całościową komunikację do HCP i Pacjentów a także spotkanie „ludzi Internetu”, eksper- tów digital marketingu z Polski i z zagranicy, jak również tych, którzy dopiero rozwijają komunikację cyfrową i wielokanałową.