Polskie Forum Call Center > Business > AVAYA EXPERIENCE FORUM 2018 | POLAND
6
Listopad
Polskie Forum Call Center > Business > AVAYA EXPERIENCE FORUM 2018 | POLAND

AVAYA EXPERIENCE FORUM 2018 | POLAND

Avaya Experience Forum to miejsce łączące innowacyjne technologie, wiedzę ekspertów Avaya oraz wieloletnie doświadczenie Partnerów Handlowych.
Przedsiębiorstw różnych branż coraz częściej decydują się na wkroczenie na drogę transformacji cyfrowej. Jak pokazały badania IDC, wzrost jakości obsługi klientów oraz wydajności pracowników to główne motywatory firm decydujących się na transformację. Kompleksowy proces obejmuje całe przedsiębiorstwo, a transformacja jest wieloelementowa.

Od czego zależy sukces transformacji cyfrowej? Czy odpowiedzialny za to jest tylko dział IT? Jak skutecznie wdrożyć rozwiązania komunikacyjne wspierające procesy biznesowe i integrujące wszystkie kanały komunikacji w danej organizacji?

Weź udział w wyjątkowym, corocznym wydarzeniu i znajdź odpowiedz na nurtujące Cię pytania. Zapraszamy na Avaya Experience Forum 2018.

Konferencja odbędzie się 6-7 listopada 2018 w Hotelu Sobienie Królewskie.

W programie konferencji studium przypadku oraz prezentacje:

  • Nowe narzędzia cyfrowego przedsiębiorstwa
  • Wielokanałowe Contact Center
  • Skalowalne rozwiązania komunikacyjne dla rozwijających się firmy

Konferencja będzie doskonałą okazją do spotkań i wymiany doświadczeń z ekspertami Avaya oraz Partnerami.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Miejsce

Hotel Sobienie Królewskie Golf & Country Club Sobienie Szlacheckie 64 08-443 Sobienie Jeziory

Szczegóły

Data:
06/11/2018
Godzina:
08:00 AM - 12:00 PM
Kategorie:
Business