Polskie Forum Call Center > Konferencja > E-Klient. e-Customer Journey
6
Czerwiec
Polskie Forum Call Center > Konferencja > E-Klient. e-Customer Journey

E-Klient. e-Customer Journey

już 6 oraz 7 czerwca 2018 roku, zapraszamy na kolejną odsłonę konferencji E-Klient. E-commerce Development.

Tak jak poprzednio, wraz z najlepszymi ekspertami rynku, zabierzemy Was w podróż po branży e-commerce widzianą oczami konsumenta. Tym razem, prześledzimy całą jego ścieżkę zakupową, gdzie jej prawidłowa interpretacja pozwoli budować strategię poprawy jego obsługi. Mapowanie ścieżki klienta pozwala również na zwiększenie jego satysfakcji oraz wychwycenie potencjalnych problemów.

Zapraszamy na konferencję, podczas której pokażemy podejścia, narzędzia oraz rozwiązania, pojawiające się na każdym etapie poznawania naszego konsumenta. Jeśli chcecie dowiedzieć się jeszcze więcej o swoich użytkownikach i zrobić wszystko, żeby ich zachować – nie może zabraknąć Was na tym wydarzeniu!

 

Miejsce

Warszawa

Szczegóły

Data:
06/06/2018
Godzina:
08:30 AM - 05:00 PM
Kategorie:
Konferencja