Polskie Forum Call Center > Konferencja > JAK ZARZĄDZAĆ KOMUNIKACJĄ WEWNĘTRZNĄ Digitalizacja, wizualizacja, kryzysy
3
Październik
Polskie Forum Call Center > Konferencja > JAK ZARZĄDZAĆ KOMUNIKACJĄ WEWNĘTRZNĄ Digitalizacja, wizualizacja, kryzysy

JAK ZARZĄDZAĆ KOMUNIKACJĄ WEWNĘTRZNĄ Digitalizacja, wizualizacja, kryzysy

Spore grono praktyków, z którymi miałam przyjemność rozmawiać przygotowując dla Państwa program, zwracało uwagę na podejście szefów wielu firm, którzy nie dbają o to, by pracownicy byli informowani o kierunkach strategicznych. Pracownicy czują się jak „trybiki w machinie”, co wpływa na brak zaangażowania. Skutek jest jeden: utrata potencjału jakim jest uczynienie z pracowników najlepszych ambasadorów firmy.

Jeżeli nieustająco zadajesz sobie pytania:

〉 Jak zachęcić pracowników do komunikowania?

〉 Jak osiągnąć skuteczne zaangażowanie w organizacji wielopokoleniowej?

〉 Jak powinna przebiegać komunikacja w zespołach rozproszonych?

〉 Jak zachęcić pracowników do korzystania z nowych narzędzi?

〉 Wolontariat pracowniczy – jaką formułę przyjąć?

〉 Innowacyjne narzędzia i kanały  –  co poza Intranetem i  tablicami ogłoszeń?

Dzięki analizie case studies uznanych na rynkach firm, takich jak: PZU, Nationale-Nederlanden, Skanska Poland, Carlsberg Polska, Citi Handlowy, Philip Morris International, Inter Cars, Getin Noble Bank, Bayer, OBI Polska, m. in. pogłębisz swoją wiedzę o tym, jak tworzyć odpowiedni wizerunek organizacji oraz dowiesz się, co zrobić, by efektywnie zaangażować pracowników w życie firmy.

Miejsce

Warszawa

Szczegóły

Data:
03/10/2018
Godzina:
08:00 AM - 06:00 PM
Kategorie:
Konferencja