Polskie Forum Call Center > Konferencja > Klient w Urzędzie
24
Kwiecień
Polskie Forum Call Center > Konferencja > Klient w Urzędzie

Klient w Urzędzie

Jest to jedyna tak sprofilowana konferencja – dla menedżerów sektora publicznego odpowiedzialnych
za efektywność pracy urzędu, obszar wielokanałowej obsługi klienta i świadczone usługi elektroniczne.

Klient w Urzędzie to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie. To antycypacja trendu modernizacji urzędów i czynienia ich bardziej przyjaznymi dla ludzi, a jednocześnie osiągania efektywności poprzez wykorzystanie różnych zdalnych i bezpośrednich kanałów dostępu, w tym także wdrażania w warunkach instytucji publicznych sprawdzonych rozwiązań Contact i Call Center oraz systemów CRM.
To już piąta edycja tej konferencji – wcześniej znana pod marką Petent 2.0, której trzy poprzednie edycje dowiodły, że tematyka tego spotkania jest ważna i na czasie. Potwierdziliśmy, że jest to obszar szybkiego rozwoju w jednostkach administracji publicznej, oraz że w Polsce istnieje duże i dynamiczne środowisko osób odpowiedzialnych za obszar jakości obsługi interesanta w urzędzie.

W tym roku chcemy dużo miejsca w agendzie konferencji poświęcić kwestii koordynacji działań centralnych i ich konsekwencji dla kierunków rozwoju wielokanałowej obsługi interesanta w urzędzie. Coraz większa liczba dostępnych e-usług, realizowanych na poziomie państwa, oznacza,  że poszczególne urzędy powinny się w swoich działaniach bardziej dopasowywać do centralnej strategii, niż samodzielnie dublować obecne kierunki działań. Kluczem jest tutaj właściwa i dwukierunkowa komunikacja poziomu centrali (w szczególności Ministerstwa Cyfryzacji) ze szczeblem samorządowym czy poszczególnych jednostek administracji centralnej. Będziemy rozmawiać o tym, co warto robić dalej samemu, a gdzie lepiej zaczekać na nowe propozycje.

Konferencja realizowana jako projekt dwudniowy, ale w zakresie 24 godzin – zaczynamy 24 kwietnia po południu, kończymy 25 kwietnia przed 16:00. Pozwoli to na:

  • Uzyskanie dodatkowego czasu na networking i bezpośredni kontakt z uczestnikami
  • Komfort dojazdu i powrotu uczestników z różnych miast Polski
  • Realizację integracyjnej imprezy wieczornej pierwszego dnia
  • Dobre przygotowanie podsumowania sesji roundtables

Miejsce

Europejskie Centrum Solidarności, pl. Solidarności 1, 80-863 Gdańsk.

Szczegóły

Data:
24/04/2018
Godzina:
12:00 AM - 04:00 PM
Kategorie:
Konferencja