Polskie Forum Call Center > Konferencja > Kongres E-Commerce w Praktyce – II edycja
13
Wrzesień
Polskie Forum Call Center > Konferencja > Kongres E-Commerce w Praktyce – II edycja

Kongres E-Commerce w Praktyce – II edycja

Wydarzenie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Kongres został podzielony na część B2B oraz część B2C, gdzie ilość uczestników nie przekroczy 45-ciu osób, w każdej z nich. Dedykowane jest praktykom reprezentującym kadrę zarządzającą w swoich organizacjach.

Prelekcje wygłoszą doświadczeni menagerowie z takich firm jak: Allegro, ABC Data, Kompania Piwowarska, Sodexo BRS Polska, SIG, TUiR Warta, GO Sport Polska, PayU, Nest Bank, Szopex-Dutkiewicz, S’portofino, Elavon Financial Services, Unimil, FCA Poland, AmRest Holdings.

Celem organizatorów jest pokazanie przekrojowo funkcjonowania działów e-commerce wewnątrz dużych organizacji. W czasie spotkania omówione będą szczegółowo konkretne przypadki procesowane przez praktyków. Przekrojowość branż umożliwi uczestnikom inspiracje rozwiązaniami innych oraz poznanie nowinek i trendów z rynku.

Nowością podczas tej edycji będzie zorganizowana 13-tego września „Otwarta Część Kongresu”. Wstęp na tą część wydarzenia, dla in-housów, jest bezpłatna i  wymaga jedynie rejestracji na stronie kongresu.

Więcej informacji na stronie: www.kongres-ecommerce.pl

Bliższych informacji udziela:

Ewa Rokicka    Dyrektor Działu Sprzedaży

tel. 530 755 339,   ewa.rokicka@bmspolska.pl

Miejsce

Warszawa

Szczegóły

Data:
13/09/2018
Godzina:
08:00 AM - 04:00 PM
Kategorie:
Konferencja