Polskie Forum Call Center > Coworking > MEDIA EXPERIENCE BUSINESS AND EDUCATIONAL WORKSHOPS
15
Listopad
Polskie Forum Call Center > Coworking > MEDIA EXPERIENCE BUSINESS AND EDUCATIONAL WORKSHOPS

MEDIA EXPERIENCE BUSINESS AND EDUCATIONAL WORKSHOPS

EXPERIENCE DOŚWIADCZENIE jest pojęciem składającym się z wiedzy oraz umiejętności w obserwacji pewnych rzeczy/wydarzeń, uzyskanych poprzez zaangażowanie w ujawnia nie tych rzeczy/wydarzeń.
Właśnie chęć dzielenia się doświadczeniem skłoniła nas do zorganizowania warsztatów edukacyjno-biznesowych pod nazwą MEDIA EXPERIENCE.
Wraz z naszymi partnerami przedstawimy kulisy prowadzonych wspólnie projektów, podzielimy się wiedzą w zakresie wdrożenia i prowadzenia bardzo specjalistycznych kampanii, zainspirujemy naszych gości nowymi rozwiązaniami i otwarcie opowiemy o trudnościach, bo praca nad projektami nie składa się tylko z sukcesów.
Podczas panelu dyskusyjnego, który poprowadzi nasz ekspert Maciej Buś z Polskiego Forum Call Center porozmawiamy na temat „Contact Center przyszłości”.
10.00–10.30 Rejestracja uczestników
10.30–11.00 Powitanie i prezentacja wprowadzająca Rafał Rasmus Prezes Zarządu Media System
11.00–11.45 „e-shop szansa czy obowiązek” poprowadzi Sebastian Dudziński Dyrektor ds. Projektów telekomunikacyjno-sprzedażowych Media System. Case na przykładzie projektu T-mobile.
11.45–12.30 „Szybko czy celnie” Łukasz Kurowski Dyrektor ds. Projektów finansowo-ubezpieczeniowych Media System. Case na przykładzie projektu mBank.
12.30–13.15 „Armagedon –czyli jak afekty w nie zmienić podejście do tradycyjnej sprzedaży” poprowadzi Piotr Królikowski Dyrektor Sprzedaży e-pay oraz Rafał Rasmus Media System. Case na przykładzie projektu Euronet
13.15–13.45 Lunch
13.45–15.00 Panel dyskusyjny „Call Center przyszłości” poprowadzi Maciej Buś –
konsultant,podcaster,bloger,serce fundacji Polskie Forum Call Center
15.00–15.15 Zakończenie

Miejsce

Bydgoszcz

Szczegóły

Data:
15/11/2018
Godzina:
10:00 AM - 05:00 PM
Kategorie:
Coworking