Polskie Forum Call Center > Konferencja > My Customer World 2018 – Konferencja
9
Maj
Polskie Forum Call Center > Konferencja > My Customer World 2018 – Konferencja

My Customer World 2018 – Konferencja

My Customer World 2018

Najbardziej wyczekiwane wydarzenie roku

 My Customer World to wydarzenie, które powstaje z myślą o świecie nowoczesnej komunikacji marek i firm z klientami. Doświadczenia dojrzałych struktur oraz świeżość startupów oraz małych biznesów napędzają rozwój sektora, który choć wciąż niedookreślony znaczeniowo to trudno sobie dzisiaj wyobrazić skuteczne działanie firmy bez zapewnienia zdalnego kontaktu z klientami.

Podczas pierwszej edycji MCW Forum skupimy się na najważniejszych i najbardziej praktycznych zagadnieniach codzienności zdalnej obsługi klienta.

  • Komunikacja – czyli o sztuce porozumiewania się,                                                                                                                     Mimo dynamicznego rozwoju technologii, cyfryzacji środków przekaz, komunikacja obejmująca język, formę i humanistyczne wartości pozostaje podstawą porozumiewania się firm z klientami.
  • Doświadczenia – czyli o customer & employee experience                                                                                                Customer oraz Emplyee Experience i Engagement – to matryca czterech haseł rozgrzewających świat trendów obsługi klienta. Szczęśliwie (jako klienci) dożyliśmy czasów, w których emocje stają się ważne i dostrzeżone. Dla firm to prawdziwe wyzwanie i często przemodelowanie całej strategii.
  • Zarządzanie – czyli tu i teraz managera                                                                                                                                               Tu i teraz, codzienność pracy managera odpowiedzialnego za zapewnienie efektywnej komunikacji marki z jej klientami. Manager Call/contact center to zawód – wymaga wiedzy, umiejętności, nieustannego rozwoju i siły by nadążyć za wszystkim zmianami.
  • Ludzie – czyli rekrutacja, rozwój i utrzymanie pracowników                                                                                                      Liczne raporty donoszę, że pracownik call center jest jednym z najbardziej zagrożonych zastąpieniem przez roboty. Ale to nastąpi najwcześniej za kilka lat (częściowo). Po drugiej stronie słuchawki czy światłowodu siedzi prawdziwy człowiek – z emocjami, doświadczeniami i wyobrażeniami. Dzisiaj, często na wczoraj trzeba ich pozyskać, przygotować, a następnie utrzymać.
  • Digitalizacja i sztuczna inteligencja – bo automatyzacja jest nieunikniona                                                                      Ilość danych, zapotrzebowanie na informacje, zmiany zachować zakupowych, niezależność opinii oraz ograniczona dostępność zasobów to wszystko potwierdza, że cyfryzacja świata klienta, a co za tym idzie firm jest zjawiskiem, którego nie sposób zignorować.
  • Fuckup Story – porażki i kryzysy w biznesie obsługi klienta                                                                                                  Porażka to nieodzowny element każdego biznesu. Każda firma ma jakąś historię, z kryzysem w tle. Prawdziwymi bohaterami są ci, którzy potrafią wyciągać wnioski i podjąć nowe, lepsze działania. Chcemy pokazać Wam ludzi, którzy zmierzyli się z porażką. Po co ? Ponieważ głupotą jest powielać czyjeś błędy!
  • Breaking News – ciekawostki z całego świata                                                                                                                                       Media każdego dnia zasypuje nas wiadomościami o nowych odkryciach, sukcesach, porażkach, trendach. Każdy kto profesjonalnie zajmuje się obsługą klienta powinien być na bieżąco. W przerwach pomiędzy wystąpieniami zapewnimy wam skondensowaną dawkę aktualności branżowych.

Zarejestruj się już dziś – https://mycustomer.world/pl/forum/#pakiety

 

Miejsce

Warszawa, ul. Nowogrodzka 84/86, Pin-Up Studio

Szczegóły

Data:
09/05/2018
Godzina:
09:00 AM - 07:00 PM
Kategorie:
Konferencja