Polskie Forum Call Center > Konferencja > Optymalizacja procesów w centrach usług wspólnych i biznesowych
1
Marzec
Polskie Forum Call Center > Konferencja > Optymalizacja procesów w centrach usług wspólnych i biznesowych

Optymalizacja procesów w centrach usług wspólnych i biznesowych

W centrach usług wspólnych i biznesowych kluczową kwestią staje się budowanie przewagi nad konkurencją oraz możliwości dalszego rozwoju na niezwykle dynamicznie zmieniającym się rynku.

Jak efektywnie optymalizować procesy w SSC? Jak zarządzać zespołami wielofunkcyjnymi, aby firma działała najefektywniej?

Co wiąże się z wdrażaniem Continuous Improvement Culture w SSC? Na czym polega w praktyce Optymalizacja kosztów SSC?

Dzięki temu wydarzeniu poznasz praktyki i metody zwiększenia efektywności i jakości procesów, a także podniesienia ich poziomu kontroli w centrach usług.

 

Miejsce

ul Zielna 37, 00-108 Warszawa

Szczegóły

Data:
01/03/2018
Godzina:
09:30 AM - 03:30 PM
Kategorie:
Konferencja