Polskie Forum Call Center > Konferencja > Trendy Contact Center 2018
21
Czerwiec
Polskie Forum Call Center > Konferencja > Trendy Contact Center 2018

Trendy Contact Center 2018

W tym roku w centrum naszych rozważań będzie NASZ KLIENT- poznając jego oczekiwania budujemy bowiem siłę i skuteczność naszej firmy.

Mówi się, że zadowolony pracownik=zadowolony klient, co jest oczywiście prawdą, ale też odwracając to hasło, wiemy, że zadowolony klient buduje nasz zespół, wzmacnia naszą przewagę konkurencyjną, dodaje nam skrzydeł, pobudza kreatywność zespołu.

Chcemy pokazać jak budować tę “chemię” pomiędzy naszym teamem a klientami. Wzmacniać zespół poprzez przeciwdziałanie rotacji, negatywnym trendom, celowaną edukację, skuteczny rozwój.

Wskażemy jak znaleźć równowagę w naszej organizacji.

Powiemy o trendach i nowatorskich pomysłach, ale tylko takich, które nie są oderwane od rzeczywistości.

Nie zabraknie tematyki RODO, do której odniesiemy się w sposób praktyczny, tuż po wymaganym prawem wdrożeniu tej regulacji, dając Państwu możliwość zweryfikowania faktycznej sytuacji w tym zakresie.

Będzie prawdziwie, praktycznie, inspirująco. Do wygłoszenia prelekcji zaprosiliśmy Praktyków, Kreatorów nowych idei, Uznanych Ekspertów w obszarze contact center.

Miejsce

Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1

Szczegóły

Data:
21/06/2018
Godzina:
08:30 AM - 04:00 PM
Kategorie:
Konferencja