KLIENTOMANIA live

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC
Zapraszamy na pierwsze otwarte spotkanie klientomaniaków – osób zakręconych na punkcie obsługi klienta.
16 maja 2016, Warszawa

Klientomania to nigdzie nie sklasyfikowany termin określający stan umysłu i ducha charakteryzujący się misyjnym i wręcz idealistycznym podejściu do komunikacji marek z klientami. Stawiamy klienta w centrum uwagi. Analizujemy doświadczenia, szukamy informacji, dostarczamy inspiracji.
KLIENTOMANIA live to spotkanie osób, których łączy podobny stan umysłu – zainteresowanych rozwojem, zmianą, wymianą opinii. Szukających wiedzy, możliwości i nowych kontaktów.
Pierwsze spotkanie “na żywo” zbiega się z kilkoma ważnymi dla nas wydarzeniami. Świętuj z nami sto odcinków Tisp & Tricks

KLIENTOMANIA live

Kiedy:

poniedziałek, 16.05.2016

Agenda:

18:00 Powitanie i krótka historia KLIENTOMANII
18:10 Klient przejmuje władzę – Maciej Buś o wyzwaniach dla marek i firm w 2016 roku
18:40 KLIENTOMANIA live – Maciej Buś, Piotr Merkel i … goście – nagrywamy podcast na żywo
19:20 100 x Tips & Tricks – podsumowanie i świętowanie
19:30 Networkig – rozmowy klientomaniaków bez ograniczeń.

Gdzie:

Centrum Przedsiębiorczości Smolna ul. Smolna 4, 00-375 Warszawa

Warunki uczestnictwa:

  • spotkanie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych
  • wymagana jest rejestracja link do naszego sklepu
  • Koszt uczestnictwa: 15 zł

Zapewniamy

  • maniacką atmosferę współdziałania
  • sporą dawkę wiedzy i inspiracji
  • prosty aczkolwiek szczery poczęstunek
  • możliwość poznania nowych – zapewne podobnych sobie ludzi.
  • szansę na zbudowanie „czegoś” więcej

[Edit 18.05.2016]: Spotkanie już za nami. Zapraszamy do zapoznania się z relacją z Klientomania Live. Zapraszamy do uczestnictwa w następnych.

Prawdopodobnie spotkanie pozostałoby jedynie planem gdyby nie wsparcie Customized Group, do warsztatu którego się “doklejamy” Dziękujemy za wsparcie.