Polskie Forum Call Center > Artykuły > News / FCC > My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowane doświadczeniami

My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowane doświadczeniami

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Już 9 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się premiera My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowanego doświadczeniami klientów. Ponad 45 wystąpień eksperckich, 32 wystawców, 3 premiery i przeszło 400 osób poszukujących wiedzy i inspiracji, skoncentrowanych na świecie klienta w jednym miejscu

Oczekiwania i potrzeby klientów, uwarunkowania kulturowe i prawne, całkiem nowe modele zachowań i komunikacji składają się na świat klienta. Przestrzeń, w której żyje, dokonuje decyzji zakupowych, korzysta z szeregu produktów i usług, pracuje i odpoczywa podlega nieustannej ewolucji. Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej każda firma i marka powinna dobrze znać ten świat aby móc do niego wejść i skutecznie porozumiewać się z klientami.

Przygotowaliśmy interaktywną mapę, na którą składają się fakty, twarda wiedza dotycząca oczekiwań i ich zachowań, sprawdzone ścieżki porozumiewania się z nimi, nowoczesne rozwiązania technologiczne usprawniające komunikację oraz aktorów pełniących kluczowe role w budowaniu i przeżywaniu doświadczeń relacji pomiędzy marką i odbiorcą. My Customer World powstaje z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą znaleźć w jednym miejscu przepis na sprzedaż, obsługę oraz komunikację z klientem na miarę czasów, w których żyjemy.

My Customer World to wydarzenie, zbudowane od podstaw aby dostarczyć uczestnikom doświadczenie uczestnictwa w świecie klienta. Niemal 3 lata zajęło nam zbieranie danych i przygotowania do jego organizacji. Wyodrębniliśmy potrzeby rynku, zgromadziliśmy najlepsze praktyki w zakresie współdziałania eventowego oraz włożyliśmy weń kawał naszego serca aby stworzyć wydarzenie branżowe, w którym bez kompromisów chcielibyśmy uczestniczyć i polecić swoim przyjaciołom.

Szykujemy (prawdopodobnie) największe wydarzenie na temat obsługi klienta i zorganizowanej komunikacji w historii Polski. Ponad 400 osób weźmie udział w transferze wiedzy i inspiracji na dwóch scenach MCW. Swoimi historiami podzieli się ponad 50 ekspertów od świata klienta. Pierwszy w Polsce tak kompleksowy przegląd rozwiązań technologicznych, operacyjnych i wsparcia dla struktur obsługowych. Wszystko to po to by Klient w swoim świecie czuł się szczęśliwy. My Customer World to dwa formaty: Forum czyli konferencja w najczystszej postaci – 100 % koncentracji na wiedzy oraz inspiracji, Expo czyli targi oraz towarzyszące im prezentacje i animowana strefa networkingowa.

Organizatorem My Customer World jest Fundacja Polskie Forum Call Center – organizacja, która powstała z myślą o rozwoju sektora profesjonalnej komunikacji firm z ich klientami. Od ponad 7 lat wspiera przedsiębiorstwa w dostępie do wiarygodnej informacji, optymalizacji procesów komunikacyjnych, budowaniu wizerunku branży oraz budowania pozytywnych doświadczeń obsługiwanych klientów.

Jako firma mamy świadomość, że świat zmienia się szybko – na rynek wkraczają nowe technologie. Niektóre z nich podążają za zmieniającymi się modelami zachowania klientów a inne wręcz kreują zupełnie nowe zachowania u klientów. Dlatego też niezmiernie cieszymy się, że to właśnie Avaya, jako złoty sponsor, wesprze pierwszą edycję My Customer World Forum & Expo. Konferencja to możliwość wymiany doświadczeń ze znakomitymi ekspertami i czerpanie od nich inspiracji. To także szansa na zapoznanie się z nowymi rozwiązaniami pozwalającymi lepiej odgadywać potrzeby klientów i szybko na nie reagować” –

powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

9 – 10 maja 2018, Warszawa Pin-Up Studio, ul. Nowogrodzka 84/86.

Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://mycustomer.world

Polskie Forum Call Center

About Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Visit My Website
View All Posts

Dodaj komentarz