Forum Call Center zyskało wreszcie stronę internetową, która opowiada o realizowanej od 2012 roku misji współdziałania, rozwoju i integracji sektora customer contact center. Zmieniliśmy wygląd serwisu, wprowadziliśmy nowe funkcjonalności, wyróżniliśmy ją spośród innych, ale to co najważniejsze pozostało nienaruszone – rzetelność, użyteczność i wartości.
Zapoczątkowaliśmy je pod koniec roku 2016, choć przygotowania do tego kroku trwały ponad rok. Wiele osób przyznawało, że to co chcemy zrobić jest bardzo odważne, nawet odrobinę szalone. Cóż. Już powstanie Forum 2012 roku, a nawet przyjęta od początku strategia otwartości okazało się działaniem niestandardowym, na które zastany świat nie do końca był gotowy.
W styczniu 2016 roku podjęliśmy dwie bardzo ważne dla nas i naszych partnerów decyzje. Pierwsza – „Wzmacniamy działania forumowe – rozwijamy organizację branżową opierając się na dotychczasowych wartościach, manifeście oraz nieustannie aktualizowanej wiedzy”. Druga – „Chcemy udostępnić szerzej gromadzoną przez lata wiedzę i osiągnięcia związane z obsług klienta w zdalnych kanałach komunikacji – przenieśliśmy gro materiałów do nowego serwisu www.klientomania.pl”. W ten sposób pozostawiliśmy za sobą mieszanie medium forumcallcenter.pl, które powstało w marcu 2012 roku z organizacja branżową Forum Call Center.
Forum Call Center od samego początku było „miejscem spotkania”. Tak o nim myśleliśmy, tak je kreowaliśmy, tak realizowaliśmy działania. Uwolniwszy forumcallcenter.pl od „mediowego” naznaczenia postanowiliśmy przywrócić serwisowi jego pierwotną (w zamyśle) funkcję.
Nowe forumcallcenter.pl to miejsce spotkania wiedzy, informacji, możliwości z tymi, którzy ich poszukują.
Stworzyliśmy, a może lepiej powiedzieć „tworzymy” (ponieważ niewątpliwie projekt będzie doskonalony) platformę rozwoju, wymiany informacji, realnego wsparcia branży. Budujemy forumową społeczność kompetencji, promujemy dobre praktyki i rozwiązania, pomagamy tym, którzy tego potrzebują. Polskie Forum Call Center jest bardzo silną organizacją branżową aktywną zarówno na rynku krajowym jak i miedzynarodowym. Zgodnie z naszą misją i manifestem chcemy rozwijać branżę oraz wpływać na wzrost postrzeganego doświadczenia klientów, pracowników i partnerów biznesowych. Największą wartością naszej organizacji są budujący ją ludzie i wspierające firmy.
Oddany dzisiaj do użytku serwis stanowi ramę budowanej przez Forum konstrukcji. Chcemy pomagać i rozwijać. W kolejnych tygodniach forumcallcenter.pl zostanie wzbogacone o kolejne funkcjonalności, które pozwolą skutecznie komunikować potrzeby z możliwościami i dostępnymi rozwiązaniami. Będziemy Was sukcesywnie informować i zapraszać do kolejnych projektów współdziałania.