Palcem po planie Targów CCW 2017 – Jak znaleźć polskie stoisko

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: Inspiracje

Przed nami 19 edycja najważniejszych i największych w Europie targów customer contact center CCW 2017. Aby dobrze się do niech przygotować warto mieć dobry plan. My w tym artykule skoncentrujemy się na planie przestrzennym. Podpowiemy jak wygląda układ poszczególnych hal i co w nich znajdziesz. Gdzie możesz bez skrępowania spacerować na podstawie naszego Voucheru, a do których stref musisz mieć odrębne uprawnienia. I choć pewnie od tego powinniśmy zacząć (przynajmniej z marketingowego punktu widzenia) gdzie znajdziesz oficjalne stoisko Polski na CCW 2017.

Lokalizacja targów

To już tradycja, można rzecz, że CCW (wcześniej Call Center World) odbywają się w ostatnim tygodniu lutego w Berlinie w Centrum Kongresowym Hotelu Estrel Estrel Convention Center) zlokalizowanym przy Sonnenallee 225, w południowo-wschodniej części Berlina dzielnica Neukolln. O tym jak dojechać do centrum przeczytasz w naszym praktycznym przewodniku, który wzorem lat poprzednich i tym razem przygotujemy.

General View czyli układ targów

Po raz drugi już targi odbędą się w zmienionym układzie hal wystawienniczym. W 2015 rok (pomiędzy edycjami 2015 i 2016) oddano do użytku nową salę kongresową oraz halę wystawienniczą. Ci z Was, którzy wracają zatem po rocznej przerwie zobaczą całkiem nowy układ, a numery hal, które przez lata wryły się w pamięć niestety są już nieaktualny.

CheckIn – a właściwie tuż za nim znajduje się bardzo ważne miejsce, w którym znajdziesz sporą ilość materiałów do poczytania … większości po niemiecku. Będziesz to miejsce mijać przy każdym wejściu i wyjściu. Wrócimy do tego punktu w naszym poradniku.

Hala numer 1 to jeden z głównych szlaków komunikacyjnych. Stali bywalcy zauważą, że większość marek „okupuje” od lat te same miejsca. Znajdziesz tutaj zatem Interactive Intelligence, Aspect, Gensys, a wchodząc pierwszym stoiskiem, na które się natkniesz jest zaprzyjaźnione z nami Sabio.

Hala numer 2 znajduje się na końcu targów. Została ona dobudowana podczas wspomnianej modernizacji centrum kongresowego. Najważniejszym punktem jest w niej oczywiście nasze stoisko zlokalizowane w strefie International Plaza. Również na „dwójce” zlokalizowane jest stoisko firmy Alfavox. Alfavox wspiera naszą misję i jednocześnie zdecydował się pokazać na swoim stoisku. Nasze stoisko to imponująca powierzchnia oznaczona numerem 2B15. Wkrótce pochwalimy się wizualizacją stoiska. Naszymi sąsiadami będą takie marki jak Plantronics, Cisco, Jabra, Zendesk, Nuance, Teleperformance.

Oficjalne polskie stoisko na CCW2017 Hala nr 2 2B15 Click To Tweet

Hala numer 3 (dawniej 4) stanowi centrum życia targowego (zaryzykujmy takie stwierdzenie). Ogromna hala, z dwoma dużymi balkonami. Jeden z nich zaanektowaliśmy w ubiegłym roku na nasze klientomaniackie studio i to właśnie tam nagrywaliśmy rozmowy ze wszystkimi gośćmi. Charakterystycznym od wielu lat stoiskiem jest zlokalizowany na balkonie miejscówka firmy Competence Call Center – posiadającej również lokalizację w Gdańsku. Mamy zatem kolejny silny polski akcent.

Hala numer 4 to jedno z najbardziej interesujących miejsc. Mniej więcej połowę powierzchni zajmuje tak zwane LiveCallCenter. Możesz tam zobaczyć w akcji różne rozwiązania w obszarze technologii, procesów i wyposażenia nowoczesnego callcenter. Polecamy uwzględnić wizytę tam w swoim planie zwiedzania.

Na Pierwszej mapce przestrzenie zaznaczone kolorem czerwonym dostępne są tylko dla uczestników kongresu.