Pobierz bilet na CCW 2017 – odwiedź polskie stoisko

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: FCC News

Już dzisiaj zaplanuj w swoim terminarzu w dniach 21 – 23 lutego wyjazd do Berlina na CCW2017. Jako partner wydarzenia ułatwiamy Wam uczestnictwo w nim jak tylko się da. Do zestawu praktycznych informacji i porad dorzucamy coś jeszcze – w tym roku z Forum Call Center możecie wejść na targi … BEZPŁATNIE, tym samym zaoszczędzić 40 euro na każdym bilecie. Jak to zrobić? Czytaj dalej.

CCW to jedno z tych wydarzeń, na którym po prostu trzeba być. Niewielka odległość, a zarazem doskonała komunikacja sprawiają, że w zasadzie niemal z każdego dużego miasta w Polsce można zaplanować jednodniową podróż tam i z powrotem. Mając wiec już dzisiaj zaplanowaną pracę poza biurem (w Berlinie) polecamy zaplanować podróż – samolotem, pociągiem czy samochodem. O szczegółach planowania podróży napiszemy już niedługo w specjalnym poradniku. Tymczasem …

Jako partner i ambasador CCW w Polsce mamy dla Was specjalne vouchery uprawniające do wstępu na targi przez cały okres ich trwania (21 – 23.02 – 3 dni). Wartość takiej wejściówki to 40 EURO. “Jadąc” z Forum Call Center oszczędzisz te 40 EURO – wejdziesz tam z nami za darmo. Co należy uczynić. [edit 1.03.2017: zapraszamy w przyszłym roku]

1. Zarejestruj się przy pomocy poniższego formularza,

2. Potwierdź swoją rejestrację klikając w link aktywacyjny, który wyślemy do ciebie na podany adres e-mail

3. W kolejnym mailu otrzymasz voucher

4. Najpóźniej 20.02.2017 zarejestruj voucher na stronie https://www.ccw.eu/en/trade-show/register.html

5. Zapraszamy do wejścia

Ale to nie wszystko co wiąże się z akcją #CCW2017pl

  • Będziemy cie informować o wszystkim co warto wiedzieć o CCW 2017
  • Podamy ci mnóstwo praktycznych podpowiedzi dzięki którym oszczędzisz kolejne euro i mnóstwo czasu
  • Możesz liczyć na naszą pomoc, nawet wspólne zwiedzanie
  • Planujemy nieformalne, wieczorne spotkanie (napiszemy o nim już wkrótce)
  • Otrzymasz od nas specjalne materiały i podsumowania po targach i kongresie.

Zapraszamy do współdziałania … tym razem w Berlinie

Polskie Forum Call Center

About Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Visit My Website
View All Posts