W lutym 2017 roku już po raz 19 Berlin stanie się europejskim centrum customer service. Targi i kongres CCW gromadzi rokrocznie ponad 7 tys managerów branży contact center / customer service z całej Europy i nie tylko. To bezsprzecznie największe i najważniejsze branżowe wydarzenie na starym kontynencie. Forum Call Center już tradycyjnie pomaga polskim managerom w dobrym przygotowaniu się do Targów i Kongresu.
CCW – to obowiązkowy punkt roku dla każdego, kto poważnie zajmuje się customer service. Żyjąc i pracując w erze globalizacji granice kraju i rynku lokalnego przestały wyznaczać możliwości rozwoju biznesu. Dzisiaj Polska jest równorzędnym graczem na europejskim, a nawet globalnym rynku – rynku, który się dynamicznie zmienia. Uczestnictwo w takich wydarzeniach (poza “Warszawą”) jest oznaką otwartości na nowe rozwiązania i odpowiedzialności za prowadzone biznes. A na końcu za doświadczenia klienta.
Uczestniczymy w CCW od wielu lat. Można by rzec, że to tegorocznej edycji przygotowywaliśmy się conajmniej 5 lat – czyli tak długo jak oficjalnie działa nasze Forum. Jak nigdy wcześniej w historii Polska branża będzie miała swoje miejsce na berlińskich targach. Za sprawą naszych starań organizujemy oficjalne polskie stoisko na CCW 2017. Jedziemy z wysoko podniesioną głową, przekonani, że jesteśmy w światowym trendzie rozwoju rozwiązań customer service. Dobrze to podsumował Janusz Tomiczek z Alfavox w ubiegłorocznej rozmowie “Absolutnie nie mamy się czego wstydzić“.