Przygotuj się już dzisiaj na CCW 2017

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: FCC News

W lutym 2017 roku już po raz 19 Berlin stanie się europejskim centrum customer service. Targi i kongres CCW gromadzi rokrocznie ponad 7 tys managerów branży contact center / customer service z całej Europy i nie tylko. To bezsprzecznie największe i najważniejsze branżowe wydarzenie na starym kontynencie. Forum Call Center już tradycyjnie pomaga polskim managerom w dobrym przygotowaniu się do Targów i Kongresu.
CCW – to obowiązkowy punkt roku dla każdego, kto poważnie zajmuje się customer service. Żyjąc i pracując w erze globalizacji granice kraju i rynku lokalnego przestały wyznaczać możliwości rozwoju biznesu. Dzisiaj Polska jest równorzędnym graczem na europejskim, a nawet globalnym rynku – rynku, który się dynamicznie zmienia. Uczestnictwo w takich wydarzeniach (poza “Warszawą”)  jest oznaką otwartości na nowe rozwiązania i odpowiedzialności za prowadzone biznes. A na końcu za doświadczenia klienta.

W tym roku będzie wyjątkowo

Uczestniczymy w CCW od wielu lat. Można by rzec, że to tegorocznej edycji przygotowywaliśmy się conajmniej 5 lat – czyli tak długo jak oficjalnie działa nasze Forum. Jak nigdy wcześniej w historii Polska branża będzie miała swoje miejsce na berlińskich targach. Za sprawą naszych starań organizujemy oficjalne polskie stoisko na CCW 2017. Jedziemy z wysoko podniesioną głową, przekonani, że jesteśmy w światowym trendzie rozwoju rozwiązań customer service. Dobrze to podsumował Janusz Tomiczek z Alfavox w ubiegłorocznej rozmowie “Absolutnie nie mamy się czego wstydzić“.

Ważne daty:

  • Kongres: 21 – 22.02.2017
  • Warsztaty: 20 – 23.02.2017
  • Targi: 21 – 23.02.2017

Przygotuj się już dzisiaj:

  1. Zapisz termin do swojego terminarza
  2. Przeczytaj naszą Relację z CCW2016
  3. Przeczytaj lub przesłuchaj wywiadów z uczestnikami CCW 2016 – nie ma lepszej rekomendacji
  4. Przeczytaj o polskiej misji na CCW 2017
  5. Sprawdź skład narodowej drużyny na CCW 2017
  6. Śledź informację na specjalnej podstronie naszego serwisu
Polskie Forum Call Center

About Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Visit My Website
View All Posts