Polskie Forum Call Center > Artykuły > News / Partner > Partner / News > Quadrado – Nowoczesne rozwiązanie Digital Signage

Quadrado – Nowoczesne rozwiązanie Digital Signage

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: Partner / News

Rozwiązania Digital Signage już od jakiegoś czasu nas otaczają, chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Obserwujemy elektroniczne wyświetlacze już nie tylko w galeriach handlowych – prekursorach w stosowaniu nowoczesnych systemów promocji wizualnej, ale także w sklepach, restauracjach czy nawet na stacjach benzynowych.Spowodowane jest to obniżającym się każdego roku kosztem ekranów, a rozwój technologii pozwala na produkcje wyświetlaczy coraz większych, jaśniejszych i o wyższej rozdzielczości. W przyszłości takie rozwiązanie całkowicie zastąpi statyczną papierową informację reklamową, nie zawsze estetyczną, a trudniejsza w zarządzaniu i przygotowaniu logistycznym.

Technologie cyfrowe dają też nowe możliwości niedostępne dla dotychczasowych nośników reklamowych – dopasowanie treści do osoby aktualnie przebywającej przy ekranie. Możliwość interakcji z odbiorcą informacji w sposób bezpośredni – za pomocą ekranów dotykowych – poprzez świadomy wybór przez użytkownika opcji bezpośrednio na ekranie (sprzedaż, przeglądanie i wybór asortymentu sklepu, wirtualna przymierzalnia, itp.), lub pośredni – przy użyciu integracji z systemami pomiaru (czujnikami ruchu, kamerami, itp.) i automatyczne dostosowanie prezentowanej treści do płci lub wieku odbiorcy.

Interesującym rozwiązaniem w systemie jest też różnicowanie treści w zależności od pory dnia i lokalizacji ekranów – inne informacje będą wyświetlane rano, inne w bloku popołudniowym czy też wieczornym. Inne informacje na ekranach znajdujących się w witrynie sklepu a inne przy kasach.

Rozwiązanie Quadrado daje możliwość integracji z zewnętrznymi systemami dostarczającymi dane w czasie rzeczywistym w celu ich wizualizacji – jako informacje pogodowe, wiadomości czy dane o aktualnych cenach produktów lub promocjach, jako dane służące do budowania wykresów lub tabel informacyjnych w przypadku wykorzystania sytemu jako informacji kolejkowej albo jako tablic informacji wewnętrznej jakie na przykład stosuje się w centrach obsługi klienta.

Dane zewnętrzne mogą też służyć jako wyzwalacze emitowanej treści – na przykład informacja pogodowa o opadach deszczu może wyzwalać wyświetlanie się zawartości związanej z promocja na parasole i płaszcze przeciwdeszczowe.

Zintegrowany system authoring’u – pozwala na przygotowanie treści z istniejących multimedialnych materiałów reklamowych – graficznych, wideo oraz danych zewnętrznych przy pomocy intuicyjnego i prostego w obsłudze interfejsu webowego. Pozwala to na budowanie dowolnych ciągów prezentacji audiowizualnych, uzupełniania ich o animacje, wizualizację danych i uzupełnianie treścią z portali społecznościowych oraz witryn internetowych.

Integralną częścią systemu jest tworzenie raportów zawierających informację o wszystkich ekranach, realnym czasie ich działania, prezentowania zapisanej zawartości. Raportowane są także wszystkie nieprawidłowości w działaniu ekranów, zmiany w konfiguracji ich sieci oraz prezentowanego kontentu.

System ma zastosowanie w handlu, w punktach sprzedaży i obsłudze klienta, bez względu na wielkość placówki. Dzięki temu  można przekazać dodatkowe informacje produktowe, budować świadomość marki, czy prezentować informację promocyjne.

Dobrze sprawuję się w hotelach, pensjonatach, budynkach biurowych oraz centrach konferencyjnych jako system informacyjny. We wszystkich miejscach gdzie przemieszczają się ludzie – dworce, poczekalnie może być używany jako mieszany system informacyjno-reklamowy.

Quadrado jako kompleksowe rozwiązanie zawiera w sobie wszystkie te cechy i posiada moduły do tworzenia treści, zarządzania ekranami i wyświetlania zawartości, integracji z systemami i danymi zewnętrznymi oraz raportowania. Wszystko to jest zebrane w intuicyjną aplikacje webową, która wraz z serwerem zarządzającym ekranami hostowana jest w chmurze. Wykorzystanie komercyjne jest efektywne kosztowo, nie wymaga wstępnych inwestycji w infrastrukturę a opiera się wyłącznie na opłatach subskrypcyjnych za wykorzystywane ekrany.

Po więcej informacji zapraszam na stronę http://quadrado.info

Algotech

Polskie Forum Call Center

About Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Visit My Website
View All Posts

Dodaj komentarz