Polskie Forum Call Center > Artykuły > News > Seminarium Tech Life Harmony w Łodzi

Seminarium Tech Life Harmony w Łodzi

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News, wydarzenia

W dniu 2 marca 2018 r. o godz. 16:30 Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania przy Wydziale Zarządzania UŁ zaprasza na seminarium Tech Life Harmony (wydarzenie bezpłatne). Celem spotkania jest przyjrzenie się bliżej, czy jest możliwe tworzenie biznesowej i społecznej harmonii funkcjonowania maszyn i ludzi. Do 2030 roku nastąpi wzrost liczby systemów i algorytmów, które będą aranżować, organizować i zarządzać codziennymi czynnościami w pracy i w domu. Roboty  zintegrowane z chmurą i big data zastąpią ludzi i będą opiekować się starszymi i dziećmi. O technologicznej przyszłości, perspektywie społecznej i konsekwencjach dla biznesowych organizacji będą mówić futurolodzy, projektanci i menedżerowie organizacji.

Seminarium ma pobudzić publiczną dyskusję w jakim stopniu roboty, cyfrowe systemy, technologie chmurowe czy sztuczna inteligencja poprawią jakość naszego życia i pracy, a w jakim stopniu zepchną ludzi na margines społeczny.

Wydarzenie skupia się wokół następujących problemów:
– identyfikacji rozwiązań oraz trendów technologicznych, które mają największy wpływ na tworzenie biznesowego ekosystemu: człowiek-maszyna,
– przypisywaniu kompetencji, zadań i działań wykonywanych przez ludzi i urządzenia,
– badaniu wzajemnych interakcji człowiek-technologia,
– przewidywaniu szans i zagrożeń w rozwijającym się modelu Smart Human.

Program seminarium:

16.30: Powitanie i otwarcie seminarium

dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ (Dyrektor PAM Center),
dr hab. Grzegorz Urbanek, prof. UŁ (Prorektor Uniwersytetu Łódzkiego)

16.45: Wystąpienia zaproszonych prelegentów

Lech C. Król: Sztuczna „inteligencja”, czyli czego nie może Deep Learning.
Tadeusz Żórawski (PHD Poland): Smart Human – interakcje człowieka z nowymi technologiami.
Wiesław Bartkowski (SWPS, Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny): Na styku bitów i atomów, czyli przenikanie się świata rzeczywistego z cyfrowym.

17.45: Dyskusja z udziałem uczestników

18.00: Przerwa

18.15: Inspire me – prezentacje innowacyjnych pomysłów, projektów biznesowych, inicjatyw i rozwiązań, których autorami są Absolwenci studiów #MBA oraz Członkowie społeczności #PAMCenter.

Uczestnicy seminarium w drodze głosowania wyłonią pomysł, który ich zdaniem jest unikalny i ma szanse na powodzenie i sukces rynkowy. Będzie spora dawka emocji, wymiana poglądów i dyskusje o powodzeniu firm i możliwościach konkurowaniu na rynkach.

19.15: Losowanie nagród i książek. Zakończenie seminarium

Udział w seminarium jest bezpłatny – wymagana rejestracja. Do udziału w seminarium zapraszamy zarówno entuzjastów, jak i przeciwników nowych technologii.

Termin i miejsce:

2 marca (piątek), godz. 16.30

Sala Rady Wydziału Zarządzania UŁ

Więcej informacji i rejestracja na stronie: http://pam.uni.lodz.pl/w-pam-center/

Polskie Forum Call Center

About Polskie Forum Call Center

Polskie Forum Call Center jest akceleratorem rozwoju branży Contact Center.Dostarczamy wiedzę, promujemy najlepsze praktyki, budujemy platformę porozumienia rynkowego, motywujemy do współdziałania.

Prowadzimy kluczowe dla rynku projekty rozwojowe. Organizujemy dialog pomiędzy firmami, wspieramy komunikację branży z instytucjami administracji rządowej oraz organizacji pozarządowych w Polsce i na Świecie.

Visit My Website
View All Posts

Dodaj komentarz