Trendy Contact Center 2014 – udana konferencja

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Ruszył jesienny sezon konferencyjny. Ten rok obfituje w rozmaite formy i tematy wydarzeń branżowych. Jedną z najciekawszych jak dotąd konferencji w tym roku zorganizowało wydawnictwo Pulsu Biznesu. Fundacja Forum Call Center była partnerem merytorycznym tego wydarzenia i jej przedstawiciele brali aktywny udział w jego przygotowaniach i przebiegu. A jak było?

Warszawski Hotel Polonia Palace, 23 września 2014 otworzył swoje drzwi przed niemal 60 managerami branży call center reprezentujących niemal wszystkie sektory gospodarki. “Trendy Contact Center 2014” to nowa nazwa organizowanego od 9 lat przez Puls Biznesu “Kongresu Contact Center”. Tegoroczna zmiana według organizatorów miała być odpowiedzią na oczekiwania rynku, który szuka kierunków dalszego rozwoju. Dobór tematów i prelegentów zdaje się dobrze odpowiedzieć na ten postulat, a najlepszą oceną spełnienia obietnicy była frekwencja, aktywność i atmosfera panująca podczas dwóch dni konferencji. Było merytorycznie, było twórczo, było konstruktywnie.

A o czym była ta konferencja ?

Wyszliśmy od głosu klienta – tego co klient mówi o nas (branży) oraz od tego czego oczekuje od firm, z którymi się kontaktuje. Sprawa niby oczywista, a jednak wciąż nierozwiązana – klient nie oczekuje że będziemy go “dobrze obsługiwać”, klient oczekuje, że szybko i sprawnie zajmiemy się i rozwiążemy jego sprawę. Ta teza stała się głównym hasłem i wytyczną spotkania i to właśnie do niej odnoszone były wszystkie prezentowane strategie i rozwiązania.

 

Przeczytaj relację z wydarzenia