Po raz kolejny zdecydowaliśmy się objąć swoim patronatem organizowaną przez Puls Biznesu konferencję Trendy Contact Center 2016. To już 11 edycja konferencji, która przez 8 lat znana była pod nazwą Kongres Contact Center. Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w wydarzeniu.
Nasza relacja z poprzednich edycji: Trendy Contact Center 2014 : część 1, część 2, część 3
Contact Center to jedna z najszybciej rozwijających się i ewoluujących branż. To, co jeszcze rok temu było innowacją, dzisiaj staje się już swoistym „must-have”. Z jednej strony należy dbać o jak najlepszych ekspertów, jakich się zatrudnia, z drugiej należy być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. W centrum jednak zawsze jest klient – jego potrzeby, oczekiwania, różnorodność. Zupełnie niedawno wszyscy zastanawialiśmy się, jak sprostać oczekiwaniom pokolenia Y, dzisiaj mówimy już o pokoleniu Born Mobile. Zupełnie niedawno innowacją była obsługa poprzez czat czy video rozmowy, dzisiaj mówimy o wielokanałowej obsłudze.
Przygotuj się dobrze do uczestnictwa w konferencji! Wykorzystaj “Trendy Contact Center 2016” w 100 % : 28 wskazówek jak wykorzystać uczestnictwo w konferencjach
Contact Center to nie tylko obsługa klienta, to również dbałość o najwyższą jakość zarówno w procesie obsługi klientów, ale również obsługi reklamacji. Z całą pewnością można mnożyć kluczowe aspekty, jakie są rdzeniem działalności Contact Center, jednak zawsze dążymy do wyników.
Jeżeli zastanawiasz się:
a przy okazji chcesz podyskutować o wizerunku Call Center w Polsce i jego wpływie na osiąganie przez Twój dział spektakularnych wyników, dołącz do nas podczas konferencji Trendy Contact Center, która odbędzie się 22-23 czerwca 2016 w Warszawie!
Dlaczego warto:
Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie organizatora