Trójmiasto prężnym ośrodkiem branży contact center

Opublikowane przez: Polskie Forum Call Center
Kategoria: News / FCC

Invest in Pomerania  objęła patronat nad konferencją Call Center Day 2014. Razem budujemy dynamikę rozwoju branży customer contact center na Pomorzu.

Czwarta, podsumowująca cały cykl branżowych spotkań regionalnych konferencja Call Center Day 2014, odbędzie się już pierwszego kwietnia w Gdańsku. Wybór stolicy Pomorza, jako gospodarza tego wydarzenia, nie jest przypadkowy.

Działalność Invest in Pomerania pokazuje, że region pomorski może stać się prężnym ośrodkiem branży customer contact center” – mówi Maciej Buś – prezes Instytutu Zarządzania Contact Center – pomysłodawca i organizator Call Center Day – objęcie patronatu nad naszą konferencją wpisuje się doskonale w trend współpracy środowisk biznesowych i samorządowych” – dodaje.

W ostatnich latach Trójmiasto przyciągnęło wielu inwestorów realizujących procesy obsługi klienta, sprzedaży zdalnej czy wsparcia technicznego, m.in. Competence Call Center, Call Center 24, TIM Call Center, Centrum Obsługi Biznesu czy Communication Service.

Wspieranie inicjatyw takich jak Call Center Day jest dla nas niezwykle ważne, ponieważ to środowisko biznesowe wywiera największy wpływ na sytuację na rynku pracy i postrzeganie sektora customer service. Invest in Pomerania najbardziej zależy na tym, aby podkreślać pozytywne zmiany, jakie zachodzą w ostatnim czasie w tym sektorze” – stwierdza Marcin Piątkowski, dyrektor Invest in Pomerania.

Konferencja Call Center Day to wyjątkowe wydarzenie inspirowane najlepszymi praktykami branżowymi, promujące najlepsze rozwiązania operacyjne i technologiczne, a przede wszystkim dające impuls do pozytywnego działania każdemu call center oraz ich managerom. Zaprosiliśmy do współpracy firmy, ludzi i organizacje, które swoim działaniem potwierdzają skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Zaprosiliśmy managerów, którzy wierzą w ideę współdziałania, którzy chcą i potrafią dzielić się dobrymi pomysłami, ideami i sukcesami. Call Center Day to miejsce promocji najlepszych praktyk operacyjnych i technologicznych, źródło inspiracji dla managerów zarządzających centrami obsługi, sprzedaży i wsparcia, impuls do optymalizacji procesów, maksymalizacji efektywności, pozytywnego działania.

Invest in Pomerania jest regionalną inicjatywą, która w oparciu o zasadę non-profit pomaga inwestorom zagranicznym realizować projekty inwestycyjne na Pomorzu. Inicjatywę tworzą Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk i Sopot, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Słupska Specjalna Strefa Ekonomiczna, InvestGDA oraz Agencja Rozwoju Pomorza, która koordynuje działania inicjatywy. Inicjatywa oferuje szerokie wsparcie podczas procesu inwestycyjnego, a także kompleksową opiekę poinwestycyjną. Całość systemu opiera się na zasadzie One-Stop-Shop. Założeniem jest, aby inwestor zgłaszając się do Invest in Pomerania miał pewność, że otrzyma wsparcie na każdym etapie procesu inwestycyjnego.