To było wyjątkowe wydarzenie. Już dawno trendy i kierunki rozwoju branży customer service nie były tak wyraźne i … tak zaskakujące jak w tym roku. Jeszcze nigdy Polska nie miała tak silnej i wyraźnej reprezentacji. Chcemy Wam o tym opowiedzieć. Zapraszamy na specjalną konferencję, podczas której członkowie polskiej drużyny na CCW2017 opowiedzą o kluczowych kierunkach rozwoju rynku, najnowszych rozwiązaniach, podzielą się swoimi opiniami i wiedzą.
Konferencja podsumowująca CCW 2017
Termin: 21.03.2017
Miejsce: Centrum Konferencyjne NIMBUS, Aleje Jerozolimskie 98 Warszawa
CCW 2017 to bezsprzecznie najważniejsze targi branżowe w Europie. Ci, którzy choć raz je odwiedzili potwierdzają „To jest pozycja obowiązkowa”. Ponad 220 wystawców i 8 tys odwiedzających z całego świata potwierdzają ogromną moc oraz potencjał organizowanego od 19 lat wydarzenia. Po kilku latach przygotowań Polska zaistniała oficjalnie na berlińskich targach. Zorganizowaliśmy polską misję na CCW 2017. Chcieliśmy pokazać potencjał naszego kraju, zrodzonych na tej ziemi innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta oraz zaznaczyć swoją obecność na europejskim rynku contact center. O tym jak nam się to udało opowiemy podczas specjalnej minikonferencji stanowiącej podsumowanie trwającego od 5 miesięcy projektu.
Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie z członkami polskiej drużyny narodowej na CCW 2017. Już 21.03.2017 roku w warszawskim Centrum Konferencyjnym NIMBUS organizujemy minikonferencję, podczas której w odtworzymy w pigułce doświadczenie berlińskich targów.
Nasza drużyna reprezentuje trzy obszary biznesowe: Wielojęzyczne usługi contact center, Nowoczesne systemy contact center oraz innowacyjne usługi wsparcia contact center. To często co najmniej trzy różne spojrzenie na rynek, jego potrzeby i oferowane rozwiązania. Podczas targów odwiedzający polskie stoisko w jednym miejscu mogli zapoznać się z kompleksową ofertą usług realizowanych w Polsce.
Jednocześnie nasze stoisko nie było typowym standem targowym. Było miejscem spotkania, inspiracji i transferu (tym razem z Polski do Europy) 10 trendów, które powstały w Polsce i z którymi pojechaliśmy do Berlina.
Konferencja podsumowująca targi CCW 2017 to jedyne w Polsce spotkanie stanowiące bezpośrednią relację z tego co aktualnie dzieje się w Europie w zakresie obsługi klienta. To wiedza płynąca bezpośrednio od ekspertów, którzy już dzisiaj tworzą przyszłość, skonfrontowali swoje założenia ze światowymi trendami i dobrze wiedzą co mówią.
Zapraszamy na konferencję Poland – In the heart of innovation Europie – polskie podsumowanie CCW2017. Warszawa, 21.03.2017.
Organizatorem projektu jest Polskie Forum Call Center.
Polska drużyna narodowa na CCW 2017: Customer Heroes, Arteria, Tivron, Grupa Nowy Styl, MissingLink, Alfavox, Voicetel Communications, Great Interactive, Algotech Polska, Altar.